Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain keskenmenon, mies lähti kaverien kanssa mökille

Vierailija
01.04.2021 |

Sain alkuviikosta keskenmenon. Raskaus oli ihan alussa, mutta silti tietysti tuntuu pahalta. Puoli vuotta yritystä takana ja olin onneni kukkuloilla. Mieheni oli sopinut lähtevänsä kaverien kanssa pääsiäiseksi mökille jo monta kk sitten. Hän lähti sitten tänään ja jätti minut yksin lemmikkien kanssa kotiin. En tiedä, enkö kunnolla osannut sanoa, että tietysti olisin tarvinnut tukea nyt. Ja varmasti osaan myös piilottaa suruni hyvin, en ole edes ollut sairaslomalla ja päällepäin olen varmasti reipas ja "normaali". Silti olo on tyhjä ja surullinen. Mies ei vaikuta surevan kovin paljoa, vaan suhtautuu enemmän "uudestaan pullat vain uuniin" asenteella koko hommaan. Lähtisikö teidän miehet tässä tilanteessa mökille jä jättäisi teidät yksin?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkemme ole haaveissa saada yhteisiä lapsia niin uskoisin silti, ettei puolisoni lähtisi. Hänen päähänsä on joskus vaikea saada hänen päättämiään asioita oiottua, mutta tällaisissa asioissa hän olisi herkkänä korvana. Tosin hän on hoitaja, joten menetys ei itsessään ole vieras asia.

Vierailija
2/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin kohdun ulkoisen jälkeen sairaalasta kotiin ja mies sanoi "otatko suihin?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisi varmaan.

Vierailija
4/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaista!

Vierailija
5/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan vähän samanlainen tilanne. Meidän tapauksessa kyllä miehelläkin oli paha mieli asiasta. En kommunikoinut miehelle selvästi että haluaisin hänen jäävän kotiin mua tukemaan, lähti koska luuli sen olevan mulle ok. Ehkä teillä sama tilanne?

Vierailija
6/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähtisi. Koin reilu vuosi sitten keskenmenon ja mies tuli samantien töistä kotiin ja viikonlopun jälkeen varmisti vielä, että pärjään yksin kotona.

Olen pahoillani kokemastasi.

Vierailija
7/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä käsittelee asiat eri tavoin. Itse sain keskenmenon rv11+5. Toki tuntui kamalalta hylätä haaveet. Mutta olen hybin realistinen ihminen, joten pian tuli tunne, että hyvä näin. Minusta ei olisi ollut erityislapsen äidiksi. Ja jokin ongelmahan oli, kun raskaus keskeytyi.

Jos olet näytellyt urheaa, ei miehesi osaa lukea ajatuksiasi. Sinun olisi pitänyt sanoa ääneen, että ei lähde mökille ja haluat pääsiäisen viettää suruaikaa miehesi kanssa

Vierailija
8/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aloitus, kun viime viikolla. Vakiokamaa, että päästään haukkumaan miehiä

Vierailija
9/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja raskaus oli kestänyt 3 vko?

Vierailija
10/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä näytellä jotain mitä ei ole ja sitten suuttua? Tunteensa voi ihan rehellisesti kertoa ja sanoi, että älä mene. Nyt ollaan reipas ja närkästytään, kun mies ei ymmärrä lukea tilannetta oikein.

Vierailija
11/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tällainen tällä kertaa.

Viimeksi oltiin 13 tuntia pyöräilemässä. 

Vierailija
12/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos, se alussa meni kesken niin se ei varsinaisesti ollut muuta kuin geeneiltään virheellinen solumöykky eikä edes sikiö jos sitäkään. Lähinnä epäonnistunut munasolun kypsyminen. Monille naisille tulee keskenmenoja heidän tietämättään, koska ovat luulleet vain kuukautisten olevan myöhässä. Tuskin sinäkään olisit huomannut jos et erityisesti olisi seurannut asiaa.

Vierailija
13/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä! Suret nyt epäonnistunutta solumökykkyä. Niihän se täällä aina sanotaan olevan varhaisilla viikoilla. Tietenkin annat miehen mennä ja keksit itsellesi muuta kivaa.

Vierailija
14/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko raskaus siis tullut peppuun vedosta?

Vierailija
15/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aikoinaan vähän samanlainen tilanne. Meidän tapauksessa kyllä miehelläkin oli paha mieli asiasta. En kommunikoinut miehelle selvästi että haluaisin hänen jäävän kotiin mua tukemaan, lähti koska luuli sen olevan mulle ok. Ehkä teillä sama tilanne?

Juuri tuota mietin että olisi kai pitänyt osata sanoa suoraan, että tarvitsen tukea. En sitä tehnyt vaan ehkä kuvittelin miehen tajuavan sen itse... Joten saanko olla oikeastaan edes vihainen tai pettynyt tästä.

Ap

Vierailija
16/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aika varmasti kysyisi haluanko hänen jäävän vai lähteekö, kysyisi mitä oikeasti toivoisin siinä tilanteessa. Oikeasti toivoisin varmaan, että lähtisi sinne reissuun jos keskenmeno oli kuitenkin alkuvaiheessa ennen rv 12 vielä. Mun tapauksessa on kuitenkin sisko ja veli ja muitakin ihmisiä, joita pyytäisin sitten meille tai tuppautuisin yökylään. En ihan yksin tahtoisi minäkään olla koirien kanssa. Toivoa teille!

Vierailija
17/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ilman keskenmenoako mies olisi myös mennyt pääsiäiseksi kavereiden kanssa ja jättänyt sinut yksin? Korona aikana mies lähtee porukalla bilettämään?

Jos tuo olisi minun parisuhteesta ja raskaus ensimmäinen laittaisin vauvan yrittämisen mietintätauolle. Onneksi löysin miehen joka ei halua bilettää kavereiden kanssa monta päivää putkeen tai oikeastaan edes bilettää. Nytkin kaverin luona käymässä (ulkona) mutta tulee kotiin saunomaan perheensä kanssa. Kannattaa harkita millaisen miehen kanssa hommaa lapsia sillä niiden kautta on miehen kanssa yhteyksissä loppuelämän vaikka eroaisi. Jos mies fiksu niin elämä niin paljon helpompaa.

Vierailija
18/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lähtisi. Koin reilu vuosi sitten keskenmenon ja mies tuli samantien töistä kotiin ja viikonlopun jälkeen varmisti vielä, että pärjään yksin kotona.

Olen pahoillani kokemastasi.

Kiitos sanoistasi ja ymmärryksestä. Tuli olo, että saan olla surullinen, vaikka tämä olikin vasta alkuraskaus. Ap.

Vierailija
19/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katumus pillereitä miehet antaa naisille mikäli eivät itse halua lapsia .

Vierailija
20/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuota mietin että olisi kai pitänyt osata sanoa suoraan, että tarvitsen tukea. En sitä tehnyt vaan ehkä kuvittelin miehen tajuavan sen itse... Joten saanko olla oikeastaan edes vihainen tai pettynyt tästä.

Ap

Mä olin kyllä miehelleni vihainen asiasta, vaikkei reilua välttämättä olisi ollutkaan. Mutta saatiin asia selvitettyä puhumalla, sitä suosittelen lämpimästi