Joko suomalaiset kaivavat likaiset kulahtaneet kevätkenkänsä esiin
Järkkyä kun kohta taas suomalaiset kaivavat likaiset ja kulahtaneet Converset/tennarit kaapistaan ..osa varmasti jo useamman vuoden ikäisiä. Mikä siinä on ettei voida panostaa kenkiin sen vertaa että ostaa uudet kerran vuodessa edes ?
Katsokaa venäläisiä tai aasialaisia naisia, niillä ei ikinä näe likaisia ja kulahtaneita kenkiä
Kommentit (27)
Eilen juuri kävin ostamassa uudet popot. Vanhoilla tosin mennään vielä niin kauan, että kadut kunnolla kuivuu ja lakasinlakasinkoneiden kuljettajat saavat hiekoitushiekat siivottua pois. Ei tarvitse kauaa kaupungilla tarpoa, kun kengät ovat pölystä aivan harmaat.
Kuulostaa samanhenkiseltä sanailulta kuin sen likaisia Kånken-reppuja ja ruosteisia Jopoja inhoavan provot.
Likainen tai kulunut + hipsterien suosima + ikoninen tuotemerkki = Kånken trollin inhokki
Mua 7nhottaa kun monet nuoret miehet kulkee tyylittömissä kengissä.
Ostakaa juntit kunnon kävelykengät 100e saa, jo hyvät. On ite mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sano nyt vielä että muovikengissä
Kunnon juntti menee lentokoneeseen likaisissa crockseissa
Näin on, mutta Kånken-trollia ja hengenheimolaisiaan ärsyttää nuorten ja hipstereiden suosimat "hienot" ja legendaariset ja melko suositut tuotteet, jotka sattuvat olemaan likaisia tai kuluneita. Rehellinen junttius ei kuulu samaan kategoriaan, vaikka ne Crocsit olisivat lehmänsonnassa.
Vierailija kirjoitti:
Mua 7nhottaa kun monet nuoret miehet kulkee tyylittömissä kengissä.
Ostakaa juntit kunnon kävelykengät 100e saa, jo hyvät. On ite mies.
Lökäpöksyt on paljon isompi ongelma, löysät farkut tai verkkarit ja housunperse roikkuu.
mimmoset mun pitäis ostaa? rahaa on muttei tyylitajua.
Kunnon juntti menee lentokoneeseen likaisissa crockseissa