Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle riitti. Jään saikulle.

Vierailija
31.03.2021 |

Nyt riitti! Minun raja tuli vastaan.

Joudun jatkuvasti töissä pitkiin lähikontakteihin maskittomien asiakkaiden kanssa. Jään saikulle ja palaan töihin vasta, kun olen saanut rokotteen. Rokottakaa vaan etelässä asuvat ensin. Minä makoilen sen ajan kotona. En jaksa enää tätä helvetillistä jatkuvaa töissä altistusvaarassa olemista.

Terveisiä sosiaalialalta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat kai, että otat palkatonta vapaata, koska olet saanut kuitenkin koko koronan ajan työskennellä ja säästä puskurirahastoa?

Vierailija
2/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siellä pohjoisessa ole edes sitä Koronaa kun ne etelän ihmiset sinun mielestä vain on niin vastuuttomia ja levittävät sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammas repeää liitoksistaan, peitto päälle ja itkupotkuraivarit.

Vierailija
4/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikö järkkyi vai mistä sen saikun saat.

Vierailija
5/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sentään 🥴

Vierailija
6/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat kai, että otat palkatonta vapaata, koska olet saanut kuitenkin koko koronan ajan työskennellä ja säästä puskurirahastoa?

En. Säästöjä on reilusti, mutta olen niin kuin muutkin eli nyhdän yhteiskunnalta kaiken hyödyn mikä irtoaa. Jään siis saikulle.

-ap

Vierailija
7/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään piti "palvella" henkilö joka tullut tunti sitten Suomeen omien sanojensa mukaan. Asiasta käytiin sähköpostikeskustelu jossa päätyivät siihen että minä voin olla siinä palvelemassa eikä henkilö tarvitse kieltää tulemasta.

Katosi muiten aivan kaikki palvelualttius tässä firmassa. Istun kyllä palkkani eteen mutta jos olen se joka heitetään koronarekan eteen niin en todellakaan yhdenkään sisään tulevan henkilön kanssa kommunikoi. Oli maskia tai ei. Minulle riitti.

Vierailija
8/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Säästöjä on reilusti, mutta olen niin kuin muutkin eli nyhdän yhteiskunnalta kaiken hyödyn mikä irtoaa. Jään siis saikulle.

-ap

Jaa oikein luuseri palvelemassa toisia luusereita, ei ihan hirveästi yllätä.

Vierailija
9/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo stressaavaa, aivan varmasti. Itse en ole ahdistunut/ärsyyntynyt vielä tuosta asiasta. Paitsi! Yksi päivä mietin, että olenkohan raskaana, kun kuukautiset oli myöhässä. Silloin silmät avautuivat, kun mietin, jos saisin koronan, vahingoittaisiko se lasta.. Olisin jäänyt saikulle.

Vierailija
10/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään piti "palvella" henkilö joka tullut tunti sitten Suomeen omien sanojensa mukaan. Asiasta käytiin sähköpostikeskustelu jossa päätyivät siihen että minä voin olla siinä palvelemassa eikä henkilö tarvitse kieltää tulemasta.

Katosi muiten aivan kaikki palvelualttius tässä firmassa. Istun kyllä palkkani eteen mutta jos olen se joka heitetään koronarekan eteen niin en todellakaan yhdenkään sisään tulevan henkilön kanssa kommunikoi. Oli maskia tai ei. Minulle riitti.

Ja kerrotaan vielä ettei ollut ensimmäinen kerta. Muutama kuukausi sitten minulle tuotiin läppäri ja sanotiin että sitä tulee kohta Seppo hakemaan. Yleensä niitä ei minulta haeta.

Seppo sitten tuli ja iloisesti kertoi hakevansa konetta kun joutuu nyt kotona tekemään töitä siihen asti että saa koronatestin tulokset.

Työni luonne on auttaa muita mutta varmaan jokainen uskoo etten enää auta kun minun arvostus on tämä.

Vierailija
11/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vi....... toiset menee joka aamu työpaikalle jossa on noin 2000 ihmistä ympäri maailmaa. Ei pelota. Jos tulee corona niin ei voi mitään.

Vierailija
12/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin kans pitkälle saikulle tuon takia. 3 kuukautta irtosi kerralla kun kerroin itsetuhoisista ajatuksista. Mulla ei oikeasti ole sellaisia, mutta en ota enää mitään riskejä työpaikalla koronan osalta. Pitäköön tunkkinsa, mä köllöttelen kotona täydellä palkalla keskikesään asti.

Vierailija
13/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi.... mikä pelle olet. Ihmiset joutuu menemään kauppoihin, telakalle, rakennuksille jne. töihin.