Vaimon alentava puhetyyli?
En pitänyt vaimon tyylistä puhua mulle, mutta nyt hän kokee että suutun turhasta. Kyse oli siis autotallin sisätilojen homepesusta ja maalauksesta. Linkkasin K-Raudasta mahdollisia tuotteita tähän ja hän vastasi viestillä:
”Älä tee mitään itse, menee pieleen” ja
”Tai sit jos nyt tuhlaat saadut rahat ja teet ja menee pieleen, en tiedä mitä sitten”.
Kumpikaan meistä ei ole rakennusalan ammattilainen ja itse ajateltiin ko. työ tehdä. Minä koin että tässä puhuttiin kuin lapselle ja kun sanoin siitä, hän vastasi että selvä, ei puutu asiaan enää ollenkaan ja saan tehdä koko työn itse.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena tähän semmonen näkökulma että miehet tai ainakin minun mies on näissä remppa-asioissa HYVIN suurpiirteisiä. Ja monasti mennään sillä tyylillä että kun yksi paikka korjataan, samalla pilataan kaksi muuta paikkaa prosessissa. Ehkä vaimosi tarkoittaa sitä että jos teette yhdessä niin tulee molemmat puolet asiaa paremmin huomioitua. Eli mies estää naista olemasta ylikriittinen ja nainen estää miestä ryssimästä suurpiirteisyydellä ja huolettomuudella.
Sinun miehesi eli kaikki miehet.
Onko oikeasti noin tyhmiä ihmisiä olemassa, vai trollaatko?
Kyllä mä uskon että tuo on miehille tyypillisempää kuin naisille. Vrs. lähes täysin miesvaltaisen rakennusalan jäätävät laatuongelmat, joista osa johtuu välinpitämättömyydestä. Villat jätetään ulos kastumaan jne.
Eli olet trolli. Kukaan ei voi olla noin typerä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena tähän semmonen näkökulma että miehet tai ainakin minun mies on näissä remppa-asioissa HYVIN suurpiirteisiä. Ja monasti mennään sillä tyylillä että kun yksi paikka korjataan, samalla pilataan kaksi muuta paikkaa prosessissa. Ehkä vaimosi tarkoittaa sitä että jos teette yhdessä niin tulee molemmat puolet asiaa paremmin huomioitua. Eli mies estää naista olemasta ylikriittinen ja nainen estää miestä ryssimästä suurpiirteisyydellä ja huolettomuudella.
Kyllä mä uskon että tuo on miehille tyypillisempää kuin naisille. Vrs. lähes täysin miesvaltaisen rakennusalan jäätävät laatuongelmat, joista osa johtuu välinpitämättömyydestä. Villat jätetään ulos kastumaan jne.
Kun argumentit loppuu...
Ja tuollainen käytös siis tuli täysin yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun argumentit loppuu...
Siis oikeasti ajattelet, että rakennusvirheet johtuvat rakentajien sukupuolesta? Johtuuko hoitokotien kiire ja hoidon huono laatu hoitajien sukupuolesta?
Älä välitä siitä, se on pelkkä nainen. Ei se tiedä mistään mitään.
Olen ollut mieheni kanssa 20 vuotta ja tunnen hänet. Hän ei ole kätevä käsistään ja toimeen tarttuminen esim. asennustyöt sujuvat siten, että laite ostetaan ja se makaa kaapissa vuosia ja lopulta ehdotan, että jos tilataan joku laittamaan. Sitten väitellään. Nykyisin sanon niin nätisti kuin mahdollista heti alkuun, että tilattaisko joku laittamaan, kun et niin tykkää niitä asentaa/hoitaa, eikä kumpikaan meistä ole kätevä käsistään. Näen kyllä, että miestä harmittaa, mutta mitä muuta voin? Kiristää se, ettö rahaa laitetaan satoja euroja johonkin, joka makaa kaapissa vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut mieheni kanssa 20 vuotta ja tunnen hänet. Hän ei ole kätevä käsistään ja toimeen tarttuminen esim. asennustyöt sujuvat siten, että laite ostetaan ja se makaa kaapissa vuosia ja lopulta ehdotan, että jos tilataan joku laittamaan. Sitten väitellään. Nykyisin sanon niin nätisti kuin mahdollista heti alkuun, että tilattaisko joku laittamaan, kun et niin tykkää niitä asentaa/hoitaa, eikä kumpikaan meistä ole kätevä käsistään. Näen kyllä, että miestä harmittaa, mutta mitä muuta voin? Kiristää se, ettö rahaa laitetaan satoja euroja johonkin, joka makaa kaapissa vuosikausia.
Ymmärrätkö, että AP ja sinun luuseriukkosi ovat kaksi eri ihmistä? Miten höpinäsi liittyy ketjun aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti liittonne aikana menettänyt vaimosi kunnioituksen ja luottamuksen, mikä tulee esiin vaimosi kommunikaatiossa.
Ulkopuolisena en tiedä, mistä tämä kunnioituksen ja luottamuksen menetys johtuu, varmaan ap sinun kannattaisi asiaa tutkiskella.
Akka pellolle ja uus tilalle
Nyt suoraan taksilla turvakotiin ja ilmoitat sieltä puhelimitse erosta!
Miksi sinne tarvitaan homepesu?
Homepesuaineet eivät poista home- eli mikrobiongelmaa ollenkaan. Tarvitaan vaurioituneiden rakenteiden purku ja uudelleenrakennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti liittonne aikana menettänyt vaimosi kunnioituksen ja luottamuksen, mikä tulee esiin vaimosi kommunikaatiossa.
Ulkopuolisena en tiedä, mistä tämä kunnioituksen ja luottamuksen menetys johtuu, varmaan ap sinun kannattaisi asiaa tutkiskella.
Noinko vastaisit myös naiselle, jolle hänen miehensä puhuu törkeästi? Onko vika aina siinä, jota kohdellaan huonosti? Vai onko vika aina miehessä?
Aivan ehdottomasti naisenkin kannattaa miettiä, mistä puolison epäkunnioittava ja luottamuksen puutetta henkivä kommunikaatio johtuu.
Jos sitten ei pysty mielessään löytämään omasta menneisyyden toiminnastaan syytä, kannattaa varmuuden vuoksi kysyä vielä kumppanilta syytä asiaan. Jos puoliso ei pysty esittämään uskottavaa syytä käytökselleen, edessä on varmaan vähintään pariterapia tai sitten ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ilmoittauttu nainen, jonka mies ei todellakaan ole suurpiirteinen vaan äärettömän raskas. Mitään ei voi tehdä niin, että olisi edes vähän kivaa vaan kaikki tehdään pilkkun tarkasti. Esim pelkän kukan istutaminen hirveä spektaakkeli.
Edellisellä kirjoittajalla nämä samat ominaisuudet on vieläpä samassa miehessä :D. Liika suurpiirteisyys JA liian kunnianhimoiset suunnitelmat. Se menee suurin piirtein näin:
Minä: Ajattelin laittaa leikkimökin katolle ylijäämähuopaa koska katossa on reikä.
Mies: Ei sitä voi laittaa koska koko katto pitää rakentaa uudestaan.
Minä: Ei kannata kun kukaan ei siellä edes leiki, huovat saa vielä johonkin kiinni ja on kiire ettei mene pilalle koko leikkimökki.
Mies: Eikun teen sen kunnolla.
Five years laterrrrrr.... mätä leikkimökki puretaan suojanaamarit päässä.
😂👍
Ap onko vaimosi opettaja? Opettajat kuulemma tietävät kaikesta kaiken.