Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas ilo nähdä äsken Citymarketissa 11 maskitonta

Vierailija
01.04.2021 |

Ja en edes kierrellyt kaupassa sen enempiä. Marssin vain suorinta reittiä kaljaosastolle eli todella hyvä match. Positiivista oli myös se, että heistä 7 oli nuoria naisia.

T: Maskiton mies 36

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että riippuu paljon kellonajasta ja jonkin verran kaupastakin. Iltaisin on enemmän maskittomia ja paljon rennompaa muutenkin. Olen myös viime aikoina huomannut tuon, että

maskittomat katsoo ja hymyilee ainakin pienesti. Helpottavaa nähdä oikeita ihmiskasvoja edes välillä kaupassa, kun ei ole enää mitään sosiaalista elämää ja joka puolella näkyy vain maskeja, loputtomiin maskeja. Osan takana on kai joku naama, osa vain lojuu siellä täällä.

Vierailija
22/76 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tulee huojentunut kun näen muita maskittomia. Tekisi mieli rynnätä halaamaan :D

Saat rynnätä kysymättä mistä suunnasta vain, jos olet eri sukupuolta kuin minä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin iloinen kun lähi Ässässä oli ekaa kertaa melkein kaikilla maskit! 🙂

Toki oli yksi mies joka tuli jotain höpisemään siihen kun kurotin ylähyllyltä tuotetta "että eihän tuonne pieni ihminen yllä, kun noin korkealla ovat".. Ja oli ilman maskia. Äkkiä pakenin paikalta ja ynähdin vaan jotain. Jos olisi ollut Maski olisin ehkä sanonutkin jotain. Ei kiinnostanut keskustella.

Vierailija
24/76 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

wefw kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tulee huojentunut kun näen muita maskittomia. Tekisi mieli rynnätä halaamaan :D

Saat rynnätä kysymättä mistä suunnasta vain, jos olet eri sukupuolta kuin minä

Voisin, mutta mahdotonta tunnistaa :P

Vierailija
25/76 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että riippuu paljon kellonajasta ja jonkin verran kaupastakin. Iltaisin on enemmän maskittomia ja paljon rennompaa muutenkin. Olen myös viime aikoina huomannut tuon, että

maskittomat katsoo ja hymyilee ainakin pienesti. Helpottavaa nähdä oikeita ihmiskasvoja edes välillä kaupassa, kun ei ole enää mitään sosiaalista elämää ja joka puolella näkyy vain maskeja, loputtomiin maskeja. Osan takana on kai joku naama, osa vain lojuu siellä täällä.

Todella ahdistavaa kun joka puolella maskeja ja maskeja. Yrität hetkeksi ajatella muita asioita kuin koronaa mutta ei onnistu.

Vierailija
26/76 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva ajatusmaailma sinulla. Itsekin pyrin luomaan muihin maskittomiin aina sellaisen respect-katseen.

Vierailija
27/76 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ainakaan hapensäästötalkoissa tarvis mielestäni olla. Suomihan osti kerran 4,3 miljaardilla ilmaa Saksasta. Otettas nyt jo käyttöön ne ilmavarat ettei tarte enää kaikkia kehottaa hiilidioksidillaan pärjäämään kolmasosa valveillaolo-ajastaan. Vai onko ne ilmat jo myyty pois valtionvelan pienentämiseksi

Vierailija
28/76 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä kaljaosastolta ne maskittomat kai varmimmin löytyy. Saahan yhden kertakäyttömaskipaketin hinnalla jo monta kaljaa! Ja se kalja - sehän on monelle tarpeista tärkein.

Vierailija
29/76 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskittomat ry? :)

-Oikeus hengittää raikasta happea

-Oikeus hymyillä toisille ja nähdä toisten hymyt

-Oikeus tunnistaa ihmiset - jos joku pahoinpitelee tai varastaa et voi enää tunnistaa täysin?

Ja ne tärkeimmät:

Oikeus olla tunnustamatta covid-19:ää oikeaksi sairaudeksi ja

Oikeus olla ottamatta vastaan mitään sairaalahoitoa, jos kyseessä on covid-19.

Vierailija
30/76 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä kaljaosastolta ne maskittomat kai varmimmin löytyy. Saahan yhden kertakäyttömaskipaketin hinnalla jo monta kaljaa! Ja se kalja - sehän on monelle tarpeista tärkein.

Itse asiassa kaljaosastolla ei näkynyt yhtään maskitonta, vaan matkan varrella ja hyllyjen välissä. Ei kai kaljan ostaminen sitä tarkoita, että se olisi tärkein tarve? Mukavaahan se on kaljaa välillä kitata. Ap

Vierailija
31/76 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lääni, ap? Täällä ei ole vielä merkkejä samasta, olen usein ainut ilman.

Voin kertoa ihan kaupungin tarkkuudellakin eli Mikkeli. Aiemmin kävin tänään iäkkään äitini puolesta kaupassa ja silloin en nähnyt kuin yhden maskittoman ja kiertelin kuitenkin ties kuinka monella osastolla. Ap

Ok :) Valitettavasti asun Turussa :D No, kaipa se tästä kun kevät lähenee. Maskeissa tulee hiki pian.

Tulee, jouduin olemaan duunissa jossa piti pitää 7,5 tuntia päivässä maskia naamalla. Sitä janoa. Kun co2 ei pääse ulos hengityksen kautta niin elimistö poistaa sen virtsan kautta. Munaskuut kovilla ja janotti vietävästi . Parasta oli että potilaat haahuili ympäriinsä ilman mitään maskia kun niitä muka suojeltiin.

Vierailija
32/76 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella ahdistavaa kun joka puolella maskeja ja maskeja. Yrität hetkeksi ajatella muita asioita kuin koronaa mutta ei onnistu.

Paperilehdissä maskia, nettilehdissä maksia piikkiä, paljasta olkaa, rokotepulloja hölskytellään, rokottautuneisuus-prosenttia pakoitetaan, hiipiihiipii , vielä noin paljon 70:neen matkaa, rohkasti kokeilemaan, voitte saada ehkä ihmisoikeudet takaisin jos otatte riskin... On tämä tylsä show vaan, ei saa paljastaa mihin tällä oikeasti pyrjitään, maailman isokengät eivät sitä vielä salli, vast asittne kun on tavan ihmisen enää myöhäistä paeta ja varautua siihen mitä koko ajan valmisteltiin

Vierailija
33/76 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä maskia ja eilen oli ilo huomata lähikaupassa, että siellä oli peräti 5-6 muuta maskitonta. Muuten olen oikeastaan ollut melkein aina lähes ainoa maskiton, korkeintaan pari muuta ollut samaan aikaan. Asun Vantaalla, ihna Helsingin rajalla.

Vierailija
34/76 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kaljaosastolla ei näkynyt yhtään maskitonta, vaan matkan varrella ja hyllyjen välissä. Ei kai kaljan ostaminen sitä tarkoita, että se olisi tärkein tarve? Mukavaahan se on kaljaa välillä kitata. Ap

Grahnillako kävit? Eile Keravan prismassa melkein kaikilla maskit naamalla, ainoostaan mopojonnet ja teinibimbot paljain pärstin riekkumassa.

Vierailija
35/76 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa miten yhdellä vilkaisulla nykään näkee ihmisen älykkyyden. Maskittomilla sitä ei ole. Ylpeästi he kävelevät naama paljaana ja julistavat näin kaikille olevansa viruksen levittäjiä ja Suomen talouden tuhoajia.

Vierailija
36/76 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tulen iloiseksi kun näen maskittomia. Ja myös kun näen maskia pidettävän niin että nenä näkyy. Nenän näyttäjät ainakin haluavat hengittää raitista ilmaa vaikka ovat alistuneet ryhmäpaineelle.

Vierailija
37/76 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no minulla on sydämen vajaatoiminta. Siksi et nähnyt minua siellä kaljahyllyllä kun en alkoholia juo, se pahentaa värinää.

Vierailija
38/76 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lääni, ap? Täällä ei ole vielä merkkejä samasta, olen usein ainut ilman.

Voin kertoa ihan kaupungin tarkkuudellakin eli Mikkeli. Aiemmin kävin tänään iäkkään äitini puolesta kaupassa ja silloin en nähnyt kuin yhden maskittoman ja kiertelin kuitenkin ties kuinka monella osastolla. Ap

Ok :) Valitettavasti asun Turussa :D No, kaipa se tästä kun kevät lähenee. Maskeissa tulee hiki pian.

Tulee, jouduin olemaan duunissa jossa piti pitää 7,5 tuntia päivässä maskia naamalla. Sitä janoa. Kun co2 ei pääse ulos hengityksen kautta niin elimistö poistaa sen virtsan kautta. Munaskuut kovilla ja janotti vietävästi . Parasta oli että potilaat haahuili ympäriinsä ilman mitään maskia kun niitä muka suojeltiin.

En tiennykkään että co2:n henkittämisella on tuollaisia vaikutuksia. Kai sen sitten ois tosiaanki paree poistua nenitsese eikä ängetä virtsan kautti ulos

Vierailija
39/76 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maskittomat ry? :)

-Oikeus hengittää raikasta happea

-Oikeus hymyillä toisille ja nähdä toisten hymyt

-Oikeus tunnistaa ihmiset - jos joku pahoinpitelee tai varastaa et voi enää tunnistaa täysin?

Ja ne tärkeimmät:

Oikeus olla tunnustamatta covid-19:ää oikeaksi sairaudeksi ja

Oikeus olla ottamatta vastaan mitään sairaalahoitoa, jos kyseessä on covid-19.

Kovid19 vaaraton perusterveille immeisille. Aiheuttaa keuhkiksen vanhoille, heikoille, raihnaille ja Mustille.

Vierailija
40/76 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grahnillako kävit? Eile Keravan prismassa melkein kaikilla maskit naamalla, ainoostaan mopojonnet ja teinibimbot paljain pärstin riekkumassa.

Joo Grahnilla. Ei täällä Mikkelissä muualla olekaan Citymarkettia. Viime aikoina on lähes kaikilla ollut maskit ja käyn muutaman kerran viikkoon tuolla. Siksi tämä olikin niin positiivinen kokemus. Ap