Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syötte pääsiäisenä?

Vierailija
31.03.2021 |

Ideoita kehiin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäperjantaina perinteisesti kalaa.

Pääsiäislauantaina katkarapupastaa.

Pääsiäissunnuntaina ja -maanantaina jokin broileriruoka, jonka päätän lauantaina.

Koronasuositusten mukaan elän, eli vietän pyhät yksin.

Vierailija
22/24 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkänäperjantaina possun paahtokylkeä( kypsennys ensin uunissa ja lopuksi grilliin) ja valkosipuliperunoita, coleslaw salaattia, jälkiruuaksi mämmiä kermalla.

Lauantaina savulohta, perunoita, kermaviilikastiketta, keitettyjä porkkanoita, jälkiruuaksi sitruuna-suklaakakkua.

Sunnuntaina kokonainen uunibroileri, riisiä, kerma-currykastiketta, vihersalaattia ja jälkiruuaksi pashaa.

Maanantaina syödään jauhelihalla täytettyjä creppejä ja salaattia, jälkiruuaksi jäätelöä.

Kaikki itse tehtyä, kaksi syöjää.

Huh, tulee ähky jo tuota ruokalistaa lukiessa. Siinäpä on kaksi suursyömäriä kohdannut toisensa.

Ei ruokaa tarvitse ahtaa kilotolkulla sisäänsä. Olen 57 vuotias, pituuteni 164 ja paino 56kg. Mies 60 vuotias, pituutta 176, painaa 70 kiloa.

Kohta neljäkymmentä vuotta olemme minun laittamaa ruokaa yhdessä syöneet, eikä kummallakaan ole mitään sairauksia, veriarvotkin kunnossa.

Uskon, että monilla meidän ikäisillä on painoa pituuteensa enemmän ja kuntokin jotain ihan muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkänäperjantaina possun paahtokylkeä( kypsennys ensin uunissa ja lopuksi grilliin) ja valkosipuliperunoita, coleslaw salaattia, jälkiruuaksi mämmiä kermalla.

Lauantaina savulohta, perunoita, kermaviilikastiketta, keitettyjä porkkanoita, jälkiruuaksi sitruuna-suklaakakkua.

Sunnuntaina kokonainen uunibroileri, riisiä, kerma-currykastiketta, vihersalaattia ja jälkiruuaksi pashaa.

Maanantaina syödään jauhelihalla täytettyjä creppejä ja salaattia, jälkiruuaksi jäätelöä.

Kaikki itse tehtyä, kaksi syöjää.

Huh, tulee ähky jo tuota ruokalistaa lukiessa. Siinäpä on kaksi suursyömäriä kohdannut toisensa.

Hummusta ja kikhernetahnaa, tofua, nyhtökauraa, soijanakkeja, höyrytettyjä ituja, jälkkäriksi vegaaninen kaurakerma-merilevähyydyke.

Siinä varmaan sinulle sopiva menu?

Minä söisin mielelläni tuollaisen tarjoilun pääsiäisenä, mitä tuossa ilkkumassasi viestissä oli tarjolla. Oikeaa kunnollista suomalaista ruokaa.

Vierailija
24/24 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännän paskan ja syön sen.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Paska_(leip%C3%A4)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi