Olen kateellinen naisille
Siitä kuinka helposti nainen saa seksiä ja huomiota deittisovelluksissa :( Olisi kiva jos miehenä olisi mahdollisuus pönkittää omaa itsetuntoa jatkuvalla huomiolla. Ja jos panettaa niin voisi kutsua jonkun kivan miehen panemaan.
Kommentit (15)
Naiset on länsimaissa ja eritoten Suomessa törkeän etuoikeutettuja. Tasa-arvosta ei voida puhua ollenkaan.
Mieluummin ottaisin kunnon parisuhteen kun yhtäkään panoa. Joten sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on länsimaissa ja eritoten Suomessa törkeän etuoikeutettuja. Tasa-arvosta ei voida puhua ollenkaan.
Samaa mieltä. Miehet on alistettu tottelemaan naisia feminismin uhalla ja jos haluaa parisuhteen, niin pitää miehenä olla samaa mieltä vallitsevan feminismin kanssa. Naisilla on täysi valta valita parisuhde, miehet ei voi tähän vaikuttaa mitenkään muuta kuin yrittää olla parempi kuin muut. Naisille on vaan jääny mielikuva, että he saavat kenen tahansa eikä enää omantasoiset mielenkiintoiset persoonat riitä.
Ja miksi nainen edes haluaisi parisuhteeseen, kun parilla viestillä saat jonkun nuolemaan jalkoväliä ja tyydyttämään itsesi? Sen jälkeen voi taas ottaa uuden jännittävän tyypin tekemään sama. Ehkä sieltä ajan kanssa tulee se lihaksikas miljonääri ja sit onkin pasmat sekaisin....
Voi kauhistus näitä kuvauksia. En tunnista itseäni ollenkaan em. kuvauksista vaikka olen kyllä nainen. Ei pidä yleistää. Pojan äitinä totean miehet taitaa olla usein ns. tossun alla.
En ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja enkä käyttänyt deittisovelluksia. Ei kiinnosta.
N25
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Miehet on alistettu tottelemaan naisia feminismin uhalla ja jos haluaa parisuhteen, niin pitää miehenä olla samaa mieltä vallitsevan feminismin kanssa. Naisilla on täysi valta valita parisuhde, miehet ei voi tähän vaikuttaa mitenkään muuta kuin yrittää olla parempi kuin muut. Naisille on vaan jääny mielikuva, että he saavat kenen tahansa eikä enää omantasoiset mielenkiintoiset persoonat riitä..
Hetkinen, miten logiikkasi siis menee? Naisilla on täysi valta valita parisuhde, mutta naisille on vaan jäänyt mielikuva, että he saavat kenet tahansa? Eli siis onko minulla naisena täysi valta valita parisuhde haluamani miehen kanssa vai ei?
Provohan tämä mutta aika sekopää saa olla jos tuntemattomia kutsuu kämpilleen panemaan, parhaimmassa tapauksessa saa siitä jotain irti itsekin (epätodennäköistä), toisiksi pahimmassa saa tauteja, epätoivotun raskauden ja ihan pahimmassa pääsee hengestään.
Tutkitusti miehen elämänlaatu paranee avioliitossa, naisen laskee.
Viime vuosisadat nainen on ollut miehelle ilmainen kokki, siivooja, ompelija,pyykkäri, tiskari, sänkytovoeri tahtoi tai ei, lasten kantaja ja lasten hoitaja etc. ja nykymaailmassa naisten pitää tuohon päälle käydä vielä töissäkin ja elättää itsensä. Ymmärtäähän sen että moni hauluaa tuossa tilanteessa mielummin elää yksin.
Voit sinä laittaa jonkun randomnaisen kuvan sinne jos kerta haluat tuntemattomien miesten lähettävän sinulle viestejä.
Ei ne viestit mitä naisena olen saanut ole liittynyt mitenkään minun persoonaan niin eihän sillä apllekaan kai olisi väliä mitä ne miehet kirjoittaa.
Yak! Kukaan itseään arvostava nainen ei suostu kenenkään pa noleluksi. Ja nauti tuntemattomien miesten huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä mutta aika sekopää saa olla jos tuntemattomia kutsuu kämpilleen panemaan, parhaimmassa tapauksessa saa siitä jotain irti itsekin (epätodennäköistä), toisiksi pahimmassa saa tauteja, epätoivotun raskauden ja ihan pahimmassa pääsee hengestään.
Tutkitusti miehen elämänlaatu paranee avioliitossa, naisen laskee.
Viime vuosisadat nainen on ollut miehelle ilmainen kokki, siivooja, ompelija,pyykkäri, tiskari, sänkytovoeri tahtoi tai ei, lasten kantaja ja lasten hoitaja etc. ja nykymaailmassa naisten pitää tuohon päälle käydä vielä töissäkin ja elättää itsensä. Ymmärtäähän sen että moni hauluaa tuossa tilanteessa mielummin elää yksin.
Jos ap tänään muuttuisi naiseksi luettaisiin varmaan alle viikon päästä kuinka hänet joku paloittelumurhasi ja raiskasi säkin minne apn palat tunki. Tai jotain vastaavaa.
Mene thai-deittisivulle, niin saat miehenä kokea saman kuin naiset täällä meillä. Se on aika hämmentävää alkuun, kun kauniitkin naiset lähettelee aktiivisesti viestejä. Sitten siihen turtuu ja alkaa katsomaan tarkemmin ja aina on kaikissa jotain vikaa, ei ole tarpeeksi kaunis. Siinä avautui silmät ja aloin ymmärtämään miksi naiset täällä käyttäytyy miten käyttäytyy. Toki ne thaikut oli vaan paremman elämän ja rahan perässä, mutta niinhän naisetkin ajattelee että miehet on vaan seksin perässä.
Kannattaa ap varmaan etsiä terveempiä tapoja parantaa itsetuntoa.
Panettaa, ei paneta, panettaa, ei mua ei todellakaan paneta. Elämä on panoa. .
Niin että kaikki miehet on jotain sarjamurhaajia? Ongelmana teillä tuntuu olevan joku ihme käsitys siitä, et miehet on muka hulluja. Entä sitten ne mukavat miehet? Ne ei vaan kiinnosta teitä, kun pitää olla puolijumala kelvatakseen parisuhteeseen. Jos on mukava persoona niin se jää vaan kaveriks.
En usko pätkääkään tuohon ettei miehet muka osaa keskustella viestein.
Onko se etuoikeus joka ei kiinnosta tipan vertaa? Kuten joku random vieraan tilaaminen panemaan. Sinullakin on etuoikeus mennä nuolemaan homon perä----- toisin kuin minulla naisema, olenpa kade ja kai ymmärrät hävetä etuoikeutettua asemaasi. Check your privilege.