Ihmiset jotka eivät vastaa viesteihin ärsyttävät!
Jos vaikka laitan viestin että hyvää syntymäpäivää tai jotain muuta vastaavaa, eikö voi edes vastata kiitos?
Kommentit (53)
Miten kertokaa te jotka ette vastaa johonkin hyvää pääsiäistä toivotukseen tai vastaaviin, että onko tulkittavissa että teitä ei voisi vähempää kiinnostaa saada niitä viestejä? Varmasti parempi jättää lähettämättä seuraavalla kerralla jos teitä vaan ärsyttää ja itselle tulee paha mieli.
Aina on tapana kiittää onnitteluista ja toivotuksista.
Ehkä jotkut ovat itsekeskeisiä. Eivät pelkää seurauksia. Veikkaan, että sitten voivat loukkaantua, elleivät itse saa vastausta. Minulla on tuttuja, jotka ihmettelevät, elleivät saa minulta live-ihastelua tai somereaktioita, mutteivät itse tee mitään minulle päin.
Ehkä vaan unohtaa? Olen joskus unohtanut. En kyllä usein, enkä tarkoituksella koskaan jätä vastaamatta! Ehkä sellaisiakin on.
Epäkohteliasta on jättää vastaamatta varsinkin jos esitetään kysymys. Kuitenkin käydään lukemassa viesti, mut ei vaivauduta vastaamaan. Itsekkäät kuspäät
Vierailija kirjoitti:
Aina on tapana kiittää onnitteluista ja toivotuksista.
Jep, mutta jos ei ole käytöstapoja?
Vierailija kirjoitti:
Epäkohteliasta on jättää vastaamatta varsinkin jos esitetään kysymys. Kuitenkin käydään lukemassa viesti, mut ei vaivauduta vastaamaan. Itsekkäät kuspäät
Sepä se kun näkee että on luettu viesti, mutta silti ei voida vastata ok tai kiitos? Outoa.
Varmaan niillä on tärkeämpääkin tekemistä.
Jep, itse jo lapsena karjuin äidille, kun hän jätti vastaamatta johonkin mitä sanoin. Sitten hän vielä rankaisi minua siitä, että suutuin. Vaikka jo itsessään se vastaamatta jättäminen tuntui joltain rangaistukselta.
Edelleenkin tuntuu aina pahalta kun keskustelu päättyy johonkin mihin itse on odottanut saavansa edes jonkun vastauksen. Edes lyhyen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan niillä on tärkeämpääkin tekemistä.
Juuri niin taitaa olla. Enpä onnittele enää mistään, kerta eivät onnitteluitani kaipaa.
Ehkä olet nolo/rasittava ihminen?
Turha sitä on liikaa miettiä. Noloa on olla vastaamatta.
Montako viestiä päivässä, kerkeääkö vastaamaan yhteen, kun uutta tulee? Toki on kohteliasta vastata onnitteluihin tms., mutta jos viestien vastaanottaja ei halua elää somessa koko ajan, niin kuin viesteillä tulittaja?
Lopeta muiden ihmisten häiritseminen tyhjänpäiväisillä viesteillä. Kaikki eivät todellakaan halua mitään onnitteluviestejä.
Minulle voi facebookkiin laitella viestiä, mutta harvakseltaan käyn siellä katsomassa.
Eikös se ole itsekeskeistä olettaa että muilla on samat tavat ja aikataulu kun sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Lopeta muiden ihmisten häiritseminen tyhjänpäiväisillä viesteillä. Kaikki eivät todellakaan halua mitään onnitteluviestejä.
Tuollaisen asenteen omaavat saavat kyllä ennen pitkään olla ihan omassa rauhassa.
Mäkin välillä ”loukkaannun” kun jotkut ihmiset ei vastaa mitään. En itse ole sellainen.