Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mustasukkaisuus ilmeni suhteen alkuvaiheessa?

Vierailija
31.03.2021 |

Mitkä olivat ensimmäiset merkit?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani halusi koko ajan tietää missä olen.

Vierailija
2/7 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saavuttiin asunnolleni ensimmäistä kertaa ja nainen otti kenkänsä pois jaloista. Hyvä että selvisi noinkin aikaisessa vaiheessa. En koskaan pystyisi pitempään seurustelusuhteeseen mustasukkaisen naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Alkoi pahentua vasta suhteen edetessä, raskausaikana ja lapsen synnyttyä. 

Vierailija
4/7 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmennyt. Mies alkoi vasta kolmen vuoden jälkeen osoittaa todella isoja mustasukkaisuuden merkkejä aivan yllättäen. Oli itse vienyt minut paikkaan A ja sitten väitti etten olekaan oikeasti siellä vaan olen huoraamassa. Kavereita kun menin näkemään niin olinkin ollut miehiä metsästämässä. Julkisilla paikoilla alkoi lääppiä ihan koko ajan, puristella tisseistä jne. Jos ostin itselleni jotain uutta niin tivasi keneltä sain rahat siihen.

En sitten tiedä mikä sen laukaisi. 

Vierailija
5/7 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyrin esittäminen, kun olin käynyt missään (esim. kaveri tapaamassa) ilman häntä. Aina juuri silloin, kun olin jossain, sattui jotain ikävää, mitä ei olisi sattunut, jos olisin jäänyt kotiin. Alussa se oli hyvin hienovaraista huomauttelua.

Laski laatikon kondomit.

Tuli yllättäen käymään.

Lopulta raivoaminen miespuolisille ystävilleni ja se eskaloitui uhkailuksi.

Ja siihen päättyi tarina.

Vierailija
6/7 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vitsillä heitti et hän "tulee heittämään kaikki fabiot pois kohta, kannattais pistää ulos".

Kuukauden päästä heräsin keskellä yötä ja hän tutki mun kännykän viestejä. En osannut ajatella oikein mitään kun ei mulla ole salattavaa.

Jos jonkun kanssa kirjoittelin niin tuli "rakastavasti" sanomaan jotain ja halasi viestejä vilkuillen.

Vierailija
7/7 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi saattaa tai kuskata kaikkialle. Luulin herrasmieheksi.