Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, nivelrikko polvessa - pelottaa, että tulee rampa. Ketään, joita on luontaistuotteet auttanu?

Vierailija
31.03.2021 |

Ja mitkä tuotteet?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitkään auttaneet, vaikka olen montaa testannut.

Laihdutus auttoi, ja siinä varsinkin pätkäpaasto. Tulehdus vähenee, jos on välillä syömättä ja yleensäkin välttää sokeria.

Ja jumppa nilkkapainojen kanssa auttoi myös.

Vierailija
2/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Käytän vain lääkärin määräämää Cartexania, ja epäilen senkin tehoa. Varsinaisia luontaislääkkeitä en ole edes kokeillut.

Painon pitäminen normaalina ja jumppa lienevät parhaat taudin hidastajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olis kiva kun joku sanoisi mitä kannattaisi syödä  :)  Mulla pahanlainen nivelrikko myös, söin jotain katkaravuista (kuorista) tehtyä reseptillä saatavaa liontaistuotetta, lääkäri meinasi että joillain auttaa ja joillain ei. Mulla se ei toiminut tippaakaan. Eli klonksuttelen menemään näillä ja joskus edessäpäin odottaa tekonivelet.

Reisiä kannattaa treenata, niin mulle sanottiin. Kun reisilihakset on hyvässä kunnossa niin tukee polvia paremmin.

Vierailija
4/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama vaiva. Pudotin painoa 40kg ja nyt sen kanssa voi elää.

Jumpassa ei sitten saa rasittaa sitä polvea ollenkaan, jos tahtoo elää ilman kipuja.

Vierailija
5/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olis kiva kun joku sanoisi mitä kannattaisi syödä  :)  Mulla pahanlainen nivelrikko myös, söin jotain katkaravuista (kuorista) tehtyä reseptillä saatavaa liontaistuotetta, lääkäri meinasi että joillain auttaa ja joillain ei. Mulla se ei toiminut tippaakaan. Eli klonksuttelen menemään näillä ja joskus edessäpäin odottaa tekonivelet.

Reisiä kannattaa treenata, niin mulle sanottiin. Kun reisilihakset on hyvässä kunnossa niin tukee polvia paremmin.

Tuo reisilihasten kunnossapito on tärkeää.  Nivelrikkohan ei parannu, mutta kipuja voi vähentää viljattomalla ruokavaliolla.

Vierailija
6/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivelrikkoja tulee kaikille ihmisille jossain vaiheessa elämää, ne on iän tuomia sairauksia. Fysioterapiaa kannattaa nyt pyytää omalta terveysasemalta. Omega 3, kalsium ja magnesium on tärkeitä vitamiineja.

Vierailija
7/13 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma kun tuota Cartexania määrätään, vaikka teho on sama kuin lumelääkkeellä...

Vierailija
8/13 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama vaiva. Pudotin painoa 40kg ja nyt sen kanssa voi elää.

Jumpassa ei sitten saa rasittaa sitä polvea ollenkaan, jos tahtoo elää ilman kipuja.

Jos et olisi päästänyt itseäsi valaaksi, niin olisit todennäköisesti säästynyt koko vaivalta ennen vanhuutta.

Vierailija
9/13 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa ei saa olla, nämä itseensä tyytyväiset ylipainon mainostajat ei ymmärrä sitä että ihmisen nivelet ei kestä sitä painoa.

Vierailija
10/13 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nivelongelmia. Erikoislääkärini suositteli glucosamine & chondroitin ravinnelisää. En ole vielä ehtinyt kokeilla miten auttaa. 

11/13 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa monipuolisesti. Hommaa kuntopyörä kotiin, polje vaikka 15-30 minsaa päivittäin, kävele, vahvista lihaskuntoa.

Painonpudotus on eduksi, mikäli liikaa painoa on. Kaikilla nivelrikkoisilla ei ole.

Itse en usko mihinkään glucosamineihin tai kondroitiinisulfiitteihin. Kaikki tuollaiset kuormittavat maksaa ja ainakin minulla kerryttivät nestettä.

Terv. Moninivelrikko todettu 2009 ja liikun joka päivä.

Vierailija
12/13 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nivelrikkoja tulee kaikille ihmisille jossain vaiheessa elämää, ne on iän tuomia sairauksia. Fysioterapiaa kannattaa nyt pyytää omalta terveysasemalta. Omega 3, kalsium ja magnesium on tärkeitä vitamiineja.[/quote]

Paitsi nämä eivät ole vitamiineja ollenkaan.

Vierailija
13/13 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös nivelrikko polvessa nuorena sattuneen tapaturman johdosta. Liikun paljon, pidän painon kurissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan