Kokoomus haluaa avata yhteiskunnan niille joilla on koronarokotetodistus
Hyvä kokoomus. Rokottamattomat vaan pois julkisista tiloista. Toivottavasti myös ruokakaupat saadaan tuohon mukaan. Eiköhän näin vastarinta murreta niiltä jotka itsekkyyttään eivät rokotetta suostu ottamaan.
"Esimerkiksi Tanskassa rokotustodistus on otettu välineeksi yhteiskunnan avaamiseen. Kun riskiryhmät ja riittävä osa muusta väestöstä on rokotettu, voitaisiin harkita yhteiskunnan vaiheittaista avaamista esimerkiksi ravintola-, kirjasto-, museo- ja muussa toiminnassa rokotustodistuksen omaaville henkilöille."
https://www.kokoomus.fi/miten-suomi-avataan-kokoomuksen-keskustelunavau…
Kommentit (56)
Minä olen astmaatikko, ja en aio ottaa rokotetta
Vierailija kirjoitti:
Minä olen astmaatikko, ja en aio ottaa rokotetta
Herran rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä logiikkaa tässä rokoteasiassa. Mikäli rokote toimii kuten luvataan, eli suojaa koronalta, niin mitä väliä rokotetuille on jos joku ei ole ottanut rokotetta. Rokotettuhan on suojattu ja ongelma on sillä rokottamattomalla.
Nimenomaan, vika on ymmärryksessäsi. Kysy opettajaltasi, ehkä hän voi auttaa.
Hienoa ap, sinä oletkin oikea tulevaisuuden airut.
Ihmisiä pitää kontrolloida monin tavoin, koska ihmiset itse eivät osaa ajatella ja toimia oikein.SIksi kokoomus ajattelee kaiken heidän puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa ap, sinä oletkin oikea tulevaisuuden airut.
Ihmisiä pitää kontrolloida monin tavoin, koska ihmiset itse eivät osaa ajatella ja toimia oikein.SIksi kokoomus ajattelee kaiken heidän puolestaan.
Huraa känsällinen kökkömys!
Vierailija kirjoitti:
Aika epäreilua niitä ihmisiä kohtaan, jotka eivät voi terveydentilansa vuoksi ottaa rokotetta. Esim. Astman vuoksi.
Astmaa sairastava 90-vuotias mummoni on saanut rokotteen ilman minkäänlaisia sivuvaikutuksia. Istui kiltisti paikoillaan 15 minuuttia rokotuksen jälkeen. Oli ottanut avaavan lääkkeen ennen rokotusta.
Vierailija kirjoitti:
saergseg kirjoitti:
miksi pitäisi juuri koronarokotetodistus olla kun ei oo vakavampienkaan tautien rokotesuoja varmaan enää kunnossa (edellisestä piiksitä 17,7 vuotta aikaa). Ei silti pelota ne taudit. Miksei yhteiskutnaa vosii avata vaikka jos suostuu uusimaan jonkin turvallisemman rokotuksen, vaikka jäykkiskourarokotuksensa. Miksi pitäisi juuri testivaiheessa olevaa kokeilla jotta saa samat palvelut kuin aiemminkin. kun ei tuo korona lsäksi vähääkään pelota eikä kukaan oikein osaa selittääkään millainen se on ja erottaako sen ilman epävarmaa pRC-testiä selvsäti jostain toisesta tartuntataudista?
Jokin aika sitten uutisoitiin jostain uudesta kurlaustestaamisesta, mihis se on unohtunut?
Juuri tuli Terveystalon mainos kun olen käynyt siellä gynellä. Kurlaustesti maksaa yli 200 euroa siellä.
Hölmöä olisi. Rokotettu levittää tautia silti.
Nyt korona pitäisi tukahduttaa.
Siinähän haluavat, mulle yhteiskunta on ollut auki kokoajan.
Kansallinen Kokoomus on jälleen se, joka on valmis suomaan kansalle eniten vapautta. Kokoomukselle rajoittaminen ei ole itseisarvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika epäreilua niitä ihmisiä kohtaan, jotka eivät voi terveydentilansa vuoksi ottaa rokotetta. Esim. Astman vuoksi.
Astmaa sairastava 90-vuotias mummoni on saanut rokotteen ilman minkäänlaisia sivuvaikutuksia. Istui kiltisti paikoillaan 15 minuuttia rokotuksen jälkeen. Oli ottanut avaavan lääkkeen ennen rokotusta.
Onko hänellä vanhuuden raihnaisuus-oireyhtymää.
Saako hän toisen rokotteen myös?
Mun läheiselle kaupungin lääkäri sanoi, että ei ehkä suosittele toista rokotuskertaa, kun on raihnas. (kävelee kyllä ihan normaalisti, koronaan asuu ja järki pelaa)
Ekasta ei tullut mitään.
Konitohtorin kotisivuilta voi tulostaa parillasadalla ruplalla.
Seuraavaksi tulee mikrosiru ihon alle. Jos et sitä ota, et voi ostoksiasi maksaa.
Mutta ei voi ennenkuin kaikilla on ollut mahdollisuus saada rokote.
Niin, ei aiheuta oireita eikä edes löydy testeissä, niin miten voidaan sanoa että sellainen edes on? Ihan pelletouhua ja parodiahorisontti on ylitetty jo aikaa sitten.