Kuinka tulkitsisit miehen viesteissä punaisen ruusun vaihtumisen vihreään sydämeen?
Pari kuukautta tutustumista takana miehen kanssa, johon syntyi heti ensi tapaamisella harvinainen tunne-yhteys. Epävarmuutta ilmassa koska itse olisin valmis jättämään kaikki muut tutustumiset ja muiden kanssa viestittelyt pois, ja niin tehnytkin, vaikka hän ei ole yhtä ”sitoutunut” tai kenties varma tunteistaan ja on jatkanut yhteydenpitoa ja tutustumista myös muihin.
Punainen ruusu tai vihreä sydän - kummassa on enemmän välittämistä/ystävyyttä tms tulkintaa?
Tämä tulee nostaa myös puheeksi tottakai, mutta ennen sitä on ajatukset jo ehtineet tällaisia pohtimaan.
Kommentit (44)
Oon törmänny nyt tosi monessa paikassa vihreään sydämeen, se on nyt joku trendi. En tiedä mitä sillä halutaan viestittää.
Öööh..totaa..mä laittelen ihan fiiliksellä milloin mitäkin.
En ajattele tarkoituksella mitään.
Vihreää sydäntä käytetään Tinderissä, joten viestittää, että on siirtynyt sinne.
Naiset aina analysoi ihan kaikkea, pieniä jonnin joutavia asioita.
Ärsyttävää!
Vierailija kirjoitti:
Vihreää sydäntä käytetään Tinderissä, joten viestittää, että on siirtynyt sinne.
Jep. Näin ap:kaan ei voi väittää, että mies ei kertonut siitä, että suhde ei ole vakava.
Ruusulla on vihjaillut sinun olevan kuin ruusu - yhtä piikikäs. Vihreä väri selvästi viittaa homeeseen/huonovointisuunteen..
Näillä tiedoilla sanoisin että piikittelysi on saanut miehen henkisesti voimaan pahoin.
Google tietää. Jokin korealainen poikabändi on kuulemma syynä vihreiden sydänten yleistymiseen. Löytyi myös tällainen selitys:
The green heart emoji is the heart that represents friendship. Green is nobodies favourite colour and therefore it does not represent love (romantic) but love (friendship). When the green heart is sent, the receiver knows for sure that the sender is just their friend and vice versa.
Uskon kuitenkin, että mies ei tiedä tuon taivaallista tekstarisymboleista. Siis sen enempää kuin kukkien kielestäkään, jossa lasketaan sekä määrä että pituus että väri. Olen minäkin onnistunut säikäyttämään erään näihin asioihin vihkiytyneen hautajaiskukilla. :)
Melko varmasti miehen mielestä vihreä on kiva väri. Punaista ei vielä uskalla käyttää, kun se on sentään kaikkien tuntema symboli.
Voi tarkoittaa sitä, että mies on punavihersokea eli ei erota vihreää ja punaista. (Miehillä yllättävän yleinen n. 8% miehistä on punavihersokeita.) Jos näin on, silloin mies on ehkä luullut lähettäneensä punaisen sydämen?
Romanttisesta yhteydestä kaverilinjalle. Intohimo jäähtyy, jäljelle jää vain outo, vihreä sydän.
Vierailija kirjoitti:
Loikkasi kepusta vihreisiin?
Punainen ruusu - kepu... justiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Voi tarkoittaa sitä, että mies on punavihersokea eli ei erota vihreää ja punaista. (Miehillä yllättävän yleinen n. 8% miehistä on punavihersokeita.) Jos näin on, silloin mies on ehkä luullut lähettäneensä punaisen sydämen?
Niinkun tää nykyhallituskin.
Emojit on jo käsitelty asiantuntevasti, joten minä tyydyn toteamaan asian käytännöllisen puolen: siitä miehestä ei tule teidän lasten isää, siirry seuraavaan.
Mun mies käyttää vihreää sydäntä naispuolisille kavereilleen lähettämissä viesteissä. Minulle sen lisäksi käyttää normaalia punaista tai vaaleanpunaista sydäntä.
Punainen ruusu tarkoittaa, että himoitsee ja haluaa sänkyyn kanssasi. Vihreä sydän puolestaan ystävyyttä.