50-55 -vuotiaat naiset, mitä teille kuuluu?
Kommentit (22)
Tervehdys ! Mie oon 65 vuotias Pohjois-Karjalan mummo . Lapsia on 3 ja lapsenlapsia 6 .
Jäin vuosi sitten eläkkeelle. Oikeestaan ei oo aika käynyt pitkäksi, vaikka korona rajoittaa.
Neulon sukkia ja lapasia. Käyn joka päivä ( toki poikkeuksia on ) noin 3 - 4 km lenkillä. Sekä lähes päivittäin nostelen kahvakuulia 😂, siis jotain 3:na päivänä viikossa kuula nousee ( 6kg).
Olen luonteeltani utelias ( siis utelias kaikkeen, varsinkin utelias elämälle) , minua kiinnostaa niin monet asiat. Ja niin, olen myös erittäin kärsimätön 🤭..oon hyvin nopean toiminnan nainen. Joskus kärsivällisyyttä koetellaan, yritän sitä myös vahvistaa.
Mitä muuta minusta...no, olen aika lapsellinen, välillä tuntuu että olen kuin 5 vuotias. Sillä innolla tartun joskus toimeen. Ja tosiaankin innostunut helposti, haluan kokeilla uusia juttuja, luen paljon lehtiä ja luuhaan joskus netissä.
Ulkona ja luonnossa viihdyn ja kesällä mökillä.
Kuuntelen musiikkia ja ihan mielialasta riippuen minkä tyylistä milloinkin. Tykkään minusta eri musiikki genreistä, paitsi en hevistä enkä humpasta.
Hyvää ja valoisaa kevättä kaikille ☀️
Olen muuten terve toistaiseksi mutta ajanut elimistöni täysin loppuun stressaamalla. Olen vasta viime vuosina älynnyt olevani luultavasti sellainen erityisherkkä ja nyt maksan hintaa siitä olen painanut vain eteenpäin vaikka tiedän että hermosto huutaa lepoa ja palautumista. Nyt on vielä pari viikkoa rankkaa töissä ja sitten helpottaa. Toivon että selviän siitä hengissä ja kaikissa sielun ja ruumiin voimissa. Jouduin viime viikolla käymään sydänfilmissä rytmihäiriöiden takia. Koko ajan tulee uusia stressioireita. Viimeisin se kun tuntuu siltä kuin nenän päällä olisi hius tai jotain ihme kihelmöintä (!!).