Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä jatkuviin microsoft Scam puheluihin?

maskia
31.03.2021 |

He soittavat joka päivä ja puhelu tulee "Kymiltä", eri numero joka kerta niin numeron blokkaus ei auta. Joskus vahingossa vastasin kyllä, mutta he soittavat edelleen.

Mitä asialle voi tehdä?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille että Pakistan on maailman paras valtio.

Vierailija
2/42 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tullu parhaimmillaan kolmesti päivässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linux number oneeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tosin, jos sanoit puhelussa kyllä, niin siinä tulee iso lasku perään

Vierailija
4/42 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedätän niitä huvikseni. Kuinka ollakaan, en vaan millään saa haittaohjelmia asennettua vaikka tunninkin yritämme ;-)

Vierailija
5/42 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole tullut ainuttakaan tuollaista puhelua. Enkä edes vastaisi ulkomailta tulevaan puheluun jollen tunne soittajaa, enkä ala vääntämään englantia uppo-outojen tyyppien kanssa. Suomessa puhutaan suomea, tai joskus myös suomenruotsia.

Vierailija
6/42 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole tullut ainuttakaan tuollaista puhelua. Enkä edes vastaisi ulkomailta tulevaan puheluun jollen tunne soittajaa, enkä ala vääntämään englantia uppo-outojen tyyppien kanssa. Suomessa puhutaan suomea, tai joskus myös suomenruotsia.

Ongelma, että puhelu näyttäisi tulevan Suomesta, noiden ohjausten takia. Äitini valitettavasti vastasi myöntävästi puheluun, mutta jatkoin siitä. Yritän asentaa heidän kanssa haittaohjelmaa virtuaalikoneeseen ja siihen menee joskus tuntikin, mutta kyllä lopulta olen tyytyväinen heidän ilmaiseen ajankulutukseen.

Vierailija
7/42 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile puhua niille pelkkää suomea.

Oletko vaikuttanut jotenkin potentiaaliselta, että SAATTAISIT alkaa asentaa heidän ohjelmiaan?

Vierailija
8/42 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa ne ei suostu puhumaan. Kun vastaan niille '' no vttú haloo mitä nyt''! niin sieltä kuuluu pari sanaa tai lause ja laittavat luurin kiinni.

Vierailija
9/42 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa Microsoft-puheluissa yritetä kalastella mitään kyllä-vastauksia.

Se oli ihan toinen huijaus, josta on jo aikaa.

Noi haluavat saada sinut asentamaan vakoiluohjelmia koneellesi.

Vierailija
10/42 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä dickpick siihen numeroon, netistä oikein kunnioitusta herättävän ison mustan laitat.

Vierailija
11/42 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda numeroa? Jännä kun mulle ei ole koskaan tullut minkäänlaisia pilapuheluita.

Vierailija
12/42 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin virhe on vastata.

Minulle ei tule kertaakaan, norm numeloa en ole mihinkään antanut.

Vierailija
13/42 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se numero saadaan näyttämään suomalaiselta?

Vierailija
14/42 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tulee tasaiseen tahtiin. Heti kun mainitaan Microsoft, lyön nykyään luurin korvaan. En jaksa kuluttaa aikaani tämmöiseen. Muutaman kerran olen numeron blokannutkin, mutta se vaihtuu. Niitä soittoja on tullut Brittein, Tanskan ja Suomen numeroista (tuo Kymi myös). Olen haukkunut ne huijareiksikin, mutta silti sieltä tulee vaan uusia soittoja. Numeron vaihdan itse kunhan saan vakityön, näin työttömänä en uskalla kun on koko ajan hakuja käynnissä ja se numero on ties missä kaikkialla yhteystietona.

Vierailija
15/42 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele punjabinkielisiä kirosanoja ja vastaat niillä siihen puheluun.

Vierailija
16/42 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoin virhe on vastata.

Minulle ei tule kertaakaan, norm numeloa en ole mihinkään antanut.

No kun se numero saattaa näyttää ihan suomalaiselta, ja jos odottaa puhelua jostain (tyyliin kuljetusfirmalta tai virastosta), on mahdoton tietää, ettei tuo ole se puhelu.

Vierailija
17/42 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan paras idea toi dick pic.

Se numero on vaan softalla keksitty numero, joka todellisuudessa voi olla vaikka jonkun pikkulapsen numero.

Eli ei huva.

Vierailija
18/42 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelut tulee työpuhelimeen, johon soitetaan ympäri maailmaa, niin aika turha neuvo sanoa "älä vastaa tuntemattomiin numeroihin".

Vierailija
19/42 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastasin sille kerran, että "I can give you my card number and safety code,ok? The scam is much easier that way" ...tuut tuut tuut...

Vierailija
20/42 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut tänään jo kaksi puhelua toinen joku 05 alkuinen ja toisessa lukee Tanska ja pitkä litania numeroita pareittain.

Painoin ensin vihreää luuria ja heti perään punaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän