Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosissaan liikkeellä olevat nais-nettideittailijat!

Vierailija
01.04.2021 |

Miksi se on jollekkin teistä niin hemmetin vaikeeta kertoa/puhua itsestänne? Ei oo kivaa täysjärkisenä miehenä kysellä koko ajan ku joku 5 vuotias. Olen kyllä kiinnostunut kun ylipäätään puhun! Naurettavaa

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nainen ei ole kiinnostunut. Kyllä hänkin puhuu, jos häntä kiinnostaa.

Vierailija
2/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuneelta naiselta tai mieheltä ei tarvitse nyhtää yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä kysyt. Jos kysytään heti esim työpaikkaa, niin miksi kertoisin sen jollekin tuntemattomalle?

Sitten myös voi olla, että jotkut roikkuvat palstoilla, mutta heillä ei ole tilausta eivätkä näe viestiä tai pysty vastaamaan.

Ja yleisenä vinkkinä, kannattaa sopivasti kertoaa itsestään ja samalla kysellä toisesta.

Vierailija
4/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuneelta naiselta tai mieheltä ei tarvitse nyhtää yhtään mitään.

No kuule jos jollain palstalla on vaikka parisataa ihmistä sopivasta ikähaarukasta, niin kyllä se huomion ja kiinnostuksen herättely joskus voi vaatia hieman yritystä, jollei tee sitä yleistä virhettä, että kaikki pommittavat sitä kauneinta/ komeinta 5 prosenttia. Eli jos yrittää tunnistaa kuvien takaa, kuka voisi olla kiva ihminen.

Vierailija
5/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran ollut tinderissä ja kuuden miehen kanssa jutellut. Jokaisen kanssa meni keskustelu näin.

Missä olet töissä

Koska viimeksi harrastanut seksiä

Haluatko tuhman kuvan/haluatko seksiä

Lähetä itsestäs joku herkkukuva, että voin illalla katsella, kun menen nukkumaan.

Monen muun kanssa juttelet ja kun kerron olen jutellut, mutta en nyt. Ai sä keräät miehiä ja panet kaikkia.

Poistin tinderin enkä ikinä mene takaisin.

Mitäpä sitä kertomaan itsestään mitään, kun esitetään vääriä kysymyksiä.

Vierailija
6/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan puhutaan. Ollaan sovittu seksistäkin suurimman osan kanssa jo heti kättelyssä. Olis kiva vaan tietää ihmisestä enemmän, ilman et joutuu oikeesti kyselee ku joku 5 vuotias. Yhden varteenotettavan keskustelijan oon löytänyt sadoista ihmisistä ja se on 40 vuotias nainen, itse 27 vuotias mies.

Voiko olla, että suurin osa naisistakin on sosiaalisesti taitamattomia / haluais oikeesti vaan tutustua/omia mut ja sitä kautta tutustua kunnolla?

Kauheen pitkä ja kivinen tie ilmeisesti edessä 🥵

Vierailija
7/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden kerran ollut tinderissä ja kuuden miehen kanssa jutellut. Jokaisen kanssa meni keskustelu näin.

Missä olet töissä

Koska viimeksi harrastanut seksiä

Haluatko tuhman kuvan/haluatko seksiä

Lähetä itsestäs joku herkkukuva, että voin illalla katsella, kun menen nukkumaan.

Monen muun kanssa juttelet ja kun kerron olen jutellut, mutta en nyt. Ai sä keräät miehiä ja panet kaikkia.

Poistin tinderin enkä ikinä mene takaisin.

Mitäpä sitä kertomaan itsestään mitään, kun esitetään vääriä kysymyksiä.

Vain pieni osa ihmisistä hakee sitä parisuhdetta aikana jolloin vallalla on kertakäyttökulttuuri.

Vierailija
8/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan puhutaan. Ollaan sovittu seksistäkin suurimman osan kanssa jo heti kättelyssä. Olis kiva vaan tietää ihmisestä enemmän, ilman et joutuu oikeesti kyselee ku joku 5 vuotias. Yhden varteenotettavan keskustelijan oon löytänyt sadoista ihmisistä ja se on 40 vuotias nainen, itse 27 vuotias mies.

Voiko olla, että suurin osa naisistakin on sosiaalisesti taitamattomia / haluais oikeesti vaan tutustua/omia mut ja sitä kautta tutustua kunnolla?

Suurinmalle osalle naisistakaan ei ole ihanteena se parisuhde ja perheen perustaminen vaan haetaan jotain kevyempää ajankulua. Maailma muuttuu ja häviäjiä on ne, jotka vielä sen perinteisen parisuhteen haluaisi.

Vierailija
9/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinmalle osalle naisistakaan ei ole ihanteena se parisuhde ja perheen perustaminen vaan haetaan jotain kevyempää ajankulua. Maailma muuttuu ja häviäjiä on ne, jotka vielä sen perinteisen parisuhteen haluaisi.

Älä viitsi. Suurin osa naisista haluaa edelleen parisuhteen ja perheen. Ei ehkä 25-vuotiaana, mutta vanhempana kyllä. Kevytsuhteilu ja hauskanpito ovat enemmänkin nuorten ja eronneiden, perhe-elämästä tarpeekseen saaneiden huvia.

Vierailija
10/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette sopineet seksistä jo heti kättelyssä? Huh. Olen kyllä itsekin aikoinani päätynyt sänkyyn netin kautta, mutta aina, ihan AINA, vasta treffeillä on selvinnyt, onko keskinäistä vetovoimaa. En olisi voinut kuvitellakaan sopivani, että harrastetaan seksiä.

Ja siinä vaiheessa, kun on sovittu treffit, niin on lähdetty niille treffeille eikä jatkettu keskustelemista netissä.

Vierailija
11/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaa... eli tosissaan oleminen tarkoittaa sulle sitä, että mennään sänkyyn.

Naisille se tarkoittaa parisuhdetta.

Vierailija
12/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinder on tinder. sieltä ei löydy yhtään mitään.

Vierailija
13/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset ole seuranhakupalveluissa oikeasti seuraa etsimässä. Ainoastaan itsetuntoaan nostamassa ja tasoaan testaamassa.

Vierailija
14/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais tietää että mitä ap tarkoitat sillä, että joudut kyselemään kuin 5-vuotias? Mun kokemuksella (ei omia lapsia) nuo 5-vuotiaat tuppaa töksäyttelemään vaikka minkälaisia älyttömiä kysymyksiä... 😅

Vierailija
15/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha naisille on mitään viestiä laittaa, jos keskustella haluaa.

Kokemukseni mukaan, yleisimmät naisten vastaukset:

OK

Heh

Joo

Ei

:)

:(

:D

Joskus harvoin joku mimmi lyö ällikällä ja käyttää edellämainituista jopa kahta, eli esim.

Joo :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä