Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä perseenläpsijöille pitäisi tehdä?

Vierailija
01.04.2021 |

Mitä perseenläpsijöille pitäisi tehdä, jos joku läpsäyttää sinua tai sinun kumppania?
Miten näiden pönttöjen pitäisi toimia?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassien tyhjennys jätepuristimessa.

Vierailija
22/37 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehinen nuhtelu pitää sallia, jos toisen kumppania läpsii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanon yleensä jotain, tyyliin:

Jos tuo räpylä käy enää lähelläkään minua, tai oikeastaan jos sinä asut kahta metriä lähemmäs, minä käyn sinun [yksityisiin osiin] kiinni, murskaan ne ja sen jälkeen teen rikosilmoituksen raiskausyrityksestä. Arvaapa kumpaa ne uskovat?

Varmaan kumpaakin, mutta sut tuomitaan takuuvarmasti pahoinpitelystä, sitä läpsijää ei välttämättä yhtään mistään.

Vierailija
24/37 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niille savukalaa. Savustuspönttöjenkin pitäisi toimia, net ovat ihan hiljan  huoldetut

Vierailija
25/37 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo räpylä käy enää lähelläkään minua, tai oikeastaan jos sinä asut kahta metriä lähemmäs, minä käyn sinun [yksityisiin osiin] kiinni, murskaan ne ja sen jälkeen teen rikosilmoituksen raiskausyrityksestä. Arvaapa kumpaa ne uskovat?

Varmaan kumpaakin, mutta sut tuomitaan takuuvarmasti pahoinpitelystä, sitä läpsijää ei välttämättä yhtään mistään.

Kyllä se nainen pääsee syytteistä, kun sellainen rontti kourii.

Vierailija
26/37 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipistä tissistä.

Vierailija
27/37 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä 25-30 vuotta sitten naisen pepusta kouraisu oli ihan OK tapa avata keskustelu yliopiston bileissä. Ajat muuttuvat.

Joskus tarvittiin myös kaveria pitämään maassa kun rimpuili liikaa.

Vierailija
28/37 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä luulet.

Vierailija
29/37 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä läpsin ainakin takaisin. Ainoa tilanne jossa olen saanut hyväksytysti läpsiä söpöä tyttöä pyllylle.

Vierailija
30/37 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastaa oikeuteen. Yläkoulun mopokasteessa joku tyttö lappäs pepulle, mut en sit sanonu mitää asiasta. Sit vielä se, ku oli silmät peitetty, nii en tienny kuka se oli. Olishan sen saanu selville, jos ton olis ottanu puheeksi. Oikeuteen pitäs viedä aina seksuaaliset ahdistelut, nii josko sit ihmiset oppis kunnioittaa toiste koskemattomuutta.

Vierailija
31/37 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä luulet.

En luule, vaan tämä on fakta.

Vierailija
32/37 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treellä läpsitään aika paljon minua pepulle...

Vierailija
33/37 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä luulet.

Montako oikeaa tapausta tiedät, että nainen on murskannut miehen sukukalleudet yhden läppäisyn vuoksi, ja naista ei ole tuomittu mistään, mutta mies on tuomittu raiskauksenyrityksestä? Ja oletan, että puhutaan Suomessa tapahtuneista.

Vierailija
34/37 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä luulet.

Montako oikeaa tapausta tiedät, että nainen on murskannut miehen sukukalleudet yhden läppäisyn vuoksi, ja naista ei ole tuomittu mistään, mutta mies on tuomittu raiskauksenyrityksestä? Ja oletan, että puhutaan Suomessa tapahtuneista.

Ei sinun niistä tilastoista tarvitse kuulla. :D

Vierailija
35/37 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tavannut vielä niin röyhkeä miestä, joka tulis läpsii perseelle. Mä vetäisin arvokkaalla ja sanoisin, että anna vit tu olla viimeinen kerta.

Vierailija
36/37 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä 25-30 vuotta sitten naisen pepusta kouraisu oli ihan OK tapa avata keskustelu yliopiston bileissä. Ajat muuttuvat.

Itselle jäi muutama vuosi sitten yhdistä fuksibileistä mieleen miten se vuosikurssin komein mies huikkasi mulle tanssilattialla "tartu kiinni, nyt on helppoo" kun eteemme tuli opiskelijanaisia tanssimaan. Noh, en tarttunut kiinni. Mutta ilmeisesti tuo mies jotain tekee oikein kun hänellä tuntuu naisia riittävän.

Vierailija
37/37 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin wedgien XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi