Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko jo lukenut kirjan "Sanoinko sen ääneen"?

Vierailija
31.03.2021 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/d2dd8511-ed02-4d7b-a1b3-9219307f5628

Ihana tarina voimakkaasta naisesta. Oletko itse päässyt jo tutustumaan kyseiseen teokseen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä usko että tulevaisuudessakaan lukisin tätä. Ei kiinnosta.

2/7 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko pettymys oli tuo kirja. Oikeastaan minkäänlaisia vastoinkäymisiä ei edes ollut ja purjehdittiin vain epärealistisen sinkkuuden aallokossa. Harvoin annan kirjalle vain yhtä tähteä, mutta nyt tulipa senkin vuoro. Melko sisällötön opus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin oli kirjan kirjoittaja pikkasen eri mieltä eroamisesta:

https://sanoinkosenaaneen.fi/perhe/aikuisen-avioerolapsen-joulu/

Vierailija
4/7 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja herätti kysymyksen: kuka on VH? Muusikko, näyttelijä...ovatko viettäjiä yhdessä?

Vierailija
5/7 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

....ovatko vielä yhdessä

Vierailija
6/7 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoinen kirja ja kevyt. Ei mikään kaunokirjallinen lahja kirjallisuudelle mut ei varmaan ollut tarkoituskaan. Vähän ehkä yksipuolinen - olisi ollut kiinnostavaa esimerkiksi lukea ex-miehen reaktioita (eli oliko ihan ok eron kanssa vai oliko järkytys). Tosin ymmärrän että yksityisyyden vuoksi ei olisi ollut reilua. Jotenkin mun mielestä kirjasta jäi sellainen olo että kannattaa erota koska sit löydät mahtavan miehen ja kaikki on helpompaa. Vaikka toki kirjoittaja ei niin sano vaan hänelle vain kävi niin. Mut tosi avoimesti kirjoitti monista asioistaan ja ajatuksistaan, itse en olisi uskaltanut. Toivoisin tämän tyyppisiä eron kokemuksen kirjoja enemmän. Ehkä vielä monipuolisempaa mietintää ja olisi kiinnostavaa kuulla sellaisen ihmisen mietteitä jolle ero ei ole ollut niin helppo ja kaikki ei ole mennyt niin helposti kuin tämän kirjan kirjoittajalla. Jäi sellainen kuva, että ikävin asia (lapsille kertomisen ja syyllisyydestä ydinperheen harjoittamisesta lisäksi) oli se, kun ex-mies piilotteli jotain marikulhoja.

Vierailija
7/7 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat olla yhdessä, ainakin instan perusteella. En ollut itse kuullut hänestä aiemmin, mutta tosi hauskannäköinen mies :)