Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi meidän perhettä aina koetellaan?

Vierailija
31.03.2021 |

Masennusta, lapsen ongelmat, rahahuolet, työttömyys, ei ystäviä jne...

Onko muita? Mistä johtuu kasautuvat ongelmat ja samalle perheelle? Ei jaksa enää pienistäkään iloista nauttia. Veljeni perheellä kaikki toisin. On rahaa rempata, ei masennusta, on töitä ja ystäviä....samasta lapsuuden perheestä olemme kuitenkin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ongelmat katso kenelle osuvat. Älä ole kateellinen muille, jokainen saa osansa myös epäonnea.

Masennus saa kaikki ongelmat tuntumaan entistä isommilta, koska se vie voimavaroja. Kannattaa nyt saada se masennus kuriin, eli hae siihen apua. Kun itse voi paremmin jaksaa auttaa lastaan. Rahahuolia on jokaisella työttömällä, ainoa mikä helpottaa on se että suunnittelee talouden tarkasti, mikä määrä menee asumiseen, mikä ruokaan, mitään ylimääräistä ei valitettavasti tukien varassa niin vaan osteta.

Vierailija
2/37 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ongelmat katso kenelle osuvat. Älä ole kateellinen muille, jokainen saa osansa myös epäonnea.

Masennus saa kaikki ongelmat tuntumaan entistä isommilta, koska se vie voimavaroja. Kannattaa nyt saada se masennus kuriin, eli hae siihen apua. Kun itse voi paremmin jaksaa auttaa lastaan. Rahahuolia on jokaisella työttömällä, ainoa mikä helpottaa on se että suunnittelee talouden tarkasti, mikä määrä menee asumiseen, mikä ruokaan, mitään ylimääräistä ei valitettavasti tukien varassa niin vaan osteta.

Mistä sä tiedät etten ole hoidossa? Oon ollut jo yli 10vuotta. Ei ne ongelmat niin vaan katoa hoitoon mennessä. Töitäkään en voi hakea kun en ole tullut toinen, olen kuntoutustuella. Ei se kateuskaan tuosta noin vaan katoa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis piti olla että töitäkään en voi hakea kun en ole työkuntoinen

Ap

Vierailija
4/37 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää lopettaa stressaamasta siitä mihin et voi vaikuttaa, hyväksy että et ole työkykyinen, joten olet työtön ja vähävarainen, suunnittele talous sen mukaan. Hae perhetyötä tueksi jos arki lapsen kanssa on raskasta. Jos kyseessä on pieni lapsi hän saa päivähoitoa vaikka et olisi työssä.

Vierailija
5/37 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Mulla vaan ei masennusta.(vaikka tilanne kyllä masentaa...)Päälle lisäksi kivut, paska ukko, eron suunnittelu.Mukavat yllärit joita mies järjestää.. Juu veljellä on kaikki asiat niin maar prkl.hyvin.

Vierailija
6/37 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää lopettaa stressaamasta siitä mihin et voi vaikuttaa, hyväksy että et ole työkykyinen, joten olet työtön ja vähävarainen, suunnittele talous sen mukaan. Hae perhetyötä tueksi jos arki lapsen kanssa on raskasta. Jos kyseessä on pieni lapsi hän saa päivähoitoa vaikka et olisi työssä.

En mä mitään lastensuojelua tähän vielä halua lisäksi.

Ap

Vierailija
7/37 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin epäonninen. Töitä kyllä on, mutta rahat tiukalla kolmen lapsen totaali yh: na. Vanhimmalla lapsella vakavia ongelmia, jotka alkoivat koulukiusaamisesta. Velkoja on kun kaikki on pitänyt aina itse kustantaa. Lasten menot, harrastukset, autot.. Autot monikossa, koska aina entisen hajonneen tilalle uusi auto. Tuntuu että vastoinkäymiset seuraa aina vaan. En ole masentunut tällä hetkellä, työ ja lapset pitävät kiireisenä. Jos joutuisin työttömänä olemaan niin pää hajois varmasti. Silloin lähtisin varmaankin opiskelemaan. Mulla on neljä sisarusta ja kaikilla heillä asiat perushyvin. Voimia ap:lle, on meitä muitakin.

Vierailija
8/37 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on ongelmansa, vaikka ne ei oliskaan samat tai samaan aikaan kuin sulla.

Vierailija
9/37 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👋 Hep, täällä!

Vierailija
10/37 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole kuullut että tasan ei käy onnen lahjat.

Vierailija
11/37 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee hirveällä sarjatulituksella epäonnea putkeen. Mulla on ollut nyt 6 VUOTTA aivan hirveää vastoinkäymisten sarjaa. Entinen hyvätuloinen onnellinen elämä on mennyttä, kun tuli mm. laittomat potkut äitiysloman takia, taloloukko, säästöt meni talosotkuissa, terveys reistaa, tuli pakkomuutto, en jaksa kaikkea vastoinkäymistä edes luetella.

Nyt köyhänä vuokramurjussa.

Parempia aikoja odotellessa....

Vierailija
12/37 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesääli teitä vaivaa.

Useimmat asiat elämässä on valintoja.

Vierailija
13/37 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se elämä on, epäreilua. Itse olen menettänyt kaiken pala palalta 10 vuoden aikana, läheiset, terveyden, kodin, työn. Sairauksia, kipuja ollut vaikka muille jakaa. Kaikesta on pitänyt yksin selvitä. Viimeisimpänä syöpä.

Toisilla on perhe, läheisiä, töitä, sukulaisia, lapsia, mies, kavereita jne. Mulla ei ole mitään noista. En varsinaiseti kadehdi mutta surun viillon tunnen rinnassani.

Minullakin masennus ja kuntoutustuki. Ei siitä masennuksesta noin vain parannuta jos ei ole mitään syytä.

Vierailija
14/37 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsesääli teitä vaivaa.

Masennus ei ole valinta.....toivon veljen perheelle välillä myös epäonnea.

Ap

Vierailija
15/37 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsesääli teitä vaivaa.

Ap

Oli tilanteesi mikä tahansa on halpamaista toivoa toiselle epäonnea. Etkä sä välttämättä edes kaikkea tiedä veljesi elämästä.

Vierailija
16/37 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsesääli teitä vaivaa.

Ap

Silläkö sun elämäs paremmaks muuttuu?

Tuolla asenteella en yhtään ihmettele jos elämä on kurjaa.

Vierailija
17/37 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsesääli teitä vaivaa.

Ap

Jos se on noin paha, kannattaa harkita lapsen sijoittamista vaikka veljen perheeseen..

Vierailija
18/37 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että velikään perheineen meille onnea toivoo. Ovat vain onnellisia että itsellään menee paremmin. Näin se vaan on.

Ap

Vierailija
19/37 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsesääli teitä vaivaa.

Ap

Nuo toisille pahaa tahtovat ansaitsevat oman pahan olonsa.

Vierailija
20/37 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsesääli teitä vaivaa.

Ap

Nuo toisille pahaa tahtovat ansaitsevat oman pahan olonsa.

Kun tarpeeksi tulee elämässä paskaa niin ei siinä enää toisten puolesta voi iloita. Tuut tietämään sen kyllä.

Ap