Nyt äkkiä, joku aprillipila miehelle?
Kommentit (32)
Mitä teen? Olen ollut monta vuotta kotona ( välillä jotain pätkiä töitä). Mihinkään en tunnu pääsevän. Olen myös yksinhuoltaja ja erittäin yksinäinen.
Tuntuu kuin olisin istunut kaltereiden takana nämä vuodet koska en saa töitä, ei ole ystäviä( kaikilla kiire oman perheen kanssa), harrastuksiin ei varaa ( nyt tosin väkisin menen kuntosalille vaikka se maksaa koska olen tähän mennessä harrastanut kaikkea ilmaista ts yksinäistä), viikonloppuisin en ole päässyt mihinkään koska lapset olisivat vailla hoitajaa ja hoitajan palkkaus on kallista minun tuloilla.
Tukiverkostoa ei juurikaan ole mutta avun pyytäjiä kyllä, se on raskasta 😭Tämä on loukku josta en kohta jaksa nousta.
Anteeksi tuli väärälle palstalle 🙊🙈
Vierailija kirjoitti:
Sano, että naapurin Sepolla on isompi kuin sillä. Ja osaa vielä käyttääkin sitä.
Ette te suomalaiset akat muuta osaakaan kuin tuollaisia juttuja.
Sano sille, että olet mennyt töihin ja ei ukon tarvi enää loputtomiin loistansa elättää. Sitten aprillia aprillia, anna satakuuskymppiä
Kerro että Legenda on pyytänyt sinua avustajaksi.
Sano, että olet ystävystynyt sudanilaisen miehen kanssa ja haluaisit myös hänen tutustuvan häneen.
Kiusaajat ne nauttii tästä päivästä. Säälin tuota miestä, ku joutuu kestämää AP:n kaltaista naista.
M26 kirjoitti:
Kiusaajat ne nauttii tästä päivästä. Säälin tuota miestä, ku joutuu kestämää AP:n kaltaista naista.
Voi sitä hyvällä maullakin kiusata.
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Voi sitä hyvällä maullakin kiusata.
Juu, henkinen väkivalta on hyväksyttävää kun uhrina on mies. Mutta sama ei sit kuitenkaa päde naisiin.
Up