G:Mitä sarjoja alat seuraamaan syksyllä?
Itse ajattelin jatkaa 4400, niin kauan kuin se jatkuukin. Lost, täydelliset naiset, Rooma, Greyn anatomia, Everwood ja BB vaikuttavat mielenkiintoisilta. Tuleepahan katsottua töllöä pitkästä aikaa!
Kommentit (12)
Ja tietysti Lost ja Täydelliset naiset on pakko katsoa. Siinäpä ne oikeastaan.. muuta ei varmaan tv:stä tarvitse katsoakaan (no, paitsi 4D dokkareihinkin olen vähän koukussa, melkein sama mikä aihe niissä on x))
Ai niin ja Subtv:llä alkaa uusi sarja (vai olikohan se jo alkanut??), se joku Ny-Lon(?) tai joku sinnepäin.. Muistaako joku koska se alkaa? Siitä voisi ainakin sen ekan jakson katsoa josko se olisi mielenkiintoinen.
Mutta toinen lapsi syntyy lokakuussa joten tajuan kyllä jo nyt etten minä mitään sarjaa varmaan pysty kovin uskollisesti katsomaan.
Huippumallia kyllä katson jos se vaan jatkuu!
house (tai mikä se kolmosen uus lääkäriohjelma onkaan)
en kyllä edes oikein tiedä vielä mitä sarjoja jatkuu, mutta toivottavasti löytyy 4 - 5 must-ohjelmaa. Ne rytmittävät mukavasti viikkoa.
Grey on saippuadraamaa ja House sattiiriskomediallistadraamaa ja kuulemma laadukkaampi. Deadwoodia katson myös, jos jatkuu.
Se Ny-Lon vaikuttaa tosi hyvältä, mutta mä ootan subilta eniten sitä Kovan onnen kundi (My Name Is Earl) -sarjaa. Komedia, ehdolla saamaan tosi monta Emmya ja se Jason Lee pääosassa on tosi symppis.
Aluksi kun katsoin niin mietin että mitä varten se on oikein tehty kun se oli lääketiede-jargonia täynnä. Oli siis aika kova paketti av-mammalle :)
Sitten varmaan uudet kaudet kaikista noista unelmien poikemihistä yms :D
Shield, tietty ja..hmm.. En nyt muista kaikkia vakisarjoja.