Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tulkitsisit miehen viesteissä punaisen ruusun vaihtumisen vihreään sydämeen?

Vierailija
02.04.2021 |

Pari kuukautta tutustumista takana miehen kanssa, johon syntyi heti ensi tapaamisella harvinainen tunne-yhteys. Epävarmuutta ilmassa koska itse olisin valmis jättämään kaikki muut tutustumiset ja muiden kanssa viestittelyt pois, ja niin tehnytkin, vaikka hän ei ole yhtä ”sitoutunut” tai kenties varma tunteistaan ja on jatkanut yhteydenpitoa ja tutustumista myös muihin.
Punainen ruusu tai vihreä sydän - kummassa on enemmän välittämistä/ystävyyttä tms tulkintaa?

Tämä tulee nostaa myös puheeksi tottakai, mutta ennen sitä on ajatukset jo ehtineet tällaisia pohtimaan.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryit miehen friendzonelle eli varapantaviin.

Vierailija
22/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne viisi pelottavaa kirjainta...!

Kakka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajunnut tota punaisen ruusun merkitystä tänään saamassani viestissä. Haluaakohan se mua?

24/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen ruusu tarkoittaa romanttista suhtautumista. Sydän, joka on vihreä, viittaa enemmän ystävyyteen eli että välittää, muttei romanttisesti. 

Voi myös olla, että tapailemasi mies ei ajattele kuvien merkitystä sen kummemmin. 

Vierailija
25/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä aloittaja ja ketjun naiset jotain cosmoa lukevia teinipissiksiä? 

Ei jeesus. 

Vierailija
26/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde?

Vierailija
27/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato, täältä löytyi tällainenkin, kiva kevään värinen, laitanpa tämän vaihteeksi.

Vierailija
28/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuutta. Itse en jaksa etsiä emojia niistä pitkistä listoista, joten laitan yleensä jonkun, joka löytyy viimeisinä käytettyjen joukosta. Välillä jostain syystä on tarvinnut jotain tiettyä emojia ja nähnyt vaivaa sen etsimiseen, ja sitten viimeisenä käytettyjen lista muuttuu. Sitten taas valtaosan viesteistä näpyttelen niin, että käytän niitä emojeita mitä on helposti tyrkyllä.

Ottaa muuten päähän, että näiden emojienkin merkitystä pitää nykyään miettiä. Niin kuin sanoissa ei olisi ollut jo tarpeeksi :D

Vierailija
29/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo?

Vierailija
30/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että tykkää vihreästä väristä eikä vielä uskalla laittaa punaista sydäntä?

Vierailija
31/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa kierrätystä ja nyt laittaa sut kiertoon.

Vierailija
32/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen ruusu on klassinen viittaus rankkan anaaliseksin jälkileikkeihin.

Vierailija
33/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltään, kuten aioitkin tehdä.

Vierailija
34/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä se, että olet joutunut ylianalysoinnin tuskastuttavan maailmaan, tarkoittaa sitä ettei mies ole kiinnostunut sinusta yhtä paljon kuin sinä hänestä. Pidä etäisyyttä.

Vierailija
35/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hyvä ihminen vaan rupea tuollaisia siltä mieheltä kyselemään. Tajuaa heti, ettei kannata jatkaa, Kuka tuollaista jaksaa.

Vierailija
36/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa huomioon, että mies voi olla värisokea ja punainen sekoittuu helposti vihreän kanssa. Kaikki eivät edes itse tiedä olevansa värisokeita.

Vierailija
37/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahden kuukauden jälkeen joudut vielä arvuuttelemaan niin eipä sitä miestä kiinnosta. Ylipäätään epäilen että oletko ymmärtänyt teidän suhteen laadun oikein. Jos kummatkin ovat alusta asti kiinnostuneita ja haluavat parisuhdetta niin kahden kuukauden jälkeen ei enää analysoida hymiöitä vaan ollaan parisuhteessa. Ihan ihmeellistä teinitouhua aikuisilla ihmisillä. Olen 30-vuotias enkä pysty ymmärtämään tätä.

Vierailija
38/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kahden kuukauden jälkeen joudut vielä arvuuttelemaan niin eipä sitä miestä kiinnosta. Ylipäätään epäilen että oletko ymmärtänyt teidän suhteen laadun oikein. Jos kummatkin ovat alusta asti kiinnostuneita ja haluavat parisuhdetta niin kahden kuukauden jälkeen ei enää analysoida hymiöitä vaan ollaan parisuhteessa. Ihan ihmeellistä teinitouhua aikuisilla ihmisillä. Olen 30-vuotias enkä pysty ymmärtämään tätä.

Oikein emojin väristä päätellään miehen kiinnostus.

Tämä jos mikä on sitä teinitouhua 

Vierailija
39/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loikkasi kepusta vihreisiin?

Ei vaan demareista vihreisiin!

Vierailija
40/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loikkasi kepusta vihreisiin?

Eikös punainen ruusu ollut demareiden merkki? Ainakin joskus muinoin.