Itkettää muiden puöräilyt t. Ammattivalittaja
Terveet ihmiset eivät tunnu tajuavan, mikä lahja on, kun saa liikkua. Mä antaisin mitä vaan jos pystyisin pyöräilemään tai ilman tukea edes kävelemään.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Siinä olet oikeassa, että usein unohtuu olla kiitollinen terveydestä. Ikää kun tulee, niin kremppavaara lisääntyy. Minkä ikäinen olet?
Itse olen 47 ja lonkka vaivaa.
Olen myös 47v.Ap
No oisko kannattanut huolehtia kunnosta? 47 ei ole todellakaan ikä eikä mikään. Mummoni pyöräili vielä yli 80-vuotiaana. Minulta et säälipisteitä saa.
Vierailija kirjoitti:
No oisko kannattanut huolehtia kunnosta? 47 ei ole todellakaan ikä eikä mikään. Mummoni pyöräili vielä yli 80-vuotiaana. Minulta et säälipisteitä saa.
Jos on nivelrikkoa suvussa, niin se ei kysy painoa eikä kuntoa. Minun nivelrikkoinen äitikin on 81 vuotias ja pyöräilee edelleen. Mutta pahimpina kausina kivut vaivaa. Eli aina ei ole kyse huonosta kunnosta vaan kivuista!
Vierailija kirjoitti:
Enpä mä tiennyt sairastuvani mm menierin tautiin. Ap
Siinä olet oikeassa, että usein unohtuu olla kiitollinen terveydestä. Ikää kun tulee, niin kremppavaara lisääntyy. Minkä ikäinen olet?
Itse olen 47 ja lonkka vaivaa.