Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi bodaavilla miehillä nousee aina kusi päähän?

Vierailija
31.03.2021 |

Varsinkin sellaisilla jotka ovat olleet mukavia, hoikkia ja hiljaisia ennen. Exästäkin aloin epäilemään että käyttääkö hormoneita kun alkoi treenaamaan suhteen aikana. Aluksi oli hoikka, hiljainen hissukka ja mukava mutta muuttui vi*umaiseksi, ylimieliseksi ja tosikoksi.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sen tekee..neiti on hyvä ja katsoo peiliin.

mies53v

Vierailija
2/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on treenikaudella pinna kireällä ja kaikki ärsyttää. Kai se tiukka treeni vaikuttaa hormoneihin ja väsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siks koska ne alkaa aidosti luulemaan, että kaikki naiset haluaa hulkin näköisen möykyn itselleen.

Vierailija
4/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun salilla tuijottelee toisten miesten komeampia lihaksia tunneista toiseen, niin homoseksuaali ihmisessä masentuu. Tämä lataututunut jännite näyttäytyy sitten aggressiivisuutena ja öyhötyksenä, pakko päteä alalla kuin alalla, kun on pelko että luullaan homoksi.

Vierailija
5/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu on jossain määrin haitallista. Kyllä sen huomaa.

Vierailija
6/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että se sali vaikuttaa jotenkin ihmiseen. Salilla kävijät kuvittelee, että se sali on ainoa oikea paikka, jossa saa hyvän (siis heidän hyväksymänsä) kropan. Kaikki muut liikuntalajit ja harrastajien vartalot voikin sitten haukkua.

Vierailija
7/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salimömmöt tekee tuon.

Vierailija
8/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on niistä salilla ostetuista "vitamiineista". Ne ovat sekoittaneet ihan fiksujen miesten päät niin että ovat päässeet käräjille ja lehtiin järjettömien tempaustensa takia.

Vierailija
9/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on aina parasta av:ta. Joku esittää miksi asia x on näin. Ei mitään perusteluja, että x todella olisi niin, mutta kaikki ottavat tämän faktana. Ai niin, kyseessähän oli eän mollaus avaus ja kaikillahan meillä on kokemus siitä, että exät ovat hankalia. 

Vierailija
10/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on aina parasta av:ta. Joku esittää miksi asia x on näin. Ei mitään perusteluja, että x todella olisi niin, mutta kaikki ottavat tämän faktana. Ai niin, kyseessähän oli eän mollaus avaus ja kaikillahan meillä on kokemus siitä, että exät ovat hankalia. 

Ne on eikä meissä ole vikaa.

Vierailija
11/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin? Mulla on sitten ilmeisesti ollut itsesuojeluvaisto kunnossa, sillä en ole koskaan kiinnostunut bodareista.

Vierailija
12/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin on treenikaudella pinna kireällä ja kaikki ärsyttää. Kai se tiukka treeni vaikuttaa hormoneihin ja väsyttää.

Kestääkö treenikautesi neljä vuotta?

Vierailija
13/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syytä, kuin pitkillä naisilla.

Molemmat luulevat, että he ovat kaikkien mielestä hyvännäköisiä

Vierailija
14/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anabolit tuhoaa mies hormonit. Kivekset kuihtuu rusinoiksi joten mieliala muuttuu. Kun lopettaa niin osittain palautuu

Vierailija
15/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näin? Mulla on sitten ilmeisesti ollut itsesuojeluvaisto kunnossa, sillä en ole koskaan kiinnostunut bodareista.

Luitko aloituksen. Ex oli aluksi normaali.

Vierailija
16/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät ole ylimielisiä vaan parempia kuin sinä.

Vierailija
17/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että se sali vaikuttaa jotenkin ihmiseen. Salilla kävijät kuvittelee, että se sali on ainoa oikea paikka, jossa saa hyvän (siis heidän hyväksymänsä) kropan. Kaikki muut liikuntalajit ja harrastajien vartalot voikin sitten haukkua.

Mamma ihan ite haukkui bodybuildereitä😁

Mies53v

Vierailija
18/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, ei mun mies ainakaan. Ei edes omista kokovartalopeiliä. Leppoisampaa ukkoa saa etsiä. Se on sellainen sopivan iso nallekarhu, ihana. Ottaa elämän sillai rennosti eikä todellakaan elä rahkalla ja tonnikalalla.

Vierailija
19/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne steroidit. Tavallinen kuntoaan ylläpitävä punttisalimake ei muutu v-maiseksi riidanhaastajaksi pelkän raudan nostelun seurauksena. Nuo erilaiset hormonit sitä vastoin voivat tehdä lauhkeastakin tyypistä sekunnissa kilahtavan sekopään. Jos punttisaliharrastuksen pääpointti vaikuttaa olevan lihasten kasvattaminen mahdollisimman massiiviseksi, olisin varuillani. Tuosta porukasta löytyy todennäköisemmin niitä steroidien vetäjiäkin.

20/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne napit sotkee hormonit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi