Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistakaa seuraavissa ek-vaaleissa: älkää äänestäkö ketään jo istuvaa poliitikkoa eduskuntaan!

Vierailija
02.04.2021 |

Tarvitaan täydellinen puhdistus ja nollaus. Suomen poliittinen kenttä on täysin ryvettynyt, eikä mikään muu auta.

Eli: vain uusia, tuoreita naamoja eduskuntaan seuraavissa vaaleissa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jauha paskaa!

Vierailija
2/8 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tässä on saatu loistavia kokemuksia, kun pääministerillä on vankka kokemus kunnanvaltuuston puheenjohtajuudesta, mutta ei minäännäköistä käsitystä kuinka valtakunnan saati kansainvälistä politiikkaa pitäisi hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän varmaan taas Aku Ankkaa.

Vierailija
4/8 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo auta mitään. Pitäisi äänestää kokonaan uusia puolueita. Ja sellaisia ei ole.

Vierailija
5/8 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan tässä on saatu loistavia kokemuksia, kun pääministerillä on vankka kokemus kunnanvaltuuston puheenjohtajuudesta, mutta ei minäännäköistä käsitystä kuinka valtakunnan saati kansainvälistä politiikkaa pitäisi hoitaa.

Höpöhöpö. Hän toimi liikenneministerinä ennen pm-pestiä.

Vierailija
6/8 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo auta mitään. Pitäisi äänestää kokonaan uusia puolueita. Ja sellaisia ei ole.

Kyllä on: Sinimusta Liike.

Vierailija
7/8 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun hyvää puoluetta ei suomesta löydy niin on pitänyt äänestää vähiten huonoa. Aika monesti on niin tympäissyt että olen kannattanut sitä oikeasti suomen suurinta puoluetta. Sehän on nukkuvat jotka tietää ettei äänestämisellä voi vaikuttaa. 

Nykyisen pääministerin olen päästänyt tosi vähällä arvostelulla. Korona on niin vaikea uusi tilanne että sitä on turha kipata kenenkään yksilön niskaan. Näkeehän tuon että koko mailma on sekaisin pandemian takia. Tämmöisessä tilanteessa odottaisin että poliitikot saa aikaan jotain velvoitteita lääketehtaille. 

Jos yhden neuvon saisin antaa poliitikoille niin tehkää niitä päätöksiä. Vaikka ikäviä päätöksiä mutta sitä jahkailu lässytystä ei jaksa enää kuunnella. Mä olen ehdottanut koordinoitua totaalieristystä alusta asti. Onhan sellainen vaikea tehdä globaalisti. Kuitenkin kahden viikon oikea eristys olisi lyhyempi kuin vuosiksi venyvä piina.

Vierailija
8/8 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistakaa myös maaseudun juntit, ketään ei kiinnosta jos äänestätte ääliöt valtaan omassa kunnassanne. Joten sitä ei tarvitse toitottaa jälkikäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme