Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset jotka eivät vastaa viesteihin ärsyttävät!

Vierailija
01.04.2021 |

Jos vaikka laitan viestin että hyvää syntymäpäivää tai jotain muuta vastaavaa, eikö voi edes vastata kiitos?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olen ollut tosi ymmärtäväinen, mutta nyt on mennyt hermot. Yhdelle kaverille olen viikon aikana yrittänyt kolmesti soittaa, ei ole vastannut, ei laittanut viestiä, ei soittanut takaisin. Itseasiassa mä menen nyt ja poistan hänet yhteystiedoista.

Vierailija
42/53 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kertokaa te jotka ette vastaa johonkin hyvää pääsiäistä toivotukseen tai vastaaviin, että onko tulkittavissa että teitä ei voisi vähempää kiinnostaa saada niitä viestejä? Varmasti parempi jättää lähettämättä seuraavalla kerralla jos teitä vaan ärsyttää ja itselle tulee paha mieli.

No mua ärsyttää ne viestit. Pääsiäisenä on paljon puuhaa ja just silloin tulee viestejä myös niitä kaukaisemmilta kavereilta, jotka ei muuten viestittele. Kun on juhla, haluaisin keskittyä niihin ihmisiin., jotka on juuri silloin läsnä samassa tilassa mun kanssa. En vastailla viesteihin. Vanhan ajan kortit oli kivempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä vastaa jos tulee viesti "Moi. Missä? Vittujako se kuuluu missä oon.

Vierailija
44/53 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaveri, joka laittaa ryhmäkeskusteluihin usein pitkiä ääniviestejä, siis jopa 5-10 minuutin (tylsiä) monologeja. Alussa niitä yritin kuunnella ja vastata, nyt olen luovuttanut. Ja niin on suurin osa muustakin porukasta. Henkilölle on kyllä sanottu asiasta, ei muutosta.

Tavan viesteihin vastaan kyllä.

Nuo ääniviestit ärsyttää.

Vierailija
45/53 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastakkaiselle sukupuolelle vastaamattomuus tarkoittaa että E I K I I N N O S T A

Siksi sinulle ei vastata. Toive on että tajuat vihjeen..

Vihjailun tarve alkaa siitä, mihin selkäranka loppuu. Jos ei kiinnosta, niin miksipä et vaikka sanoisi sitä ääneen? Ei ole toisen tehtävä lukea ajatuksiasi.

Onnitteluun vastaaminen ei ole merkki sukupuolisesta kiinnostuksesta, vastaamatta jättäminen sen sijaan kertoo käytöstapojen puutteesta.

Vierailija
46/53 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei sais vaatia mitään kohteliaisuutta keneltäkään koska on niin uuvuttavaa :(

Niin, ja ollaan niin erityisen herkkiäkin, että tuollaiset vaatimukset saa ihan ahdistumaan.

Vierailija
47/53 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei sais vaatia mitään kohteliaisuutta keneltäkään koska on niin uuvuttavaa :(

Niin, ja ollaan niin erityisen herkkiäkin, että tuollaiset vaatimukset saa ihan ahdistumaan.

Tämä!

Vierailija
48/53 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat nykyään niin itsekkäitä.

Vierailija
49/53 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesteihin vastataan kun ne huomataan ja ehditään. Jos on oikeaa asiaa, niin soita.

Vierailija
50/53 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä toiset on vaan kiireisiä, eivätkä jaksa roikkkua orjallisesti somessa.

Mut silti jaksavat käydä lukemassa viestin...laiskuutta ja välinpitämättömyyttä se on.

Tämäpä juuri! Nykyajan ihmiset eivät mitään muuta tee kuin istua älypuhelin tai ruutu silmien edessä lähes 24/7. Silti ei viititä vastata.

Minua hirvittää kun näistä i di oteista tulee vanhempia. Osataan vain tilata ruoka kotiin eikä kommunikoida kenenkään kanssa. Ei vuorovaikutustaitoja eikä mitään muitakaan taitoja.

Meinas pikkasen tippuu silmät päästä kun olen katsonut dokumentteja ajoista ennen 90 lukua. Ihmiset nauroivat, pitivät kaikenmaailman kissanristiäisiä jossa spontaanisti joku naapurikin tuli mukaan, ihmiset olivat ELÄVÄN näköisiä.

Vierailija
51/53 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viesteihin vastataan kun ne huomataan ja ehditään. Jos on oikeaa asiaa, niin soita.

Tätä ei ikinä sais tehdä! Varsinkin täällä Helsingin alueella. Ihmiset inhoo sua jos kehtaat soittaa heille.

Kukaan ei koskaan vastaa mihinkään tärkeeseen. Taloyhtiö asiat, tai muuta oikeasti tärkeetä.

Vierailija
52/53 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetan niille viestin kirjoittelun jotka eivät joko vastaa ollenkaan, tai vastaavat joskus viikon päästä. Kirjoitelkoot itse sitten jos joskus haluavat olla yhteydessä. En mä tuollaisilla mitään tee. Johonkin pääsiäistoivotuksiin nyt on se ja sama vastaako, en lähetä niitä muutenkaan, vastaan toki jos joku muu lähettää minulle.

Vierailija
53/53 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä toiset on vaan kiireisiä, eivätkä jaksa roikkkua orjallisesti somessa.

Mut silti jaksavat käydä lukemassa viestin...laiskuutta ja välinpitämättömyyttä se on.

Tämäpä juuri! Nykyajan ihmiset eivät mitään muuta tee kuin istua älypuhelin tai ruutu silmien edessä lähes 24/7. Silti ei viititä vastata.

Minua hirvittää kun näistä i di oteista tulee vanhempia. Osataan vain tilata ruoka kotiin eikä kommunikoida kenenkään kanssa. Ei vuorovaikutustaitoja eikä mitään muitakaan taitoja.

Meinas pikkasen tippuu silmät päästä kun olen katsonut dokumentteja ajoista ennen 90 lukua. Ihmiset nauroivat, pitivät kaikenmaailman kissanristiäisiä jossa spontaanisti joku naapurikin tuli mukaan, ihmiset olivat ELÄVÄN näköisiä.

Ylimielisiä. Ei tarvi koska muut ovat alempiarvoisia.