Tilaatteko te usein pakettiautomaattiin?
Minulla ei ole autoa ja mietin miten paljon pystyy tilaa että jaksaa kantaa kotiin että tuleeko ne isoissa paketeissa.
Kommentit (10)
Aina. Se ei vaan nykyään enää koskaan mene siihen pakettiautomaattiin, mihin se on tilattu. Ennen toimi kyllä.
Haen pakettini r-kioskin tiskiltä.
Ainakin 6kg jaksaa kantaa bussissakin.
En viitsi enää, kun tilaus ei kuitenkaan ikinä mene automaattiin. Varmempi tilata suoraan postiin, niin ei tarvitse ajella pitkin kaupunkia.
Pakettiautomaattiin ei hirveän isot paketit mahdu, menevät pääpostiin haettavaksi.
Minä tilasin joskus säilytyslaatikoita hobby hallilta ja ne oli pakattu todella hankalan kokoisiin jättipahvilaatikoihin, en pienikokoisena ihmisenä meinannut saada kunnollista otetta, vaikka kantamus sinänsä varsin kevyt olikin. Onneksi ei tarvinnut pitkää matkaa kulkea (matkahuolto taisi olla kuljetusyhtiönä eli sain lähikauppaan toimituksen).
En enää, kun ne harvoin menivät sinne tilattuun automaattiin. Olen myös kuullut kauhutarinoita, kuinka paketit päätyvät kymmenien kilometrien päähän vaikka pakettiautomaatti olisi tavallisen noutopisteen yhteydessä.
En enää ikinä kun paketit on sen jälkeen pitkin maakuntaa missä sattuu. Tilaan Postin toimipaikkaan ja suoraan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Aina. Se ei vaan nykyään enää koskaan mene siihen pakettiautomaattiin, mihin se on tilattu. Ennen toimi kyllä.
Luukut vissii täynnä niin pitäis olla heti tilaa alejen aikaa
Eipä ole paljoa järkeä kun lähin pakettipiste on kilometrin päässä ja lähin noutopiste 100m päässä.
Helpoin tapa noutaa paketit, käytän usein. Sehän riippuu paketin koosta ja painosta mitä jaksaa kantaa... Mitä oot tilaamassa?