Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pian tapailun pitäisi johtaa tunteisiin?

Vierailija
01.04.2021 |

Jos on tapailtu n 5 kertaa eikä mitään tunteita ole herännyt muuta kuin että toinen on ok ja kiva, niin kannattaako lopettaa?

Huom sekin on saavutus, että nettitreffipalstalta löytää jonkun ok ja kivan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastuin heti, treffikumppani piti vielä 2 vuoden jälkeen "ihan kivana".

Väsyin siihen, että koko ajan piti tehdä jotain mullistavaa jolla lopulta hänkin ihastuisi/rakastuisi... se tuhosi minut ja minun oli pakko jättää hänet tai olisin hajonnut lopullisesti. Ei enää yksipuoleista rakkautta kiitos.

Vierailija
2/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvitella että tapailisin lainkaan ihmistä vailla tunteita. Ensikohtaaminen tavalla tai toisella herättää jotain, edes kiinnostuksen. Tai sitten seuraava. Jos tarkoituksella tavataan, on oltava jotain, edes kiinnostusta toista kohtaan. Ei välttämättä syty romanttisia tunteita, mutta kyllä minä tunnen edes pitäväni ihmisestä, jota viisikin kertaa tarkoituksella tapaan. Jos ei tunnu mitään, et edes voi sanoa pitäväsi henkilöstä, miksi ihmeessä tapailisit edelleen? Ihan vain, että olisi joku? Ei kuulosta mielekkäältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen, enkä odota kumppanin tekevän jotain mullistavaa, mutta hänen persoonassaan ei vaan ole sellaista valovoimaa mitä toivoisin. Hän on tavallaan mieshiiri.

Vierailija
4/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu voi luovuttaa. Pitäisi jo aluksi olla suurempaa vetovoimaa, ettet ota aina kokeeksi jotakuta ja sitten sen ihmisparan sydän rikkoutuu.

Vierailija
5/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa kuvitella että tapailisin lainkaan ihmistä vailla tunteita. Ensikohtaaminen tavalla tai toisella herättää jotain, edes kiinnostuksen. Tai sitten seuraava. Jos tarkoituksella tavataan, on oltava jotain, edes kiinnostusta toista kohtaan. Ei välttämättä syty romanttisia tunteita, mutta kyllä minä tunnen edes pitäväni ihmisestä, jota viisikin kertaa tarkoituksella tapaan. Jos ei tunnu mitään, et edes voi sanoa pitäväsi henkilöstä, miksi ihmeessä tapailisit edelleen? Ihan vain, että olisi joku? Ei kuulosta mielekkäältä.

Siksi olen jatkanut tapailua, että toivon parisuhdetta ja hän on ok ja toivoin, että tunteet heräisivät. Mutta jollei mitään herää, lienee turha enää jatkaa.

Vierailija
6/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla heräsi tunteet heti alussa, kun nykyisen aviomieheni kanssa alettiin tapailemaan. Jos ei olisi, niin en kyllä olisi viittä kertaa jaksanut nähdä. Kyllä sen tietää, kun tapaa itselleen sopivan ihmisen.

Vierailija
7/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaksi kertaa kannattaa tavata. Jos ei kiinnosta niin ehkä kannattaa luovuttaa. Ei se siitä enää muutu.

Vierailija
8/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapailisi lainkaan, jos ei jotain tunteita olisi ja joitain odotuksia. Siis en tapaile.

T. Ikisinkku

Vierailija
9/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli taannoin vähän vastaava tilanne. Tunsin jopa fyysisessä mielessä pientä vastenmielisyyttä, mutta kaverina olisin mieluusti pitänyt hänet, vaikka jututkaan eivät aivan synkanneet.

Jotenkin se ylipaino, aivan jäätävä kaksoisleuka, narisevan holtiton äänenkäyttö, tylsän latteat jutut, hieman hitaalla käyvä järjenjuoksu, nipottaminen epäolennaisista asioista, jatkuva valittaminen ja paasaaminen arkisista asioista ja täydellinen tilannetajun puute aiheuttivat sen, että en kiinnostunut "siinä mielessä" eräästä miehestä, joka varmaan teoriassa olisi ollut ihan ok.

Vierailija
10/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt niin, että treffeillä on ollut heti kivaa ja kaikki mahdollisuudet auki, mutta en ole suinpäin ihastunut, kiinnostunut vain.

Seuraavilla treffeillä miehet on jo kaivanneet fyysistä kontaktia eli suoraan suudelleet ja halunneet seksiä. Itse en ole pystynyt, kun toinen on ollut kuitenkin niin vieras eikä tunteita ole ollut sen vertaa. Joku mies olisi toivonut pitempääkin suhdetta, mutta koko juttu on jäänyt jo alusta siihen, etten ole ollut heti kiinnostunut lähikontaktista ja on tuntunut jotenkin pahalta edes yrittää.

Voi olla, etten olisi ollut sen kiinnostuneempi Jyri näistä miehistä kolmannellakaan kerralla, nyt se jäi kuitenkin auki. Kyse ei ole siitä, etteikö seksi ja kaikki läheisyys kiinnostaisi kovastikin, en vain pysty noin vain siihen eikä siinä pitäisi olla mitään ihmeellistä.

Ei siinäkään ole mielestäni mitään pahaa, että seksiä olisi heti. Molemmista pitää vain tuntua siltä ja minusta ei ole tuntunut. Olen keski-ikäinen enkä vieläkään tiedä, tuleeko intohimo myöhemmin, jos ei heti. Aiemmat suhteeni ovat alkaneet ja edenneet siis nopeasti. Nyt viime kerroilla olen perääntynyt kokonaan, kun on tuntunut, että heti pitää leikkiä kotia ja se ahdistaa.

Vierailija
11/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri näistä miehistä piti olla tietenkin, eikä mikään "Jyri" :D

edellinen

Vierailija
12/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF? kuka mies haluaa toisella tapaamisella seksiä tai suudelmia. En pystyisi edes vaikka ois miellyttävä. Toi on jo päällekäymistä.

Vierailija
13/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian moni! Kiitos kommentista, teki hyvää. Parempaa seuraa odotellessa...

10 - 11

Vierailija
14/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli taannoin vähän vastaava tilanne. Tunsin jopa fyysisessä mielessä pientä vastenmielisyyttä, mutta kaverina olisin mieluusti pitänyt hänet, vaikka jututkaan eivät aivan synkanneet.

Jotenkin se ylipaino, aivan jäätävä kaksoisleuka, narisevan holtiton äänenkäyttö, tylsän latteat jutut, hieman hitaalla käyvä järjenjuoksu, nipottaminen epäolennaisista asioista, jatkuva valittaminen ja paasaaminen arkisista asioista ja täydellinen tilannetajun puute aiheuttivat sen, että en kiinnostunut "siinä mielessä" eräästä miehestä, joka varmaan teoriassa olisi ollut ihan ok.

Minulle nipottaminen, paasaaminen, valittaminen, tyhmyys ja tylsyys ei kyllä mahdollista, että olisi teoriassa ihan ok. Siinä ei enää kaksoisleuat paljon paina.

Vierailija
15/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WTF? kuka mies haluaa toisella tapaamisella seksiä tai suudelmia. En pystyisi edes vaikka ois miellyttävä. Toi on jo päällekäymistä.

Aika moni mies ja nainen. Olen deittaillut muutaman vuoden ajan, käytössä sovellus. Ainakin omassa +40v-ikäluokassa uusien ihmisten tapaamiset ovat menneet pääsääntöisesti "kaavalla" 1-2-3.

Ykkösellä tapahtuu ensitapaaminen matchin ja viestittelyn jälkeen. Mikäli pidetään livenä toisistamme, niin edetään kohtaan kaksi. Kakkosena siis toinen tapaaminen, jonka päätteeksi tai aikana ollaan jo lähempänä toista, ja suudellaankin. Joskus voi lipsahtaa aktin puolelle, mutta sehän on vain positiivista. Kolmas tapaaminen on sitten se perus yökyläily jommankumman luona, eli tarkoituksena on myös harrastaa seksiä.

Puolin ja toisin on aloitteita tehty, eikä kukaan ole sanonut, että edetään liian nopeasti. Kaikkien kanssa ei lopulta synny seurustelusuhdetta, mutta jokaisen kanssa on yritetty. Kukaan ei ole hakenut pelkkää yhden illan juttua.

Jokaisella on kuitenkin se oma "aikataulu", minkä mukaan haluaa edetä. Tätä täytyy toisen kunnioittaa, eikä kenenkään pidä ryhtyä mihinkään vain toisen mieliksi. Ja näin on aina toimittukin, toista kuunnellen.

M__43

Vierailija
16/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan hyvältä, mutta ei se aina ole niin selvää, että jos tapaaa toisen kerran, haluaa tavata kolmannen tai neljännenkin kerran.

Pitää mennä fiiliksen mukaan eikä mun mielestä ole ollut hyvä idea jättää tapaamatta kiinnostavaa ihmistä toista kertaa siksi, ettei tiedä tuleeko seurustelua / seksiä/ mitään. Voisi tutustua rauhassa. Hyvä, jos on seksuaalista kemiaa kunnolla, mutta aina joka tilanne ei ole heti niin sopiva. Jännittää ja vieraat ei kiinnosta sillä tavalla, yhteys ei synny heti. Kaavat ahdistaa ja se, ettei toista kiinnosta tutustua edes vähää ennen seksiä tai sitä, että odotetaan seurustelua.

Vierailija
17/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee helposti puoli vuotta etten pidä muuna kuin vain "ihan kivana". Kerran on johtanut todella pitkäaikaiseen suhteeseen ja toisen kerran lopetin tapailun siihen koska mies loukkaantui kun minulla ei ollut suuria tunteita.

Vierailija
18/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni mies ja nainen. Olen deittaillut muutaman vuoden ajan, käytössä sovellus. Ainakin omassa +40v-ikäluokassa uusien ihmisten tapaamiset ovat menneet pääsääntöisesti "kaavalla" 1-2-3.

Ykkösellä tapahtuu ensitapaaminen matchin ja viestittelyn jälkeen. Mikäli pidetään livenä toisistamme, niin edetään kohtaan kaksi. Kakkosena siis toinen tapaaminen, jonka päätteeksi tai aikana ollaan jo lähempänä toista, ja suudellaankin. Joskus voi lipsahtaa aktin puolelle, mutta sehän on vain positiivista. Kolmas tapaaminen on sitten se perus yökyläily jommankumman luona, eli tarkoituksena on myös harrastaa seksiä.

Puolin ja toisin on aloitteita tehty, eikä kukaan ole sanonut, että edetään liian nopeasti. Kaikkien kanssa ei lopulta synny seurustelusuhdetta, mutta jokaisen kanssa on yritetty. Kukaan ei ole hakenut pelkkää yhden illan juttua.

Jokaisella on kuitenkin se oma "aikataulu", minkä mukaan haluaa edetä. Tätä täytyy toisen kunnioittaa, eikä kenenkään pidä ryhtyä mihinkään vain toisen mieliksi. Ja näin on aina toimittukin, toista kuunnellen.

M__43

Oot siis deittaillut tuolla kaavalla vuosia? Tavoitteena seurustelu, mutta silti vuosia deittejä, joilla seksiä on siis n. 3 kerralla?

Mullahan tuo tarkoittaisi seurusteluyrityksiä ja uusia selsisuhteita noin kerran kuukaudessa, vuosien mittaan kymmeniä. Siihen nimenomaan en pysty enkä lähde.

10 - 11

Vierailija
19/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteiden pitäisi johtaa tapailuun.