Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

50v nainen miten sinut valloitetaan?

Vierailija
01.04.2021 |

Joku ilkeä sanoi, että viisikymppiset naiset on joko miehiä syöviä puumia tai itseitetoisia nirsoja, joille ei kukaan kelpaa. Ei kai se ihan niinkään mene. Miten sinut elämänhalusi säilyttänyt ja itsestäsi huolehtiva 50v. lady valloitetaan?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla älykäs, lämmin ja läsnä.

Vierailija
2/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät käytöstavat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään tavalla. 

Vierailija
4/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, koska olen miehille näkymätön ja jos sellainen otus lähestyisi, todennäköisesti säikähtäisin vain.

Vierailija
5/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut valloitettiin jo reilut 20v vuotta ja elän onnellisessa liitossa. Jos tulisi ajankohtaiseksi, en kyllä osaisi antaa mitään erityisiä vinkkejä

Vierailija
6/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla hyvä hygienia eikä saa kiroilla. Ne tulee päällimmäiseksi mieleen.

Vierailija
7/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ja huumorintajuinen, sivistynyt lämminsydäminen mies. Sellainen tosin löytyy jo kotoa.

Vierailija
8/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut hyvällä kropalla. Olen nykyäään järkyttävän kiimainen. Työpäivänkin aikana käyn joskus kädellä.

Vierailija
9/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.  Viihdyn yksikseni. En kaipaa mitään miestä kuolaamaan jalkojeni juureen.

Vierailija
10/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä karheampi kieli miehellä sen parempi. ;)

Vierailija
11/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaa varmaan olisi. En nimittäin usko, että kukaan moista yrittäisi, sen verran näkyy kilometrit naamassa. Luulisin valloitusta yrittävän varmasti pilailevan.

Vierailija
12/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut valloitetaan olemalla komea ja flirttaileva naistenmies.

Vaikka on tullut ikää, niin en minä ole luonteeltani muuttunut, että olisin yhtäkkiä vaihtanut miestyyppiäni rumiin tylsiin miehiin. Sillä lailla kyllä olen muuttunut, etten jaksa käydä baareissa, vaan kohtaan miehiä nykyään arkielämässä.

Vierailija
13/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on britti tai jenkki, se on plussaa. Varakkuus on etu, jos ei ole saita. Ulkonäössä pituus ja sporttisuus on etuja.  Mitään työnarkomaania en halua. Kohteliaisuus ja toisen huomioonottaminen ovat itsestäänselvyyksiä, joita ei pitäisi tarvita edes mainita.

Vierailija
14/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hyväkäytöksisistä, lempeistä ja rippeistä miehistä, jotka osaa olla läsnä. Minut voi valloittaa hyvin hyvin harva mies. Pidän monista, joiden kanssa olen tekemisissä.

Vierailija
15/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla aito! N54

Vierailija
16/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla läsnä ja oma itsensä.

Tässä iässä kun näkee milloin on aito tai ei. Sitä voi heittää läppää näiden ei aitojen kanssa kovastikin vaan mihinkään se ei etene.

Vierailija
17/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaus ja erikoisuus viehättää minua. Oman tien kulkija joka osaa elää yksinkin eikä epätoivoissaan tarvitse naista.

Ulkonäkö ja ammatti sivuseikka kunhan on sinut itsensä kanssa ja rakastaa itseään.

Vierailija
18/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku tietty viisikymppinen nainen mielessä? Ota selvää mistä hän pitää ja sitten rohkeasti koittamaan kepillä jäätä. No pun intended.

Vierailija
19/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut valloitetaan aina huumorilla ja yleensä puhumisella. Hyvät jutut ja olen myytyä naista.

Vierailija
20/38 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla oikenalaista kemiaa ja vähän sellainen dressmann-tyyppinen mukava mies. Kyllä vaan, nirsous vaivaa.