Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-vuotiaan hiustenleikkuusta

Vierailija
07.08.2008 |

Meidän 3-vuotias saa raivarin parturissa eikä tykkää kun hiuksia leikataan. Vaikka asialla on ammattilainen, niin työn jälki on mitä on...ja silti siitä veloitetaan se 20 euroa! Mitä te muut olette tehneet; vaatineet hinnanalennusta? Leikaanneet itse?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis tottuneet siihen alusta asti. Molemmat ovat oikein polleina kun saavat ja OSAAVAT käydä hienosti hiustenleikkuussa.

Meillä muuten lasten hiustenleikkaus maksaa 10 euroa :-)

Vierailija
2/5 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen huutaa joka kerta, toinen istuu tyynesti. Eli ei pelkkä totuttaminen riitä, luonteestakin riippuu. En itse vaadi hinnan alennusta, mutta eräässä parturissa antoi hyvän alennuksen, kun ei saanut leikattua. No, minä ostin leikkurin kotiin, ja nyt nuoremmalta lähtee tukka kotiparturissa:) saa huutaa mielummin mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa käydään muutenkin ihan vaan morjenstamassa. Viimeksi silti sai ensin kilarit ja vasta kun oli rauhoittunut antoi leikata hiukset. Auttaa kyllä huomattavasti ettei leikkaava ole tuntematon.

Vierailija
4/5 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhin 3v.

Vierailija
5/5 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajalla mummon kanssa ja sujuu mainiosti. Olisiko teillä joku läheinen, joka voisi hoitaa nämä keikat? Monesti lapset käyttäytyvät paljon paremmin jonkun ulkopuolisen ihmisen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi