Olipas ilo nähdä äsken Citymarketissa 11 maskitonta
Ja en edes kierrellyt kaupassa sen enempiä. Marssin vain suorinta reittiä kaljaosastolle eli todella hyvä match. Positiivista oli myös se, että heistä 7 oli nuoria naisia.
T: Maskiton mies 36
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hienoa miten yhdellä vilkaisulla nykään näkee ihmisen älykkyyden. Maskittomilla sitä ei ole. Ylpeästi he kävelevät naama paljaana ja julistavat näin kaikille olevansa viruksen levittäjiä ja Suomen talouden tuhoajia.
Mitä v*ttua sä selität. Olosuhteiden pakosta olen käynyt muutamaankin kertaan pcr-testissä ja hetki sitten myös vasta-ainetestissä. Kaikki negatiivisia. Ei ole koronaa näkynyt. Maskia en ole käyttänyt koskaan Suomessa muualla kuin lentokentällä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kiva ketju ennenkuin häiriköt ryntäsi tänne. Kateellisia kai.
Kiitos ap ketjusta! :)
Niimpä. Haluaisin nähdä enemmänkin muita maskittomia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kiva ketju ennenkuin häiriköt ryntäsi tänne. Kateellisia kai.
Kiitos ap ketjusta! :)
Niimpä. Haluaisin nähdä enemmänkin muita maskittomia. :)
Voin laittaa itelleni jonku naamarin niskaan niin näet samassa ihmisessä kahdet kasvot. Vähän vastaiskua naamattomuudesta kiihottuville. Uskon muuten että se peikko jota vastaan tässä on hallituksella on taistelu, ei ole korona vaan paremminki nationalismi
Hulluja on monenlaisia, mutta siitä ne erottaa , ettei niillä ole maskia.
Teitä ei hoideta sitten kun sairastutte, saatte olla vapaakasvoja ihan hautaan asti aivan rauhassa. Good Riddence!
Vierailija kirjoitti:
Hulluja on monenlaisia, mutta siitä ne erottaa , ettei niillä ole maskia.
Teitä ei hoideta sitten kun sairastutte, saatte olla vapaakasvoja ihan hautaan asti aivan rauhassa. Good Riddence!
Ei sairaalassa kysytä että ketä hoidetaan ketä ei. Maskittomuus ei todellakaan ole mikään syy hoidon eväämiselle.
Sitäpaitsi koronassa on 0.2-0.4% mahdollisuus (tämä vain tilastoiduista, matalampi todellisuudessa) vaarallisempaan tautiin, joten kovin moni ei päädy minnekään sairaalaan.
Miksi meuhkaat tätä samaa sontaa ja miksi tämä ulkomaiden uhkailuhenki on tullut tännekin?
Huutikset sun voimiksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tulen iloiseksi kun näen maskittomia. Ja myös kun näen maskia pidettävän niin että nenä näkyy. Nenän näyttäjät ainakin haluavat hengittää raitista ilmaa vaikka ovat alistuneet ryhmäpaineelle.
Joo tuo nenäily on kyllä luovaa irvailua hysteerikoille. Ap
Ettehän sitten nillitä oikeudesta saada hoitoa jos sairastutte koronaan. Pyytäkää ettei teitä elvytetä jotta voitte irvailla jatkossakin.
Samalla logiikalla pitäisi hoidosta kieltäytyä myös jos sairastut maskinkäytön myötävaikutuksen takia ja ostat vielä kaupasta jotain sokerista itsellesi. Minä sentään yritän pitää terveydestäni huolta etten sairastuisi ja tartuttaisi ketään. Puhdas hengitysilma on ihan oleellinen asia ihmisen hyvinvoinnille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tulen iloiseksi kun näen maskittomia. Ja myös kun näen maskia pidettävän niin että nenä näkyy. Nenän näyttäjät ainakin haluavat hengittää raitista ilmaa vaikka ovat alistuneet ryhmäpaineelle.
Joo tuo nenäily on kyllä luovaa irvailua hysteerikoille. Ap
Ettehän sitten nillitä oikeudesta saada hoitoa jos sairastutte koronaan. Pyytäkää ettei teitä elvytetä jotta voitte irvailla jatkossakin.
Samalla logiikalla pitäisi hoidosta kieltäytyä myös jos sairastut maskinkäytön myötävaikutuksen takia ja ostat vielä kaupasta jotain sokerista itsellesi. Minä sentään yritän pitää terveydestäni huolta etten sairastuisi ja tartuttaisi ketään. Puhdas hengitysilma on ihan oleellinen asia ihmisen hyvinvoinnille.
”Puhdas hengitysilma on ihan oleellinen asia ihmisen hyvinvoinnille”
Tää. Luulis olevan ihan päivänselvä asia. Uskomatonta kyllä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lääni, ap? Täällä ei ole vielä merkkejä samasta, olen usein ainut ilman.
Voin kertoa ihan kaupungin tarkkuudellakin eli Mikkeli. Aiemmin kävin tänään iäkkään äitini puolesta kaupassa ja silloin en nähnyt kuin yhden maskittoman ja kiertelin kuitenkin ties kuinka monella osastolla. Ap
Ok :) Valitettavasti asun Turussa :D No, kaipa se tästä kun kevät lähenee. Maskeissa tulee hiki pian.
On muuten outo reaktio tuo hikoilu. Mulla ainakin alkaa maskin käytöstä hikoiluttaa ihan valtavasti
Vierailija kirjoitti:
Mullekin tulee huojentunut kun näen muita maskittomia. Tekisi mieli rynnätä halaamaan :D
Olisin kyllä aivan taivaissa, jos joku tulisi vain halaamaan T. Maskiton. Bussissa maskipakko, mutta otan maskin pois kun pääsen paikalleni. Kuskeja ei näytä kiinnostavan maskitta tulevat, mikä on hyvä asia.
Minua ei kiinnosta, ellei joku tule pärskimään minun naamaani. Muutaman kerran olen pyytänyt ihmisiä pitämään turvaväliä, kun on ängetty ihan niskaan huohottamaan.
Näin se taitaa pääsääntöisesti mennä. Siksi hämmästyttää miksi ap pitää positiivisena että meissä nuorissa naisissa on perussairaita jotka emme maskia voi pitää.[/quote]
Minulla on tehty sydämen pallolaajennusleikkaus ja minulla on keuhkoahtauma. Pystyn ihan hyvin pitämään maskia sen ajan, kun käyn kaupassa tai matkustan bussilla tai ratikalla.
Samalla logiikalla pitäisi hoidosta kieltäytyä myös jos sairastut maskinkäytön myötävaikutuksen takia ja ostat vielä kaupasta jotain sokerista itsellesi. Minä sentään yritän pitää terveydestäni huolta etten sairastuisi ja tartuttaisi ketään. Puhdas hengitysilma on ihan oleellinen asia ihmisen hyvinvoinnille. [/quote]
”Puhdas hengitysilma on ihan oleellinen asia ihmisen hyvinvoinnille”
Tää. Luulis olevan ihan päivänselvä asia. Uskomatonta kyllä ei.[/quote]
Ei ulkona tartte käyttää maskia eli saat hengittää siellä vapaasti ja voida hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Maskittomat ry? :)
-Oikeus hengittää raikasta happea
-Oikeus hymyillä toisille ja nähdä toisten hymyt
-Oikeus tunnistaa ihmiset - jos joku pahoinpitelee tai varastaa et voi enää tunnistaa täysin?
Mitkä hymyt? Suomalaiset hymyilee paljon kauppareissulla?
Oli samantapaiset ajatukset itsellänikin. Jos muille keskustelijoille vain sopii, niin jätetään Trumpit, persut sun muut tämän ketjun ulkopuolelle. Ap