Hyvä tv sarja jossa EI mässäillä alastomuudella/seksillä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Pikku kakkonen?
Eläpä sanu Katti Matikainen on aika kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Pikku kakkonen?
Kiitos tästä, on kyllä tosin jo seurannassa.
Vierailija kirjoitti:
Pikku kakkonen?
Ainakin minun lapsuudessani siinä näytettiin Hapsiaista, joten en suosittele.
https://www.telsu.fi/jumalanpalvelus
Jotain väkivalta mässäilyä ja kiduttamista on varmasti, mutta seksi puuttuu täysin.
Musta Kuningatar (Netflix-sarja), ei liity ihonväriin tai kuninkaallisiin, vaan shakkiin.
Korealaisissa draamoissa harvemmin! Viimeksi katsoin sarjan Rookie Historian Goo Hae Ryung. Jo tokaa kertaa. Ensimmäinen k-draamani oli You're Beautiful (joskus kirjoitettu He's beautiful). Lemppareita on Boys over Flowers, Mary stayed out all night, School 2013, Heirs... Vaikeaa muistaa, mitä kaikkia olen katsonut :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku kakkonen?
Klassinen Hand job.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku kakkonen?
Ei hele.... XD
Frendit, Brooklyn 991 (vai 911?), Crown, Downton Abbey
Meinasin sanoa Reinikainen, mutta olihan siinäkin limaisia kohtauksia Reinikaisen ja sen sossutädin välillä.
Kannattaa sit pysytellä kaukana HBOn sarjoista.
Eikö tuo pikku kakkonen ole jo nimensäkin puolesta aika irstas
Hapsiaisesta vielä OT...
Miettikää sitä paltsua, kun tuo on kehitetty.. Meillä olisi vielä minuutti ohjelma-aikaa täyttämättä, mitä siihen laittais...? No, mulla on tää käsi. Niin? sitä voisi kutsua vaikka Hapsiaiseksi. Niin? Se sitten seikkailis vaikka isovarpaan luona. yms.
vai onko joku vaan tullut tuollaisen idean kanssa, että takuuvarma - lasten suosikki! Ottanut käden esiin ja alkanut hapsistella. Toiset siinä vieressä, että täähän on paras juttu ikinä! Miten onkin jotenkin niin tuore ja erilainen! Jotkut toiset sitten vilkaisseet kaveria silmiin, että mitä V*ttua?!!
Mä olen pohtinut tätä ammoisista ajoista.
Pikku kakkonen?