Mitä itua provoilussa?
En vain tajua, mitä järkeä on syöttää tänne jokin valheellinen kokemus. Elämä on lyhyt sellaiseen ajantappoon. Oikeistakin asioista voisi puhua. Itse ainakin arvostan monia tänne aitoja aloituksia ja viestejä kirjoittaneita. Täältä saa hyviä näkökulmia ja näkee, miten muut suhtautuvat.
Prvoilijan elämän täytyy olla todella tyhjää. Ja hän luulee, että aikaa tässä elämässä on rajattomasti.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Trollaus taitaa liittyä jollain tapaa sosiaaliseen tutkimukseen, jota trolli omassa päässään pohdiskelee.
Selittelee trollaustaan sillä että tutkailee jotain. Ei tee mitään tutkimusta eikä tutkailu johda koskaan mihinkään.
Nimettömänä pelkuri pääsee pätemään, kun ei omalla nimellä uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Kokee pätevänsä :)
Vierailija kirjoitti:
Egoiluahan se pohjimmiltaan on. 100% trollaajista on ilkeitä ja pahaa tahtovia ihmisiä. Samoja jotka koulussa on tai olisi kiusaajia.
Et tunnista itsestäsi käytöstä josta syytät muita? Edelleen odotetaan vastausta sille mikä on motivaatio paheksua muita tai hakea niitä syitä tietyn tyyppiselle käytökselle? Oma mielipiteeni on, että se on huonosti piilolettua itsekorostussa, jossa oma kehu haiseen kuin biojätepussi. Netti on täynnä meitä itsemme korostajia humbelbragaamassa. Ajankuluksi sinäkin taidat täällä olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinun kirjoittelu sitten on ellei pätemistä? : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa MINUA minä olen suhteessa muita parempi ihminen, hymiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempeästi hymyillen katsoo muita nenänvartaan pitkin antaen ymmärtää, että olet täysi nolla ja kerää hovin ympärilleen. Naisten yleisintapa kiusata.
Itse testaan esim aiheissa, joissa esim facessa, yms sosiaalisessa mediassa jaetaan niitä sydämiä. Trollauksen avulla saa selville miten ihmiset ihan "oikeasti" ajattelee asioista.
Niin ja provo ei ole automaattisesti keskitytty tarina tai ilkeilyä.