Sain keskenmenon, mies lähti kaverien kanssa mökille
Sain alkuviikosta keskenmenon. Raskaus oli ihan alussa, mutta silti tietysti tuntuu pahalta. Puoli vuotta yritystä takana ja olin onneni kukkuloilla. Mieheni oli sopinut lähtevänsä kaverien kanssa pääsiäiseksi mökille jo monta kk sitten. Hän lähti sitten tänään ja jätti minut yksin lemmikkien kanssa kotiin. En tiedä, enkö kunnolla osannut sanoa, että tietysti olisin tarvinnut tukea nyt. Ja varmasti osaan myös piilottaa suruni hyvin, en ole edes ollut sairaslomalla ja päällepäin olen varmasti reipas ja "normaali". Silti olo on tyhjä ja surullinen. Mies ei vaikuta surevan kovin paljoa, vaan suhtautuu enemmän "uudestaan pullat vain uuniin" asenteella koko hommaan. Lähtisikö teidän miehet tässä tilanteessa mökille jä jättäisi teidät yksin?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Porvoolaista!
Niinkö luulet? Itse tulin kaavinnasta kotiin (yritystä silloin takana 1v) ja mies lähti viettämään iltaa äidilleen. Vaikka sairaalasta sanottiin, että mua ei ihan jo lääkityksen takia saisi jättää yksin. Ei siis olut mikään anopin synttäri tms, kunhan vaan kutsui ja mies lähti.
Nyt suoraan taksilla turvakotiin ja ilmoitat sieltä puhelimitse erosta!
Vierailija kirjoitti:
Siis ilman keskenmenoako mies olisi myös mennyt pääsiäiseksi kavereiden kanssa ja jättänyt sinut yksin? Korona aikana mies lähtee porukalla bilettämään?
Jos tuo olisi minun parisuhteesta ja raskaus ensimmäinen laittaisin vauvan yrittämisen mietintätauolle. Onneksi löysin miehen joka ei halua bilettää kavereiden kanssa monta päivää putkeen tai oikeastaan edes bilettää. Nytkin kaverin luona käymässä (ulkona) mutta tulee kotiin saunomaan perheensä kanssa. Kannattaa harkita millaisen miehen kanssa hommaa lapsia sillä niiden kautta on miehen kanssa yhteyksissä loppuelämän vaikka eroaisi. Jos mies fiksu niin elämä niin paljon helpompaa.
Pienemmällä alle 6 hengen kaveriporukalla lähti pilkkimään, eivät siis mitenkään biletä. Oli suunnitellut tätä reissua kauan ja varanneet mökin pohjoiseen jne. Ajattelin, että olisi julmaa vaatia peruuttamaan matka, mutta silti nyt kun lähti, tuntuu todella kurjalta käsitellä kaikkea yksin.
Ap
Tämä sama provo on pyörinyt täällä ennenkin.
Ja naiset väittää, että miehet eivät osaa puhua ja keskustella.
Ap, monesko keskenmeno sulla jo oli.
Näistä sun aloituksistasi päätellen jo kolmas, sama satuilu on nimittäin palstalla pyörinyt vähintään tuon kolme kertaa tai enemmänkin.
Muistan tämän provon hyvin.
Mitä hänen olisi pitänyt tehdä? Itkeä kanssasi, kun syrjähypystäsi alkunsa saanut sikiö ei päätynytkään hänen maksettavakseen?
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama provo on pyörinyt täällä ennenkin.
Tässä on nyt 4 päivää edessä täynnä mies-aloitusten tykitystä. Kuten jokaisena juhlapyhänä
Eli miehesi ei osaa lukea ajatuksiasi. Aika shokeereevaa. Ensi kerralla kokeile puhumista, jospa se toimisi paremmin.
Olen pahoillani.
Pitää kuitenkin sanoa että miehet ei välttämättä tajua. Mulla on takana pitkä ja mutkallinen sarja suhteita joissa yritin saada miehen lukemaan ajatuksiani. Koskaan se ei onnistunut. Naiset, sanokaa suoraan. Sanokaa miltä tuntuu, mitä haluatte, mitä tarvitsette. Vaatikaa vaikka.
Mies ei ymmärrä hienovaraista vihjailua, koskaan. Kuinka monta kertaa itkin pettymyksestä kun en saanut sanotuksi mutta toivoin toisen käsittävän. Nyt ymmärrän että olisin voinut puhua suoraan. Jos toinen silti tekee vastoin toiveita, se on sydämetöntä, ei se ettei ymmärrä mitä toisen eleet tai vihjeet tai puhumattomuus tarkoittaa.
Pilkkiminen on kyllä tärkeämpää kuin oikeastaan mikään muu.
Vierailija kirjoitti:
Ap, monesko keskenmeno sulla jo oli.
Näistä sun aloituksistasi päätellen jo kolmas, sama satuilu on nimittäin palstalla pyörinyt vähintään tuon kolme kertaa tai enemmänkin.
Muistan tämän provon hyvin.
Keskenmenot on niin yleisiä, että aivan varmasti moni muukin on tehnyt siitä aloituksen.
Joo ei miestä voi syyttää siitä ettei hän osaa lukea ajatuksia. Asia olisi eri, jos olisit pyytänyt häntä jäämään kanssasi pääsiäisen yli. Nyt hän saattaa luulla, että toivut yksin ollessasi ja olet ensi viikolla valmis uuteen yritykseen.