Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset meikkaa töihin?

Vierailija
01.04.2021 |

Tämä on mulle mysteeri. Selityksiä olen kuullut jos jonkinlaista. Vastana olen sanonut entä jos minä laittaisin joinain päivinä vaikka huuliväriä? Se ihan nauratti sanomisena. Jatkoin juttua että värillä voisi oikeastaan viestiä samalla. Sitä en kertonut kuinka huuleni olisivat yksi sininen (blues) koska masentaa. Toinen musta koska eniten v kaikki.

Mulla on muutama pitkä vuosien suhde. Meikin suhteen ääripäitä. Yksi ei vienyt edes roskapussia kerrostalossa yöllä ilman ripsiväriä. Jotenkin siitä aika turhasta tuli puhetta ja hän paljasti ettei voi kuvitellakkaan että menisi mihinkään meikkaamatta. Siis aivan täysin omassa päässä se naisen on "pakko" meikata. Toinen ääripää oli sellainen meikkaa vain juhliin.

Sillä oli oikeasti meikkejä jotka oli vähän kuivuneita tai muuten jotenkin huonona niin että silloin harvoin kun käytti niitä niin kiroili ihan huolella. Se v sana tuli kun piti lähteä ostamaan jotain meikkiä. Jotenkin mä niin arvostan naturel systeemiä.

Ehkä suomalainen sauna pieneneä syynä? Sekin jos ihmisen juottaa humalaan paljastaa siitä aika paljon. Joskus ihan liikaa. Aaa liian diippiä kun meikit, laukut ja vaatteetkin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on seksuaalista häirintää miehiä kohtaan.

Vierailija
2/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan koska huvittaa.

Sun pitää nyt vaan elää tän asian kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki kaunistaa. Olen muuten aika ruma suorastaan.

Vierailija
4/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet, että kaikki naiset meikkaavat?

t. meikitön nainen

Vierailija
5/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks miehet ajaa parran työpäivän aamuna?

Vierailija
6/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan koska tykkään. Voin mennä au naturelkin, jos siltä tuntuu. Meikkaan joskus myös huvikseni kotona eikä kukaan näe. 

Toi mitä AP sanoi, että hän laittaisi fiilisten mukaan huulipunaa, jos laittaisi, niin avot. Juuri niin, eri tunnelmaa, eri sävyä, virittäydytään zoneen. 

Virallisiin juttuihin ei voi kaikkea. Musta/lähes musta huulipuna ehkä ei, vaikka onkin ♥️. 

Mulla on sinistäkin huulipunaa, satuit sen mainitsemaan. Harvoin tulee käyttäytyä, periaatteessa en halua liikaa herättää huomiota (motiivi ei ole ekshibitionismi ollenkaan) , vaan oikeasti tykkään ei-perinteisistä väreistäkin. 

Vierailija
7/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taillä kaikilla on huomattavasti miellyttävämpi katsella minua, kun ole meikannut itseni kauniimmaksi!

Vierailija
8/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin mystistä pohdintaa tuo aloitus että taitaa jäädä kyllä otsikkoon vastaaminenkin nyt hämmennyksen johdosta.

Vierailija
9/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikki kaunistaa. Olen muuten aika ruma suorastaan.

Aika harvaa oikeasti kaunistaa millään muotoa näkyvä meikki ja vielä harvempi osaa meikata niin, että se oikeasti vain ehostaa normia paremmaksi. Ja toisaalta onko siinäkään sitten mitään järkeä ettei kelpaa itselleen kuin täysin tunnistamattomaksi pakkeloituna?

Miksi esimerkiksi iho ei saa näyttää enää ollenkaan iholta vaan enemmänkin joltain muovilta? Etenkin kun sen oman ihon "pahimmat" virheet on yleensä ihan vain omien elämäntapojen syytä ja todella helposti korjattavissa jolloin iho hehkuu terveellä tavalla ihan luonnostaan. Tai miksi silmissä pitää olla samanlaiset ripsiviuhkat kuin jollain lapsuuden nukella? Onko ne oikeasti jonkun mielestä nätit?

Mut joo, kukin tyylillään kunhan kustantaa tämän kaiken ihan omalla lompakollaan.

Vierailija
10/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkaavat toivoo lisätienestejä pomoltaan, ruokatunnilla.

Vierailija
11/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kun ei oo luonnonkauniilla. Ite näytän väsyneeltä ja sairaalta ilman meikkiä. Tummat silmänaluset ja kalpea iho, mutta helposti punertavat nenä ja posket. Ai että. Minulta on oikeasti kysytty jopa että oonko tulossa kipeäksi kun joku on joskus eka kerran nähnyt ilman meikkiä minut. Että ihan siksi meikkaan töihin etten näyttäisi ihmisten silmissä väsyneeltä ja sairaalta.

Vierailija
12/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks miehet ajaa parran työpäivän aamuna?

Minun mieheni tunkee jotain vahaa hiuksiinsa ennen töitä. En ole ikinä ymmärtänyt miksi.

Vierailija
13/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ihan siksi, että kestää itse katsella itseään peilistä. Hiukset ja vaatteet myös vaihtuu oman maun mukaan, niin että itse tykkään.

Enpä ole ikinä ajatellut että "ooo, nyt kaikkien katseet varmasti kerääntyy minuun kun laitan ripsiväriä ja eri kajalia kun eilen".

Vierailija
14/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen ilolintu. Tuo yön saastainen harakka.

Vierailija
15/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaan koska tykkään. Voin mennä au naturelkin, jos siltä tuntuu. Meikkaan joskus myös huvikseni kotona eikä kukaan näe. 

Toi mitä AP sanoi, että hän laittaisi fiilisten mukaan huulipunaa, jos laittaisi, niin avot. Juuri niin, eri tunnelmaa, eri sävyä, virittäydytään zoneen. 

Virallisiin juttuihin ei voi kaikkea. Musta/lähes musta huulipuna ehkä ei, vaikka onkin ♥️. 

Mulla on sinistäkin huulipunaa, satuit sen mainitsemaan. Harvoin tulee käyttäytyä, periaatteessa en halua liikaa herättää huomiota (motiivi ei ole ekshibitionismi ollenkaan) , vaan oikeasti tykkään ei-perinteisistä väreistäkin. 

Hyvää jo tuo että sanot miksi. meikkaat. Se on tietenkin makuasia että kuinka meikattuna haluaa olla. Itse en keksi parempaa kuin nainen suihkun raikkaana ihan silleen. Olen jo vanha käpy (50) että mun  puolesta Pimeässä.. 

Harveneva tukka ja en nyt ainakaan itse alkaisi itseäni kehumaan. No kehun nyt silti. En ainakaan se ilkein tyyppi. 

Vierailija
16/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen ilolintu. Tuo yön saastainen harakka.

Harakat eivät ole saastaisia eivätkä liiku yöaikaan. 

Vierailija
17/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään näyttää huolitellulta ja meikattuna näytän siltä.

Vierailija
18/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävät kun vanhemmat seniori-asemassa olevat miehet vähän flirttailevat.

m51

Vierailija
19/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on sopiva aika pikku huo raa miselle.

Vierailija
20/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa enää. Maskien käytön myötä lopetin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän