Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

50v nainen miten sinut valloitetaan?

Vierailija
01.04.2021 |

Joku ilkeä sanoi, että viisikymppiset naiset on joko miehiä syöviä puumia tai itseitetoisia nirsoja, joille ei kukaan kelpaa. Ei kai se ihan niinkään mene. Miten sinut elämänhalusi säilyttänyt ja itsestäsi huolehtiva 50v. lady valloitetaan?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen dominoiva järkinainen. Miehen pitää osata mukautua minun tahtooni ja tapoihini. Talouden pitää olla kunnossa. Oma asunto auto ja kesämökki on isoja plussia. Mitään vilkuiluakaan toisiin naisiin en yhtään suvaitse. Olen aina ottanut sen miehen, jonka haluan. Kaikki ei ole pitkään kestäneet.

Vierailija
22/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei miehet enää valloita, olen liian monta kertaa pettynyt vaikka kuinka olen yrittänyt ja tehnyt miehille mieliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rakas puoliso ja paras, ei minua voi valloittaa ja vaikka ei olisi, en muita ottaisi. Ei tarvitse olla nirso, kun asiat ovat hyvin❤️

Vierailija
24/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla läsnä ja oma itsensä.

Tässä iässä kun näkee milloin on aito tai ei. Sitä voi heittää läppää näiden ei aitojen kanssa kovastikin vaan mihinkään se ei etene.

En minä kyllä edelleenkään huomaa miehistä, kuka on aito ja kuka ei.

Ei se, että on ollut monta synttäriä, tarkoita että olisi muuttunut joksikin psykologian ammattilaiseksi...

Ihan samat persoonallisuudenpiirteet minussa on yhä ja olen edelleen jonkinlainen narsistimagneetti.

Vierailija
25/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä omistushaluisia valloittajia oikein sikiää?

Vierailija
26/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei miehet enää valloita, olen liian monta kertaa pettynyt vaikka kuinka olen yrittänyt ja tehnyt miehille mieliksi.

Ehkä siinä on ongelmasi. Harva mies nykyään etsii palvelijaa parisuhteeseen.

Vierailija
27/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessahan kysyttiin nimenomaan valloittamisesta. Valloittaminen tarkoittaa vallan alle saattamista.

Vierailija
28/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luulee valloittavansa, mutta me naiset tiedämme toisin!

Vierailija
29/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 46 v. ja naimisissa. Mutta teoreettisella tasolla huumorintaju, älykkyys, kivat silmät ja oikeanlainen kemia vetoaa. Onneksi näitä kaikkia on omassa suhteessa. Myös tanssitaito plussaa.

Vierailija
30/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan nimittelemällä ladyksi! Yök.

Vierailija
31/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä varmasti totta. Vielä kun tietäisi miten laiska pitää olla, että olisi sopivasti itsekäs ja hyödytön. Olen huomannut että miehet pitää itsekkäistä naisista jotka ei tee kotona mitään. Mieskö sitten pesee pyykkini ja siivoaa, tekee ruokaa, tiskaa vai maksaako kotiapulaisen?

Eri

Vierailija
32/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, sillä on jo kauan ollut oma mies, joka aikoinaan valloitti ihanalla äänellään, huumorintajullaan, älykkyydellään, miehekkäällä ulkonäöllään, halauksellaan, lämmöllä, hellyydellä ja herkkyydellä. 

Vierailija
33/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut valloitti rauhallinen ja tasapainoinen mies, jolla on lämmin sydän, tekevät kädet ja tunneälykkäät sosiaaliset taidot. Tärkeänä pidän myös sitä, että hänellä on hyvät elämänhallintataidot, hän pitää läheisyydestä ja on hellä ja epäitsekäs. Arvostan halukkuutta ajan priorisointiin parisuhteemme hyväksi, yhteisiä harrastuksia ja osakseni saamaa arvostusta, rakkautta ja kunnioitusta.

Vierailija
34/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntämällä sormen pyllyyn. Vanha höylä, ei mitään väliä.

Vierailija
35/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju, nuorekkuus, kauniit silmät, huomaavaisuus, lämpö, seksuaalinen ja henkinen vetovoima, taiteellisuus, magneettisuus...

Vierailija
36/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavaisuus. Kuuntelet ja kuulet mitä sanotaan. Kohteliaat käytöstavat.

Vierailija
37/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä itsetunto. Ei jaksa kehittymättömiä, itseään läpikäymättömiä, kovasti ongelmaisia keski-ikäisiä "miehen alkuja", jotka ei tiedä mitä haluavat ja joitten maailma pyörii omien oikkujen ympärillä ja jotka edistää elämäntavoillaan parhaansa mukaan varhaista impotenssi, 2-tyypin diabetesta ym. ikävää loppuelämään.

Anteeksi negatiivinen asenne, se on seurausta huonoista kokemuksista miehistä.

Vierailija
38/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei sytytä, ellei ole erityinen. Älykäs ja empaattinen, eikä yritä sivuporteista. Eli rohkea eikä pelaa pelejä. Pelaajamiehet tylsiä.