Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lähipiiri ei välitä koronatilanteesta ja järjestää juhlia, mitä mieltä olette?

Ei pakollinen
01.04.2021 |

Olenko mielestänne liian nipo, kun mielestäni nyt ei pitäisi osallistua pienempiinkään illanistujaisiin? Mielestäni nyt ei ole oikea aika, haluan noudattaa suosituksia, enkä halua sairastua koronaan. Toivon myös, että jos suurin osa ihmisistä nyt noudattaisi rajoituksia, saisimme normaalimman kesän.

Mutta miehen kaveriporukka kokoontuu tänään (5-6 ihmistä) ja miehen suku huomenna (10-12 ihmistä) ryyppäämään keskenään. Kaikki Uudeltamaalta, osa pahimmilta pandemia-alueilta pk-seudulta. En todellakaan aio osallistua, ja kunnioitukseni miestä kohtaan laskee huomattavasti mikäli hän osallistuu.

Olenko mielestänne kohtuuton, kun odotan että jos mies osallistuu ja kukaan paikalla ollut sairastuu flunssaoireisiin parin päivän sisällä kokoontumisesta, miehen pitää häipyä kotoa sillä sekunnilla, vaikka hotelliin tai keksiä jokin majoitus? Kotiin minua mahdollisesti altistamaan ja tartuttamaan en häntä silloin halua.

Olenko kohtuuton nipo? Ja kyllä, ero on käynyt mielessä kun suhtautuminen on näin erilainen.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronaväsymys vaivaa jo suurinta osaa ihmisistä.

Ihmiset ovat väsyneitä lihomiseen ja oman terveyden heikkenemiseen, jotta joku pitkän elämän elänyt saa hieman lisäaikaa.

Vierailija
22/52 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää maskia, niin tuohan on täysin ok.

Eikä ole. Maski ei estä tartuttamasta tai saamasta tartuntaa. Se tässä juuri on ongelma kun ihmiset luulee että maski päässä voi mennä minne vain, ei voi.

No tätä maskivastaisten ulinaa saa kuulla jatkuvasti, mutta fakta on, että maski suojaa, joten sen kanssa toi on täysin ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse lähde? Et sinä miestä voi mihinkään pakottaa. Naisilla on joku kumma voimafantasia.

Vierailija
24/52 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tehdä tästä ketjusta maskiväittelyä, miehen lähipiirin juhlissa niitä ei siis missään nimessä kukaan ole käyttämässä :/

Vierailija
25/52 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka pihalle kirjoitti:

Miksi et itse lähde? Et sinä miestä voi mihinkään pakottaa. Naisilla on joku kumma voimafantasia.

Mielestäni se joka ottaa turhan riskin, saa ottaa asiasta vastuun.

Vierailija
26/52 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö poliisilta neuvoa tilanteeseen?

Vierailija
27/52 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyisikö poliisilta neuvoa tilanteeseen?

Kannattaisko ap:n soittaa poliisit paikalle.

Ihan varteenotettava idea.

Vierailija
28/52 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, omassa shp:ssa juuri ilmoitettiin, että merkittävä tartunnanlähde on vapaa-ajan kyläilyt.

Onnea vaan joo..

Vierailija
29/52 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä koronaväsyneitä riittää! Ja näiden itsekkäiden lipsujien takia epidemia vaan pitkittyy ja pitkittyy. Tekisi mieli toivottaa jokaiselle bilettäjälle pitkää koronaa elinikäisten vaurioiden kera. Prkl.

Vierailija
30/52 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tälle vastuuttomalle porukalle tarvittaisiin liikkumiskieltorajoitukset.

Vierailija
31/52 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronaväsymys vaivaa jo suurinta osaa ihmisistä.

Terveiset vaan sairaalasta, täällä,ei voi väsyä.Hoidetaan näitä perseilijöitä.

Vierailija
32/52 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap oot tyhmä

Vierailija
33/52 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sulaa hulluutta nähdä kosteissa merkeissä pandemia-aikana. Vaikka kukaan ei oireilisi, voi silti saada tartunnan. Kaverilleni kävi juuri näin. Näki ystäväänsä, joka oli saanut tartunnan, mutta ei vielä tapaamispäivänä oireillut. Kaverini tartutti myös vaimonsa. Onneksi eivät joutuneet sairaalaan asti, mutta pari viikkoa kesti tauti.

Kuntosalista puheenollen, tuttuni sai salilta tartunnan. Hyväkuntoinen, urheilullinen ihminen. Sairaalaan teholle, selvisi, nyt opetellaan taas kävelemään.

Kannattaa todellakin nyt miettiä omia aktiviteettejaan.

Vierailija
34/52 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies haluaisi lähteä huomenna pieniin juhliin, max. 6 ihmistä. Ja minä en halua että hän menee. Käynnissä on riita. Mitähän siinä näin akuutisti tekee, kun toinen ei välitä varoa? Ei ero auta näin yhtäkkiä.

Vierailija
35/52 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sulaa hulluutta nähdä kosteissa merkeissä pandemia-aikana. Vaikka kukaan ei oireilisi, voi silti saada tartunnan. Kaverilleni kävi juuri näin. Näki ystäväänsä, joka oli saanut tartunnan, mutta ei vielä tapaamispäivänä oireillut. Kaverini tartutti myös vaimonsa. Onneksi eivät joutuneet sairaalaan asti, mutta pari viikkoa kesti tauti.

Kuntosalista puheenollen, tuttuni sai salilta tartunnan. Hyväkuntoinen, urheilullinen ihminen. Sairaalaan teholle, selvisi, nyt opetellaan taas kävelemään.

Mieluummin ottaisin hyvin pienen riskin koronan kanssa tyhjällä salilla kuin istuisin ja lihoisin kotona saaden lähes varman diabeteksen.

Vierailija
36/52 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Kiva huomata, että en ole vain ylihössöttävä nipottaja :)

Vierailija
37/52 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin ottaisin hyvin pienen riskin koronan kanssa tyhjällä salilla kuin istuisin ja lihoisin kotona saaden lähes varman diabeteksen.

Vaihtoehtoja on vaikka kuinka paljon, mistä valita, kun ei ole liikkumiskieltojakaan. Ulos urheilemaan!

Vierailija
38/52 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nyppii systeri. Olivat viime viikolla Lapissa ja nyt järkkäilee synttäripippaloita. Oletuksena tietenkin, että meidän perhe osallistuu. Mua ei huvita yhtään ja luulen, että kieltäydyn kutsusta. Muutenkin luuhaavat joka paikassa, no, lähinnä nyt kaupoissa, kun muut paikat eivät ole auki. On se jumal*uta kumma, kun ei viihdytä kotona. On iso talo, kakaroilla pelit ja vehkeet, kaksi autoa ,joilla pääsee vaikka minne luontoon ,niin ei riitä "kun tulen hulluksi jos en pääse mihinkään".

Vierailija
39/52 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa Rokotteesta!

Vaikkapa rokote- ja virologien busineksesta, kun Pfizer rokottaa toiveensa mukaan 500 000 000,

Ja se toteutuu, jos saamme pidettyä rajoitukset kireällä, jolloin ihmiset haluavat rokotten!

Niin 500 000 000 rokotettua kertaa 20$ per rokote tekee 10 000 000 000$

Ja se on turvassa Chayman saarilla, jos saamme esitettyä tarpeellisuuden ensivuodellekkin vaarallisten varianttien löytymisen menetelmällä voi tilanne helposti muuttua moninkertaiseksikin...

Ei ole nipoa antaa pikkuista lisäkannatusta virologeille ja jäljittäjä porukalle! 

(itse ajattelin hakea ämpärin keväämmällä, jos jollakin on minulle antaa. Taikka ostaa hedelmän, jos minulla on ylimääräistä)

Vierailija
40/52 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelkaa Rokotteesta!

Vaikkapa rokote- ja virologien busineksesta, kun Pfizer rokottaa toiveensa mukaan 500 000 000,

Ja se toteutuu, jos saamme pidettyä rajoitukset kireällä, jolloin ihmiset haluavat rokotten!

Niin 500 000 000 rokotettua kertaa 20$ per rokote tekee 10 000 000 000$

Ja se on turvassa Chayman saarilla, jos saamme esitettyä tarpeellisuuden ensivuodellekkin vaarallisten varianttien löytymisen menetelmällä voi tilanne helposti muuttua moninkertaiseksikin...

Ei ole nipoa antaa pikkuista lisäkannatusta virologeille ja jäljittäjä porukalle! 

(itse ajattelin hakea ämpärin keväämmällä, jos jollakin on minulle antaa. Taikka ostaa hedelmän, jos minulla on ylimääräistä)

Terveisiä sairaalasta olen aina ihaillut lääkäreitä, ja katsonut myös teho-osastoa, joka on jännittävä ja hyvä ohjelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme