Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tulkitsisit miehen viesteissä punaisen ruusun vaihtumisen vihreään sydämeen?

Vierailija
02.04.2021 |

Pari kuukautta tutustumista takana miehen kanssa, johon syntyi heti ensi tapaamisella harvinainen tunne-yhteys. Epävarmuutta ilmassa koska itse olisin valmis jättämään kaikki muut tutustumiset ja muiden kanssa viestittelyt pois, ja niin tehnytkin, vaikka hän ei ole yhtä ”sitoutunut” tai kenties varma tunteistaan ja on jatkanut yhteydenpitoa ja tutustumista myös muihin.
Punainen ruusu tai vihreä sydän - kummassa on enemmän välittämistä/ystävyyttä tms tulkintaa?

Tämä tulee nostaa myös puheeksi tottakai, mutta ennen sitä on ajatukset jo ehtineet tällaisia pohtimaan.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen ruusu tarkoittaa, että himoitsee ja haluaa sänkyyn kanssasi. Vihreä sydän puolestaan ystävyyttä.

Vierailija
2/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loikkasi kepusta vihreisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan elohiirtä näppäilysormessa.

Vierailija
4/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on alkanut homehtumaan. 😥

Vierailija
5/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon törmänny nyt tosi monessa paikassa vihreään sydämeen, se on nyt joku trendi. En tiedä mitä sillä halutaan viestittää.

Vierailija
6/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh..totaa..mä laittelen ihan fiiliksellä milloin mitäkin.

En ajattele tarkoituksella mitään.

Vierailija
7/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreää sydäntä käytetään Tinderissä, joten viestittää, että on siirtynyt sinne.

Vierailija
8/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina analysoi ihan kaikkea, pieniä jonnin joutavia asioita.

Ärsyttävää!

Vierailija
9/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreää sydäntä käytetään Tinderissä, joten viestittää, että on siirtynyt sinne.

Jep. Näin ap:kaan ei voi väittää, että mies ei kertonut siitä, että suhde ei ole vakava.

Vierailija
10/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusulla on vihjaillut sinun olevan kuin ruusu - yhtä piikikäs. Vihreä väri selvästi viittaa homeeseen/huonovointisuunteen..

Näillä tiedoilla sanoisin että piikittelysi on saanut miehen henkisesti voimaan pahoin.

Vierailija
11/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google tietää. Jokin korealainen poikabändi on kuulemma syynä vihreiden sydänten yleistymiseen. Löytyi myös tällainen selitys:

The green heart emoji is the heart that represents friendship. Green is nobodies favourite colour and therefore it does not represent love (romantic) but love (friendship). When the green heart is sent, the receiver knows for sure that the sender is just their friend and vice versa.

Uskon kuitenkin, että mies ei tiedä tuon taivaallista tekstarisymboleista. Siis sen enempää kuin kukkien kielestäkään, jossa lasketaan sekä määrä että pituus että väri. Olen minäkin onnistunut säikäyttämään erään näihin asioihin vihkiytyneen hautajaiskukilla. :)

Melko varmasti miehen mielestä vihreä on kiva väri. Punaista ei vielä uskalla käyttää, kun se on sentään kaikkien tuntema symboli.

Vierailija
12/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tarkoittaa sitä, että mies on punavihersokea eli ei erota vihreää ja punaista. (Miehillä yllättävän yleinen n. 8% miehistä on punavihersokeita.) Jos näin on, silloin mies on ehkä luullut lähettäneensä punaisen sydämen?

Vierailija
13/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tällasia asioita mieti ja pohdi!!3

Vierailija
14/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttisesta yhteydestä kaverilinjalle. Intohimo jäähtyy, jäljelle jää vain outo, vihreä sydän.

Vierailija
15/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kettu kävi kolossa?

Vierailija
16/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loikkasi kepusta vihreisiin?

Punainen ruusu - kepu... justiinsa.

Vierailija
17/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tarkoittaa sitä, että mies on punavihersokea eli ei erota vihreää ja punaista. (Miehillä yllättävän yleinen n. 8% miehistä on punavihersokeita.) Jos näin on, silloin mies on ehkä luullut lähettäneensä punaisen sydämen?

Niinkun tää nykyhallituskin.

Vierailija
18/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emojit on jo käsitelty asiantuntevasti, joten minä tyydyn toteamaan asian käytännöllisen puolen: siitä miehestä ei tule teidän lasten isää, siirry seuraavaan.

Vierailija
19/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttää vihreää sydäntä naispuolisille kavereilleen lähettämissä viesteissä. Minulle sen lisäksi käyttää normaalia punaista tai vaaleanpunaista sydäntä.

Vierailija
20/44 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viisi pelottavaa kirjainta...!