27v lapsellani parantumaton maksasyöpä, elinaikaa 2 kk
Sydämeni murtuu. Löydettiin muutama päivä sitten aivan yllättäen, kun tutkittitiin vatsakipujen syytä.
Miten voi syöpä viedä noin nuoren...
Kommentit (29)
No syöpä voi viedä vaikka pikkulapsen. Sun tytär on sentään vähän saanut elää elämänsä parhaimpia vuosia. Lue vaikka Riitta Yli-Rekolan Lintuni, kaivattuni -kirja. Siinä kerrotaan ajasta, jolloin hänen teini-ikäinen tyttärensä Riikka sairastuu maksasyöpään.
Minä luin sen silloin, kun se ilmestyi, olin lukiessani saman ikäinen kuin Riikka kuollessaan.
Sitä on vaikea käsittää. Olen todella pahoillani teidän molempien puolesta.
Vierailija kirjoitti:
No syöpä voi viedä vaikka pikkulapsen. Sun tytär on sentään vähän saanut elää elämänsä parhaimpia vuosia. Lue vaikka Riitta Yli-Rekolan Lintuni, kaivattuni -kirja. Siinä kerrotaan ajasta, jolloin hänen teini-ikäinen tyttärensä Riikka sairastuu maksasyöpään.
Minä luin sen silloin, kun se ilmestyi, olin lukiessani saman ikäinen kuin Riikka kuollessaan.
Mistä sinä tiedät kenenkin parhaista vuosista? Omat parhaat vuoteni alkoivat 25-vuotiaana, että aika lyhyeksi olisi jäänyt.
Olen pahoillani ap. Hänen olemassaolonsa on ollut tärkeä. Vaalikaa sitä mitä hänellä oli ja teillä ja jäljellä olevaa aikaa. Puhukaa.
Noin sadan vuoden sisään me olemme kaikki hänen kanssaan, sinä ja minä jo aikaisemmin toki - kaikilla meillä on lopulta yhteinen matka.
Paljon voimia sinulle, Ap!
Ps. Olen kokenut ihan saman, ikävä on ikuinen.
Noin nuoren? Syöpä ei katso ikää. Ihan pieniäkin lapsia kuolee...
Tippa tuli silmäkulmaan... Voimia teille!
Voi ei, olen tosi pahoillani. Paljon voimia ap:lle, ap:n lapselle ja koko lähipiirille. Elämä on joskus sanoinkuvaamattoman haikeaa ja vaikeaa.
Voi, miten ikävä uutinen.
Myrkyt kerääntyvät maksaan. Samoin liika esim. sokeri kuormittaa maksaa.
Jos jaksaa, olisiko voimia mehupaastoon ja muihin elimistön puhdistustoimiin.
Tämä uutinen kuoraisee syvältä, kun tämmöisestä lukee.
Voimia kovasti 💚
Hiljaiseksi vetää.
2:n teini-ikäisen isä
Voimia! Niin kauan, kun muistamme/muistelemme rakkaitamme, he ovat olemassa.
Otan osaa.
Minua lohdutti yle areenan Marikan kuolema.
https://www.seiska.fi/kotimaa/artun-vatsakivut-paljastuivat-maksasyovak…
Toivottavasti ap ei pilaillut ja ottanut jutusta mallia...:(
Todella kurjaa. Oma lapseni kuoli syöpään vuotiaana eikä siitä koskaan pääse yli. Oli se lapsi sitten 5v tai 40v on lapsen kuolema aina vanhemmille pahin paikka ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit, että lapsi on tytär?
Tällaisia keskusteluja lukiessani aina mietin, että kuinka tahditon idiootti täytyy ihmisen olla, jos tulee näihin "valistamaan" ylipainosta, mehupaastosta, liiasta sokerista tai vastaavasta...
Voimia sinulle, AP.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani ap. Hänen olemassaolonsa on ollut tärkeä. Vaalikaa sitä mitä hänellä oli ja teillä ja jäljellä olevaa aikaa. Puhukaa.
Noin sadan vuoden sisään me olemme kaikki hänen kanssaan, sinä ja minä jo aikaisemmin toki - kaikilla meillä on lopulta yhteinen matka.
Nyt on aprillipäivä:D ap juksaa teitä höpsöt.
Olen pahoillani 💔