Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletteko te että ihan oikeasti että, "rakennusmies virtsasi seinälle ja alkoi laatoittamaan sitä"?

Vierailija
01.04.2021 |

Tiedättekö muita jotka virtsaa työpaikalla vaikka lattialle ja alkaa sitten hommiin?

Pelkkää paskapuhetta medialta.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut että sille ei ole mitään rajaa mitä ihmiset vois tehdä.

Vierailija
2/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuo lienee.

Olen hoitaja ja virtsaan aamulla sairaalan lattialle, ja vasta sitten alan hommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon todella.

Vierailija
4/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan virtsattiin laastiin, kai seinään kuseminen ajaa saman asian, jos ei ole sekoitusmahdollisuutta paljussa.

Vierailija
5/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähteenä tuossa on joku anonyymi ja ei mitään todisteita että puhuu totta. Siihen malliin suu käy että en usko mitään tämän suupaltin jutuista.

Toimittajat sitten levittää asiaa totena. Käyttäähän he toki lähteenä myös vauvapalstan trolleja, että kaikki kelpaa.

ap

Vierailija
6/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan parasta aikaa ihmisille talvirenkaat kesärenkaisiin. Ennen töihin ryhtymistä kuulostelen josko kusettaisi ja sitten kusaisen renkaille ja alan hommiin hyvällä fiiliksellä sen jälkeen.

Vierailija
7/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota... isäni oli rakennusmestari, näitä vanhan liiton miehiä, ja hän kertoi jo kyllä silloin kun olin nuori, että rakennustyömailla oli ihan normaali käytäntö että rakennusmiehet saivat virtsata asuntoon suunnilleen siihen asti kun listat olivat paikallaan... tai siis, eihän niitä pönttöjä ollut usein vielä asennettu kun huoneistossa tehtiin jo pintoja, eikä kukaan haaskannut aikaa lähteäkseen työmaalta jonnekin satojen metrien päähän parakkivessaan tai bajamajaan.

Vierailija
8/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varsin matala luotto näihin rakennusurakoitsijoihin. Ihan vaan kun katsoo, miten villat seisoi pihalla kaatosateessa. Siitä sitten seinään. Koko ala on ihan törkyä. Yleisesti tiedossa, että laastin ei anneta kuivua kunnolla ym. Uudet rakennukset on virheitä täynnä. Ei mitään ammattiylpeyttä. Hirveällä kiireellä vedetään vähän sinne päin. Ihan sama.

Joten kyllä, uskon että joku hanslankari on vittuunnuksissaan kuseskellut seinälle ennen laatoitusta. Sopii kuvaan.

Vierailija
9/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse paskansin ensin betonille ja vedin sitten jonkun köyhän laminaatin siihen päälle.

Olkaa hyvä.

Vierailija
10/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta kesätöissä raksalla ja uskon ihan täysin. Tuli nähtyä niin erikoista suharia ja paskaa laatua rakennuksissa, että huh. Mikään ei yllätä, siellä on sellasia sikailijoita joukossa, että huh. Oli ihan tuskaa kuunnella niitä urpoja töissä nuorena naisena. Onneksi osaan pitää puoleni.

Vierailija
11/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota... isäni oli rakennusmestari, näitä vanhan liiton miehiä, ja hän kertoi jo kyllä silloin kun olin nuori, että rakennustyömailla oli ihan normaali käytäntö että rakennusmiehet saivat virtsata asuntoon suunnilleen siihen asti kun listat olivat paikallaan... tai siis, eihän niitä pönttöjä ollut usein vielä asennettu kun huoneistossa tehtiin jo pintoja, eikä kukaan haaskannut aikaa lähteäkseen työmaalta jonnekin satojen metrien päähän parakkivessaan tai bajamajaan.

Hienoa. Kiva tietää.

Vierailija
12/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pitkä aika kun olin vastaanottotarkistamassa yhtä rakennusta ja syvä epäily että listojen tekijä ollut kännissä.

Sahattu miten sattuu, liian pitkät listat jotka oli väkisin hakattu seinään irtoilivat, kulmat päin persettä ja maalit irtoili viimeistään vuosi sitten kiinnitetyistä listoista.

Vierailija
13/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut myös sen, että sille ei ole mitään rajaa miten paljon mediat valehtelevat.

Vierailija
14/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut myös sen, että sille ei ole mitään rajaa miten paljon mediat valehtelevat.

Se on tietysti kiva uskoa vaan itseä miellyttävät asiat.

Vierailija
15/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä liikkuu monia tosi törkeitä äijiä.

Nuoremmat kaverit ovat yleensä fiksuimpia työntekijöitä, vaikka toisin voisi luulla.

Vierailija
16/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kaupassa töissä, kun ne rakennusmiehet tulee aamulla haalareissa hakemaan kaljaa. Juu, uskon.

Vierailija
17/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on varsin matala luotto näihin rakennusurakoitsijoihin. Ihan vaan kun katsoo, miten villat seisoi pihalla kaatosateessa. Siitä sitten seinään. Koko ala on ihan törkyä. Yleisesti tiedossa, että laastin ei anneta kuivua kunnolla ym. Uudet rakennukset on virheitä täynnä. Ei mitään ammattiylpeyttä. Hirveällä kiireellä vedetään vähän sinne päin. Ihan sama.

Joten kyllä, uskon että joku hanslankari on vittuunnuksissaan kuseskellut seinälle ennen laatoitusta. Sopii kuvaan.

Villat on kääritty muoviin, eivätkä kastu yhdestä kaatosateesta. 

Vai että laastin ei anneta kuivua:)

Vierailija
18/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tietysti kiva uskoa vaan itseä miellyttävät asiat.

Samalla huomiolla ihan kaikkea ei kannata uskoa. Medioilla on aina agenda.

Vierailija
20/34 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ihan täysin. Olen aivokirurgi ja kusen potilaan aivoihin ennen kuin alan ompelemaan kiinni. Kuspäitä kaikki potilaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän