Paljonko tilaatte ruokakaupasta kerralla kotiin?
Kun tilaatte kaupasta kotiinkuljetuksella ruokaa ja muuta tarvikkeita, paljonko yleensä tilaatte kerralla? Kuinka usein?
Meille tulee kuljetus kerran viikossa ja viimeksi tuli 3 pahvilaatikollista ja 1 kassi. 3 hengen perhe.
Kommentit (8)
Kerran viikossa kuljetus kahdelle. N. 2-3 laatikollista tavaraa, mutta useinhan jotain unohtuu ja sitten se pitää käydä hakemassa lähikaupasta. On vaikeaa muistaa ja ennakoida ihan kaikki, mitä viikon aikana saattaa tarvita. Lisäksi saattaa iskeä jokin mieliteko.
Kahdesti viikossa maanantaina ja perjantaina 3 laatikollista+muovikassillinen
Viimeksi tuli 19 kassia, ei tosin kovin täysiä. 2 viikon välein tilaus 4 hengen perhe.
Kaksi kertaa 3 viikossa, 4 henkeä, 6 laatikkoa. Jotain pientä esim leipää ja herkkuja käydään täydentämässä pari kertaa viikossa kaupassakin. Lisäksi tilaan 8 annosruokaa kerran viikossa.
Viikon ruuat, 2-3 laatikollista n 100e/kerta.
3 kertaa 2 viikossa eli 4-5 päivän ruuat. Kerran olin unohtanut tilata leivät, ainoa kerta kun on pitänyt käydä kaupassa lisäksi ja syksyn jälkeen pariin kertaan käynyt hakemassa oluet
Mun mielstä ennakointi on helppoa, en aiemminkaan käynyt se useammin kaupassa. Jos jotainn puuttuu tai mielitko iskee, sovelletaan sitä mitä kaapista löytyy.
Mä tilaan koko kuukaudeksi,kaikkea mitä luulen tarvitsevani. Mulla on "älykäs ostoslista" sieltä joko poistan tai lisään tarvittaessa. Suosittelen. Ostan tai koetan ostaa ajatuksella että saan yhden lämpimän ruuan per päivä,että kahvia riittää,leipää pakastimeen ja leivän päällyksiä jääkaappiin,kasviksia sekä tuoreita että pakasteita.
Vähän vaihtelee summa,kallein oli joulun alla kun piti varata muillekin ruokatarpeita.
Hyvin vähän tarvitsee hakea mitään lisää,usein ihan sitten huvikseen lähden.
Suosittelen älykästä ostoslistaa,niin ei tule myöskään heräteostoksia.
Summat ovat vaihdelleet alkaen 130euroa,asun yksin.
Yhden pienen tamponin.