Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijattu olo: rupesin sijoittamaan ja tuottoa tulee 1€/kk

Vierailija
30.03.2021 |

Tätä kun mainostetaan avaimena onneen ihan kaikille kansalaisille, niin ei voi muuta todeta kuin että p*skan möivät.

Taitaa ne oikeat voitot osakemarkkinoilla pyöriä tällaisen tavan tallaajan (50 e osakkeisiin / kk) ulottumattomissa ja meidät köyhemmät vaan koijataan mukaan takomaan voittoja isommille pojille.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tulee satoja euroja joka kuukausi osinkotuloja. Tänä vuonna huonoin kuukausi 500 euroa, ja paras tulee olemaan noin 1200 euroa. Muut kuukaudet tuolta väliltä...

Tällaiset osinkotuotot JOKA kuukausi vaatii satojen tuhansien eurojen sijoitukset. Et sitten sitä viitsinyt mainita.

mutta ei alkupääomaa. Pienistä tuloista säännöllisesti sijoittamalla se onkin kerätty.

Vierailija
22/34 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä pääomalla myös euromääräiset tuotot ovat pienet. Osingoilla voi elää vasta, jos pääomaa on useampi miljoona.

Vaihtoehtoinen sijoitusstrategia on laittaa rahat sellaiseen, mistä voi itse nauttia. Silloin saat tuoton hyvänä olona ja parantuneena elämänlaatuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienellä pääomalla myös euromääräiset tuotot ovat pienet. Osingoilla voi elää vasta, jos pääomaa on useampi miljoona.

Vaihtoehtoinen sijoitusstrategia on laittaa rahat sellaiseen, mistä voi itse nauttia. Silloin saat tuoton hyvänä olona ja parantuneena elämänlaatuna.

Ei pidä paikkaansa. Minulla EI ole vielä edes yhtä miljoonaa osakkeissa ja voisin jo nyt elää osingoillani.

Vierailija
24/34 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku saa 500 Euroa osinkoa nettona per kuukausi, niin nykyisellä tuotolla (laskenut) se tarkoittaa noin 300 000 Euron sijoitussalkkua.

Älä ap lannistu, säästä, älä katso. Itse olen säästänyt vuodesta 2007 yhteen rahastoon kuukausittain ja en koskaan jaksa käydä katsomassa edes saldoa. Oli aikasta mukava yllätys huomata, että olen säästänyt sinne vajaat 9000 ja tämän päivän arvo 22 000.

Vierailija
25/34 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vain silmät ummessa seurannut muita ja sijoittanut kun muutkin mitä ihmettä odotit? Että miljoonat tulevat ovista ja ikkunoista? Silloin maailma olisi pullollan miljordöörejä.

Mutta toisekseen tuo tuotto on hyvä. Mieti kahdenkymmenen vuoden päähän, korkoa korolle-ilmiö tekee siihen mennessä tuolla tahdilla ihan kivat hillot.

Vierailija
26/34 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittaminen on ainoa jokseenkin varma tapa vaurastua, kunhan pitää järjen mukana,eikä sorru ahnehtimaan.

Vierailija
27/34 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijoittaminen on ainoa jokseenkin varma tapa vaurastua, kunhan pitää järjen mukana,eikä sorru ahnehtimaan.

Juuri näin ahnehtimisen suhteen.

Vierailija
28/34 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Minulla EI ole vielä edes yhtä miljoonaa osakkeissa ja voisin jo nyt elää osingoillani.

No et kovin kummoista elintasoa saa alle miljoonan euron sijoitussalkulla. Kiva lisä se on palkan päälle.

Vierailija
29/34 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin sijoittamisen 13v sitten pienimuotoisesti, 100-150€/kk ja välillä enemmän laitoin kun tuli esim veronpalautuksia. 75t euron salkku on tällä hetkellä, yli 30t € on tullut voittoa.

Vierailija
30/34 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittaminen on vähän kuin yrittäjyys. Omilla taidoilla joko menestyy tai ei menesty. On kiehtovaa lukea yrityksistä, mihin suuntaan ovat menossa, mitä tuotteita ja palveluita tuottavat. Tällaiselle introvertille sopii hyvin, ei ole työkavereita dissaamassa tunnelmaa, suhmuroimassa ja puukottamassa selkään. On vain minä itse ja pörssikurssit. Välillä tulee turpaan mutta oma syy kun et osannut :D.

Vierailija
31/34 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse onnistuin tuplaamaan sijoituksen.

Vierailija
32/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienaan vuokratuottoa nettona 500e/kk kun vuokraan perimääni lapsuudenkotiani. Mörskän arvo on 40000e. Sijoitan rahat osakkeisiin.

Vierailija
34/34 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin rahastosijoittamisen 4 vuotta sitten, nyt on 40% tuotto. Ei ole ollut paljon varaa sijoittaa, mutta esim. 48 kk x 50 eur on 2400 euroa sijoitettuna. Minulla on pari tuhatta sijoitettuna ja niihin tuottoa siis ihan kivasti näin köyhin silmin nähden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi