Festareiden peruminen jatkuu. Kallio Kukkii ja Kallio Block Party peruttu.
Ei uskota tilanteen parantuvan elokuuhun mennessä. Mitä sitä tekee kesällä? Ei tuolla luonnossa jaksaa enää rämpiä, se on nähty. Lappi on jo koluttu puhki. Toivottavasti ulkomaille pääsee johonkin.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä
MItä hyvää siinä on? Oletko kateellinen kun muilla on hauskaa?
Kasva aikuiseksi ja kehity. Silloin saa hauskuutta ihan omista ajatuksista. Millaisia kakaroita nykyihmisen on kun pitää koko ajan hauskuutta ja viihdyttää, eikä itse osata olla ihan yksin keskenään.
On vaan positiivista että kaikki möykkääm nen ja sotkeminen lopetetaan. Voitte vetää sitä kaljaa ihan kotona ne jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä
MItä hyvää siinä on? Oletko kateellinen kun muilla on hauskaa?
Kasva aikuiseksi ja kehity. Silloin saa hauskuutta ihan omista ajatuksista. Millaisia kakaroita nykyihmisen on kun pitää koko ajan hauskuutta ja viihdyttää, eikä itse osata olla ihan yksin keskenään.
Ihme ankeuttaja.. muuta metsään, siellä saat yksin murjottaa.
Vierailija kirjoitti:
On vaan positiivista että kaikki möykkääm nen ja sotkeminen lopetetaan. Voitte vetää sitä kaljaa ihan kotona ne jos siltä tuntuu.
Tuolla asenteella maailmassa ei ikinä tapahtuisi mitään. Ole tylsä jos haluat ja anna muiden elää elämäänsä.
Joutaakin vaikka lopettaa tämmöiset festarit. Siellä hipit vaan tsittaa, röökaa ja dokaa.
Höh. Mihin nyt käytän mun 200 euron Smartum-setelit?