G: paljonko nettotulosi ovat kaikkineen kuussa?
Kommentit (72)
Jo ennen tulosten katsomista tiesi, että suuret tuloluokat ovat listan kärjessä. Vauva-palsta ei petä koskaan.
Pääomatulot 65 000-80 000€/vuosi. En ole enää töissä.
N. 850e, nuori sairaseläkeläinen (ei kertynyttä työeläkettä).
Opiskelija.
Opintoraha 250
Asumistuki 250
Opintolainaa sit loput.
Alanvaihtaja +50v asuntovelallinen
Vierailija kirjoitti:
1358,84e/kk puutarhuri, 160h/kk.
Miten voi olla noin vähän? Teetkö kasvihuonetyötä? T. Puutarhuri
EI jäää kuin luu käteen. Jos sitäkäään.
Vierailija kirjoitti:
EI jäää kuin luu käteen. Jos sitäkäään.
Tossta luusta vois tehdä hyvän leuanvetotangon ja markkkinoida sitä ympäri maaailmaa.
Aika jännästi täällä yli 17% ilmoittaa nettotuloikseen yli 4000€/kk. Kun taas parhaiten ansaitsevan viiden prosentin joukkoon Suomessa pääsee noin 4000€ nettotuloilla. Heistä siis aika hyvä osa on täällä palstalla.
Toimistotyöstä 1957€/kk + leskeneläkettä 365€/kk. Lisäksi 3x vuodessa kokouspalkkio 133€.
Paksupää kirjoitti:
Aika jännästi täällä yli 17% ilmoittaa nettotuloikseen yli 4000€/kk. Kun taas parhaiten ansaitsevan viiden prosentin joukkoon Suomessa pääsee noin 4000€ nettotuloilla. Heistä siis aika hyvä osa on täällä palstalla.
Tässä nyt on eroa sikäli, että nettotulot palkkatyöstä on todella eri asia kuin nettotulot, joihin lasketaan mukaan vaikka lapsilisät ja pääomatulot.
Itse en pääse tuonne 4000€ nettotuloihin, mutta jo mulla lapsilisät, elatusmaksut ja pääomatulot tuo n 500€/kk enemmän kuin mitä pelkästä palkkatulosta saisin. Saati jos on enemmän lapsia tai isommat elarit.
Nettopalkka n. 3500 ja siihen päälle lapsilisät (x2) ja elatustuet kunnalta (x2) niin netto on n. 4100e/kk
Mä saan palkkaa 2250 €
Leskeneläkettä 900 €
Ja lapsilisät kahdesta yh korotuksella, kuis paljon se nyt onkaan, 324 €?
Paksupää kirjoitti:
*kaikkineen.
Minulla on palkasta netto vähän päälle 3500 € + pääomatuloja kuussa sellainen 800 € nettona. Yhteensä siis nettotulot kuussa 4300€.
No olipa taas yllätys, että suurim osa täällä on reilusti yli keskituloisia.
Helmikuussa tuli 90€ yleiskorotus, sillä sain pelkän nettopalkan yli 3000. Lapsilisä ja vuokratulot lisäksi.
1050 euroa saan, kun olen ollut kesästä asti sairauslomalla. Töissä sain sentään 1550 euroa.