Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koronan kotitestit tulossa myyntiin Suomessa

Vierailija
01.04.2021 |

Myyntiin on tulossa sekä pikatesti että vasta-ainetesti, josta voi nähdä onko jo sairastanut koronan.

Nämä eivät kuitenkaan korvaa oikeita terveydenhuollon tekemiä testejä, mutta ovat apuna.
Ulkomailla nämä ovat jo arkipäivää. Mm. Ruotsi käyttää niitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin tuon saman uutisen Ylen sivuilta.

Saas nähdä minkä hintaisia tulevat olemaan?

Niitähän saa myydä muuallakin, kuin vain apteekissa.

Vierailija
2/6 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan olisi hyvä. Ruotsissa oli tarjous tukholmalaisella lääkäriasemalla veren seerumin koronan vasta-ainepitoisuudesta. Maksoi 60€. Ei löytynyt vasta-aineita ja tulipahan tuokin kokeiltua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotissahan on ihan turha hakea työtä, jos ei ole vielä sairastanut koronaa. Sairastamattomat ovat b-kansalaisia.

Vierailija
4/6 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutaisi myydä ruokakaupassa ja kymmenen testin pakkauksissa. Uskaltaisi tavata ikääntynyttä sukulaista pitkästä aikaa.

Vierailija
5/6 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotissahan on ihan turha hakea työtä, jos ei ole vielä sairastanut koronaa. Sairastamattomat ovat b-kansalaisia.

Minä teen töitä ruotsalaisillekin. Kyllä he hieman katsoivat kun käytin maskia ja käsidesiä säästelemättä. Silmiin pisti se, että ihmiset lääppivät pöydän pintaa jne yllättävän paljon kun puhutaan itse asiasta.

Vierailija
6/6 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki testit ja todistukset tulisi olla ilmaisia. Koronalla rahastetaan ihan tarpeeksi. Samalla saataisiin tartunnat paremmin haaviin.