Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asiasta olet kateellinen jollekin?

Vierailija
01.04.2021 |

Mikä on suurin kateuden aihe sinulle?
Tuli mieleen tosta koronarokotuskeskustelusta, kun lihavat saavat ekana rokotuksen muihin ryhmiin verraten. Jotenkin nurinkurista olla kade sairaalle.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kateus tabu?

Vierailija
2/13 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken katsoin erästä kuvaa missä oli jo hienot taimikasvut kuvan laittajalla. Ja olin niistä kateellinen :D 

Joskus saatan hetken kadehtia vaikka jonkun omaisuutta, tai hienosti rakennettua uraa, missä hän viihtyy. Mutta ne ovat aika ohi meneviä tunteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden Menestys. Olen pettynyt itseeni.

Vierailija
4/13 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen kaikille, jotka ovat mieleltään terveitä (joskin uskon, että heitä on vähemmän kuin mitä luulisi). Minulla on useampi diagnosoitu mielenterveysongelma, jotka eivät parane. Oireita voi lievittää, vaihtelevalla menestyksellä. Kun elämää on odotettavissa vielä sellaisen 50-60 vuotta ja on tietoisuus, että koko sen ajan tulen elämään näiden kanssa, niin aiheuttaa semmoistakin vitutusta että oksat pois.

Vierailija
5/13 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lihava ole automaattisesti sairas. Tuossa järjestyksessä sylettää se, että itse aiheutettu tila johtaa siihen, että menee muiden ohi jonossa, sellaisten, jotka elävät terveellistä elämää. Epäreiluahan se on.

Vierailija
6/13 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lihava ole automaattisesti sairas. Tuossa järjestyksessä sylettää se, että itse aiheutettu tila johtaa siihen, että menee muiden ohi jonossa, sellaisten, jotka elävät terveellistä elämää. Epäreiluahan se on.

Sairaaloisesti lihava on sairas. Mene jatkamaan aiheesta sinne ketjuun, sillä tän aihe oli kateus.

Vierailija
7/13 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jollain on varaa ostaa hieno loma-asunto etelästä tosi hyvältä paikalta, niin silloin voin ajatella, että voi kun minäkin voisin.

Vierailija
8/13 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä, joilla on lämpimät ja hyvät välit lapsuudenperheeseensä. Tervepäiset, ystävälliset vanhemmat, jotka auttavat, tukevat ja kannustavat jälkikasvuaan parhaansa mukaan. Perhe, jonka jäsenet ovat hyvissä väleissä keskenään ja säännöllisesti tekevät yhdessä asioita.

Ihmisiä, joilla on hyviä ystäviä ja kaveriporukka. Toisinsanoen tukiverkot kunnossa.

Tai en minä varsinaisesti tällaisia ihmisiä kadehdi, mutta tiedostan surevani omaa vaillejäämistäni asian suhteen. 

Hyvät tukiverkot omaavat tuskin edes tiedostavat, miten tärkeästä asiasta ja voimavarasta eläämässä on kyse, ja vastaavasti me vaillejääneet tuskin tulemme koskaan täysin edes ymmärtämään, miten paljon asia on meihin vaikuttanut.

Vierailija
9/13 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvistä sosiaalisista taidoista ja esiintymistaidoista. Itse en ole tippaakaan supliikki ja minulla on esiintymispelko jopa oman työtiimini edessä. Olen yrittänyt harjoitella näitä taitoja, mutta ainakaan toistaiseksi en haltsaa niitä.

Vierailija
10/13 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän terveellisesti,silti olen lihava,mutta en minä mitään rokotusta ole saanut muitten ohi,kun en ole itseäni sinne tunkemassa!

Kateile rauhassa siis.

Vierailija
11/13 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään.

Vierailija
12/13 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aina etten ole kateellinen. Nyt olen kuitenkin edelleen melkein 30-vuotiaana kirjoilla yliopistolla ja asun itsemurhayksiössä, joten kateutta on alkanut ikätovereita kohtaan esiintyä. Tunnen ihan jäätävän piston sydämessäni vieraillessani esim. saunallisessa kaksiossa mistään hienosti sisustetusta omakotitalosta nyt puhumattakaan. Olen kateellinen myös työpaikoista, minä kun en meinaa edes kesätyöpaikkaa saada napattua. Olisi niin ihanaa kun pääsisi vihdoin aloittamaan elämisen kunnolla ja voisi tuntea olevansa oikeasti elämäänsä hallitseva aikuinen eikä mikään ikinuori.

Vierailija
13/13 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä kateellinen niille, joilla on ihana tasa-arvoinen parisuhde, jossa mies selvästi rakastaa naista ja osoittaa sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi