Mustasukkaisuus parisuhteessa, HELP!
Miehelläni on yksi naispuolinen kaveri, jonka kanssa hän ilmeisemmin viestittelee muutaman viestin päivässä useammin viikossa. Ilmeisesti ovat tutustuneet aikaisemmin yhteisharrastuksen kautta. En tiedä viestien sisällöstä sen enempää, ilmeisesti kuitenkin suht tavallisia asioita Mutta kuulin että tämä kaveri olisi ollut joskus ihastunut mieheeni ja ilmeisesti mies ei ole ollut. Lisäksi tämä naispuolinen kaveri on tulossa miehelle yökylään ja itse en pääse tuolloin paikalle. Toki mies vakuutteli että nukkuvat eri paikoissa. En tiedä mitä teen, koska tämä aiheuttaa hirveetä mustasukkaisuutta itsessäni enkä haluaisi olla näin mustasukkainen tästä asiasta. Mikä avuksi?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve aikuisella ihmisellä on mitään yökyläilyjä harrastaa ylipäätään ?
Useiden satojen kilometrien välimatka ihmisen luo, joka asuu maaseudulla?
Joo ja hotellit ym. on keksitty. Jos on varaa matkustaa on varaa hotelliin! Täys vedättäjä tämä jesse!
Ap sano, että tää on aprillipila? Et voi olla tosissas ton miehes kanssa? Miks annat valehdella itselles?
Vierailija kirjoitti:
Kaveria voi olla mutta ei yökylään jos naisella on tunteita. Jos molemmat ois puhtaita kavereita esimerkiksi lapsuudesta, yökyläily ois ok. Tässä pitäisi taas tuntea jotenkuten nainen että millainenn luonne on. Miehet kun pystyvät nussimaan myös naista, jota eivät koe kiinnostavaksi.
En pysty nussimaan naisia jotka eivät kiinnosta, T:33v M
Miksi olet sellaisten miesten kanssa joita pitää valvoa ja vahtia, koska nussivat muuten kaikkea mikä liikkuu?
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikuinen, parisuhteessa oleva viestittelee kaverin kanssa pitkin päivää monta päivää viikossa?
Niinpä.
Tilanne on tämä: nainen on ihastunut mieheesi. Miehesi egoa hivelee tämä. Mies ei osaa olla leikkimättä tulella. Seksi toteutuu, mikäli tuo nainen tekee aloitteen. Mies ei osaa ajatella asiaa sinun näkökulmastasi, tai sitten osaa, eikä välitä.
Mm. minun 40v mieheni. Harrastukseen liittyy. Ei tosin 24/7/365, vaan on ajanjaksoja jolloin pitää viestitellä tiheästi, ja aikoja jolloin se kerta viikossa treeni riittää.
Mies voi panna ihan ketä haluaa jos haluaa. Turha sun on tosta pultteja vetää. Mene terapiaan, haluat vain tuhota miehesi ystävyyssyhteen.
Mä ajattelen, että en voi kontrolloida ketään muuta kuin itseäni. Jos mies haluaisi pettää, se tekisi sen, kaikista mun rajoitustoimenpiteistä huolimatta. Sama toisinpäin.
Jos meillä olisi miehen kanssa vastaava tilanne, ostaisin varmaan lisää kananmunia, juustoa ja vihanneksia kaappiin, jotta varmasti aamiaistarpeet riittää. Jos itse kutsuisin mieskaverin sohvayökylään, mies varmaan vastaavasti varmistaisi, että mitä tuoremehua äijä tykkää juoda aamulla, ja kelpaako soijamaito.
Näin meillä. Olin ennen mustasukkaisessa suhteessa. Tämä nykyinen itsestään selvä keskinäinen luottamus on edelleen hunajaa sielulle vielä näin 15 vuoden jälkeen.
Huolestuttavaa sinänsä, että aloittaja on huolissaan vain omasta mustasukkaisuudestaan, kun pitäisi olla huolissaan siitä millainen m***kku hänellä on vaivoinaan.
Tässä on koko viestiketjun aloittaja. Täällähän on monenlaista näkökulmaa. Itselle sinänsä kaverin luona yökyläilyt joskus on ihan ok. Mitäpä minä sitä estämään ja aiemmissa suhteissa on miehillä on ollut muutamia naispuolisia kavereita, joten en koe itseäni kovin kyttääjäksi. Mutta tässä mietityttää se, että ainakin toisella osapuolella on on ollut tunteita toista kohtaan ja viestittely on kuitenkin päivittäistä. Itsellä ei edes riitä aika jatkuvaan viestittelyyn omien kavereiden kanssa noin useasti vaikka haluaisi ja kyse ei ole mistään ryhmä keskustelusta. Lisäksi he näkevät harrastusporukan kautta 2-3 kertaa viikossa. Mietin vaan, että ylireagoinko, että jos ihastus on vaan laantunut toisen puolelta ja ovatkin vaan kavereita. Mene ja tiedä.
Ei hyvältä vaikuta. Aika pahasti sua vedetään linssiin. Mietipä tilannetta toisinpäin.
Milloin se sun kupla puhkeaa? Älä sitten itke palstoilla kun sua petetään ja saat tauteja tai mieli repee!