Voiko suklaata pitää jääkaapissa?
Voiko suklaata pitää jääkaapissa jos sen ympärillä on paperimassaa, talouspaperia ja muovia?
Kommentit (28)
Suklaa kannattaa jääkaapissa pitää omassa kääreessään. tai vaihtoehtoisesti metallifoliossa.
Miksi se pitää noin hyvin kääriä? Ja ennen kaikkea miksi paperimassaan?
Mutta kyllä suklaan voi säilyttää jääkaapissa, ihan sen oma kääre riittää. Rakenne ja maku saattaa vähän kärsiä etenkin, jos pidempään säilyttää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä käärit sen noin? Ei se mikään muumio ole 🙄
Älä vastaa kysymykseen kysymyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, siitä tulee murkyllistä. Jo pieni murunen tappaa.
Pidät itseäsi hauskana ja vitsikkäänä?
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä pitää, mutta ei se sille kyllä hyväksi ole.
Minä laitan suklaat jääkaappiin, mutta se tosiaankaan ei ole sille hyväksi, koska minä syön ne kylmänä. Suklaa sulaa kylmänä hitaasti ja pitkittää nautintoa minulle, ei suklaalle. Myönnän, että se on itsekästä käyttäytymistä suklaata kohtaan.
Olen pitänyt jopa pakastimessa.. Onhan se jäätelössäkin ainesosana pakkasessa🤷♀️
Säilytän aina suklaan jääkaapissa joko omassa paketissaan tai paloiteltuna kulhossa. Tykkään suklaasta kylmänä ja napsahtavana.
En tiedä, mutta minä pidän kun tykkään kylmästä ja kovasta suklaasta enemmän.
Voi pitää, mutta maku yleensä muuttuu. Jos haluaisin taata makunautinnon ja suklaan aromit, säilyttäisin huoneenlämmössä. Jos kyseessä on suklaajäätelö, jolloin tilanne on eri, tuote menee tietenkin pakastimeen.
Jonkun asiantuntijan mukaan ei pidä laittaa jääkaappiin! Löytyy varmasti googlettamalla.
Vierailija kirjoitti:
Voi pitää, mutta maku yleensä muuttuu. Jos haluaisin taata makunautinnon ja suklaan aromit, säilyttäisin huoneenlämmössä. Jos kyseessä on suklaajäätelö, jolloin tilanne on eri, tuote menee tietenkin pakastimeen.
Huoneenlämpöinen sulkaa on liian vahvan makuinen minun makuun eli on makuasia.
Jääkaappilämpötila on ok. Paljon parempi kuin lämpimänä kesäpäivänä viilentämättömässä huoneenlämmössä. Rakenne ei muutu samalla tapaa kuin mitä lämmetessä tapahtuu. Suklaasta tulee kovempaa ja se sulaa hieman hitaammin suussa.
Voi. Myös labradorinnoutajaa ja kuusiokoloavainsarjaa voi pitää jääkaapissa. Eri asia on, miksi kukaan pitäisi.
Ihan sama, iso levy menee jokatapauksessa jo ennen ensimmäistä mainoskatkoa. Onneksi Wolt toimittaa nykyään myös mässyjä kotiin.
kannattaa säilyttää sitä hamstraajakirjoittajaa sielläpakastimessa, pikacryo päälle.
Sinä voit säilyttää vaikka lapsiasi jääkaapissa, eikä se ainakaan minua liikuta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit säilyttää vaikka lapsiasi jääkaapissa, eikä se ainakaan minua liikuta yhtään.
Jos se ei sinua liikuta miksi tulit kommentoimaan?
Miksi sä käärit sen noin? Ei se mikään muumio ole 🙄