Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhruttelusta

13.08.2006 |

Moi,

Testasin haamun kp 32/29 ja vahvan plussan seuraavana päivänä. Tätä ennen oli tuhruttelua kp 30-32, eli normaaliin " menkka-aikaan" , mikä on kai alkuraskaudessa ihan normaalia. Sitten kp 33 ja 34 meni ilman tuhruja, mut nyt kp 35 - 37 on taas tuhrutellut... Km tulossa/käynnissä? vai mitä muuta tämä voi olla? Muutenkaan oireita ei juuri ole, rinnat aristaa ehkä hieman. Yritystä takana lähes 2 vuotta ja plussa saatu aikaiseksi clomien avulla, taustalla lievä PCO. Mitä mieltä olette ?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellään ole kokemusta ???

Vierailija
2/4 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuhruvuotoa ihan viimeviikoille saakka, NP-ultrassa syyksi selvisi hematooma, eli verihyytymä, joka vuosi sieltä hiljalleen ulos. Pari kertaa tänä aikana tullut mielestäni suht reippaasti aivan kirkasta vertakin, tuolle ei selitystä löytynyt. Itse arvelen sen johtuvan etuseinässä sijaitsevasta istukasta joka alkuvaiheessa on varmaan(??) ollut kohdunsuulla, sehän ilmeisesti alussa voi tihuttaa verta varsinkin yhdynnän jälkeen. (Vau -kirjassa maininta tästä)

Toivottavasti kohdallasi kaikki hyvin!

omppu rv 18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulin pettyneenä kp 22/28 että menkat alkoi ihan liian aikaisin.sitä tuhrua sitten jatkui ja jatkui,muttei missään vaiheessa muuttunut veriseksi eikä runsaaksi.Oireet sitten laittoi tekemaan + testin.rv 5 alkoi taas kova verenvuoto ja olin varma että kesken meni.Mutta rv 6+2 löytyi kuitenkin syke ja vuodotkin väheni.Aina välillä tulee sellaista vanhaa,ruskeaa verta.Ihan pikkasen.Kunnes taas rv 7+ lentokoneessa aloin yht' äkkiä vuotaa oikein kunnolla.Ja olin taas maani myynyt.Ja tällä kertaa tuli ihan siteellisiä ja punaista verta!Seuraavaan päivään mennessä vuoto loppui ja sain lääkäriajan.Ultrasta löytyi hyvinvoiva sikiö joka vastasi viikkoja.Verenvuoto tulee jostain kohdunsuun läheisyydestä,jokin kertymä.Ei haitaksi raskaudelle ja vuotoa voi ajoittain ilmaantua pitkin raskautta.

Lääkäri sanoi että tuhruttelut ja vuodot ovat hyvin yleisiä.Jopa joka viides kärsii niistä rask.aikana.Ja silti 90% raskauksista sujuu onnelliseen,terveen lapsen syntymään!

Jollei vatsa tai selkäkipuja ole vuodon yhteydessä,sen luulisi olevan harmitonta vaikkakin kurjaa.Ja pelästyyhän sitä joka kerta kun vuotaa!

Jos mahdollista kannattaa toki käydä näytillä tai ainakin kertoa neuvolassa tilanteesta,jos vaikka pääsisi nopeammin ultraan.

Mutta kaikesta huolimatta toivon sinulle ja meille muille onnellista odotusta!!

Huolta ja murhetta mutta silti niin suurta iloa!!!!

leanna ja viisikko kera sissin 8+2(sissi oli juuri sopiva nimi tälle masukille,kun niin monta kertaa olen luullut menettäväni hänet)

Vierailija
4/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kai vielä ok. Nyt on tuhruttelu taas vähentynytkin, mut eilen kyllä heräsin yöllä vatsakipuun, alavatsasta kouristi aika lujasti, mut loppui nopeasti... Neuvolaan sai vain normaali-ajan viikolle 9 ja ultra on sitten kai viikolla 12. Aattelin mennä kyllä viikolla 8 yksityiselle ultraan, kun on noi clomitkin taustalla... Jos siis silloin vielä masuasukki mukana.