Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini ei tykkää "rumista" ihmisistä

Vierailija
01.04.2021 |

Äitini on aina ollut sellainen että arvostaa vain kauniita ja menestyneitä ihmisiä. Puhuu ihmisistä aina ulkonäön ja koulutuksen kautta, esim "muistatko sen Virtasen päivin tytön. Se Päivihän ei oo minkään näkönen ja töissä jossain vanhainkodilla vaan. Mutta se tyttö, se on kyllä todella kaunis. Tumma ja paksut hiukset. Sehän otti sitten lääkärin mieheksi. Kyllä ovat hienostopiirissä nyt."

Tuollaisia juttuja aina. Meistä omista lapsistakin puhuu ihan kaikkien kuullen että kuka on kaunein ja kuka perheen viisain/avioitunut rikkaimman miehen kanssa. Nyt kun on äidilleni jo lapsenlapsia siunaantunut niin suosii räikeästi heistä kauneinta. Sanoo muiden lastenlasten kuullen että tämä "Liisa" on kyllä meidän suvun tuleva kaunotar. Ja hokee että kyllä pitää hyvä ammatti lukea että on sitten meidänkin suku menestynyt.

Oksettavaa!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko ikävää käytöstä. Ei taida olla kovin empaattinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, äidiltäsi tietysti moka että sanoo ääneen mitä ajattelee. Ei ole tainnut tajuta nykymeininkiä. Sinänsä olen ihan samaa mieltä äitisi kanssa. Kyllä ulkonäkö on se asia, joka minuun vetoaa. Mitä muuta hyötyä muista ihmisistä on kuin se, että tarjoavat kauniita maisemia ja miehet myös mukavaa kiihotusta.

t. vanhempi nainen

Vierailija
4/7 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sukupolvea? Meidän äiti -38 syntynyt tuntuu myös kasvaneen tuohon "naisen on oltava kaunis" kulttuuriin.

Vierailija
5/7 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1950-lukulaista ajattelua, jota monet vanhemmat ihmiset toistelevat. Itse en ihan oikeasti ajattele noin pinnallisesti ihmisistä, vaan arvostan sydämen sivistystä ja muutakin sivistystä yli kaiken muun.

T. Millenniaali pk-seudulta

Vierailija
6/7 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuhan se hajoita ja hallitse -tyyli noinkin.

Vierailija
7/7 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 1947 syntynyt äiti ihan samanlainen. Naisissa ei hänelle ole muuta arvokasta kuin hyvä ulkonäkö ja sen kautta saatu varakas mies. Minua on aina pilkannut koska en ole ollenkaan kiinnostunut ulkonäöstä enkä miestäkään ole edes halunnut. Se että on tohtorintutkinto esimerkiksi ei merkitse mitään, ainoastaan ulkonäöllä ja miehellä olisi arvoa.

Eipä noille kauheasti mitään voi että menneiden sukupolvien ihmisten arvot on tuollaiset. Itse annan juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi