Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset meikkaa töihin?

Vierailija
01.04.2021 |

Tämä on mulle mysteeri. Selityksiä olen kuullut jos jonkinlaista. Vastana olen sanonut entä jos minä laittaisin joinain päivinä vaikka huuliväriä? Se ihan nauratti sanomisena. Jatkoin juttua että värillä voisi oikeastaan viestiä samalla. Sitä en kertonut kuinka huuleni olisivat yksi sininen (blues) koska masentaa. Toinen musta koska eniten v kaikki.

Mulla on muutama pitkä vuosien suhde. Meikin suhteen ääripäitä. Yksi ei vienyt edes roskapussia kerrostalossa yöllä ilman ripsiväriä. Jotenkin siitä aika turhasta tuli puhetta ja hän paljasti ettei voi kuvitellakkaan että menisi mihinkään meikkaamatta. Siis aivan täysin omassa päässä se naisen on "pakko" meikata. Toinen ääripää oli sellainen meikkaa vain juhliin.

Sillä oli oikeasti meikkejä jotka oli vähän kuivuneita tai muuten jotenkin huonona niin että silloin harvoin kun käytti niitä niin kiroili ihan huolella. Se v sana tuli kun piti lähteä ostamaan jotain meikkiä. Jotenkin mä niin arvostan naturel systeemiä.

Ehkä suomalainen sauna pieneneä syynä? Sekin jos ihmisen juottaa humalaan paljastaa siitä aika paljon. Joskus ihan liikaa. Aaa liian diippiä kun meikit, laukut ja vaatteetkin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen, että huoliteltu ulkonäkö, eli siistit vaatteet, hiukset ja kevyt meikki kuuluu "työunivormuuni". Kotikonttorissa en meikkaa ja teen töitä pieruverkkareissa, teamsissä kukaan ei näe mitä mulla on jalassa. En voisi ikinä kuvitellakaan ilmestyväni konttorille niissä vetimissä.

Nelikymppinen nainen, alemman tason esimiestehtävissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän