27v lapsellani parantumaton maksasyöpä, elinaikaa 2 kk
Sydämeni murtuu. Löydettiin muutama päivä sitten aivan yllättäen, kun tutkittitiin vatsakipujen syytä.
Miten voi syöpä viedä noin nuoren...
Kommentit (29)
Oikeesti mä oon Make 59v.
Kunhan nyt katsoin mitä reaktioita herätti. Ei ole lapsia eikä juuri mitään muutakaan.
Vaikka tämä ei olis totta niin jollekin tämä tapahtuu kuitenkin. Elämä on surullista, mitään me ei omisteta eikä me mitään viedä täältä mukanamme.
Tämä on niin surullista.
Ei näille mitään voi.
Anna kaikki mahdollinen aika hänelle, se on tärkeintä että ei joudu ol yksin kipujen kanssa. ❤️
Ihan turha pohtia sitä onko tämä totta vai ei. Lapsia, nuoria ja aikuisia kuolee syöpään jatkuvasti ja joku jonka lapsi on saanut diagnoosin, voi päätyä tänne tuen toivossa, joten olkaa kaikki ymmärtäväisiä.
Voimia! ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No syöpä voi viedä vaikka pikkulapsen. Sun tytär on sentään vähän saanut elää elämänsä parhaimpia vuosia. Lue vaikka Riitta Yli-Rekolan Lintuni, kaivattuni -kirja. Siinä kerrotaan ajasta, jolloin hänen teini-ikäinen tyttärensä Riikka sairastuu maksasyöpään.
Minä luin sen silloin, kun se ilmestyi, olin lukiessani saman ikäinen kuin Riikka kuollessaan.
Mistä sinä tiedät kenenkin parhaista vuosista? Omat parhaat vuoteni alkoivat 25-vuotiaana, että aika lyhyeksi olisi jäänyt.
Niinpä. Omani alkoi 37 vuotiaana. Olisi kokonaan jäänyt hyvä elämä kokematta.
Pääsiäisen sanoma on sairaille ja terveille.
Taivaassa voi elää ikuisuuden ja yhdessä sukunsa kanssa.
Luuletteko typerykset, että tämä on totta?
Ihminen tulisi ensitöikseen kertomaan lapsensa fataalista diagnoosista vauvapalstalle. Kunhan on yksinäinen ja haluaa keskustella .